is dat je moeder?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Oeps… Ziggo GO doet h[ afbeelding ]et niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan dek om het snel weer aan de gang te krijgen. Probeer je het straks nog een keer? Sorry hiervoor.
Die is alweer wat ouderquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Oeps… Ziggo GO doet het niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan dek om het snel weer aan de gang te krijgen. Probeer je het straks nog een keer? Sorry hiervoor.
[ afbeelding ]
Het wordt dus tijd dat je er maar eens even snel aan begint dus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb eergisteren chocomelk (dark) en kruidnoten gehaald, en deze nog steeds niet opgegeten. Ik ben trots op mezelf.
Dit gaat hem niet worden.quote:
Was er aan begonnen en niet niet afgemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:04 schreef I het volgende:
[..]
Het wordt dus tijd dat je er maar eens even snel aan begint dus.
Goed bezig. Ik heb nog steeds een stukje chocolade in de kast liggen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb eergisteren chocomelk (dark) en kruidnoten gehaald, en deze nog steeds niet opgegeten. Ik ben trots op mezelf.
Knap.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb nog steeds een stukje chocolade in de kast liggen.
Promes is wel lekker bezig hoor sowquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit gaat hem niet worden.
[..]
Was er aan begonnen en niet niet afgemaakt.
Nog knapper, al zeg ik het zelf.
nachtskittles?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog 2kg skittles staan die niet op zijn
2kg??quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog 2kg skittles staan die niet op zijn
Ik vind hem nog steeds een kutvoetballer, maar je ziet dat hij ervaring heeft op een hoger niveau. Hij weet wat er van een voetballer gevraagd wordt bij de top. Hij is alert, fit, verzaakt nooit. Prima aankoop.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Promes is wel lekker bezig hoor sow
Waarom is het dan een kutvoetballer?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds een kutvoetballer, maar je ziet dat hij ervaring heeft op een hoger niveau. Hij weet wat er van een voetballer gevraagd wordt bij de top. Hij is alert, fit, verzaakt nooit. Prima aankoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |