ed is toe aan een nieuwe smartfoonquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:charlotte3 @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
Als hij naar de camera kijkt weet hij toch niet wat er achter hem gebeurt.quote:
Ik doe vanavond je moeder weer eensquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:29 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vanavond doe ik je zus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:29 schreef Drizzt het volgende:
Ik doe je vader vanavondquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:29 schreef Drizzt het volgende:
Die doen meestal geen kaartcontrolequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:22 schreef Tjacka het volgende:
Heb kaartjes voor vanavond
Alleen zeer veel politie buiten
Nederlandse seriesquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:26 schreef Caland het volgende:
Wat was dat Stanley H. trouwens schandalig slecht zeg
Terwijl er toch best veel aardige Nederlandse series uitkomen op dat vlak de laatste tijd
Raar.quote:
Lekker, skelet neuken.quote:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 13:38:19Werd Mario Balotelli racistisch bejegend? Welnee, zeggen een paar gemeenteraadsleden. Zij willen de spits aanklagen (!) voor laster. https://t.co/lJXEPAychs reageer retweet
remastered hequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:58 schreef Caland het volgende:
Kwam deze weer eens tegen
1.1 miljoen views maar
Nederland is een smakeloos land
hahahaha alleen in Italië @LordVoldemortquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:05 schreef Caland het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 13:38:19Werd Mario Balotelli racistisch bejegend? Welnee, zeggen een paar gemeenteraadsleden. Zij willen de spits aanklagen (!) voor laster. https://t.co/lJXEPAychs reageer retweet
Hier wordt flink gemodereerd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:22 schreef Tjacka het volgende:
succes maatje~!quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:22 schreef Tjacka het volgende:
frank van etten heb trouwens net een nieuw albumquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier wordt flink gemodereerd.
Rawr.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:15 schreef JanCees het volgende:
jaaaaa @:doublepain hij is weer in rusland GENOT
Genotquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:15 schreef JanCees het volgende:
jaaaaa @:doublepain hij is weer in rusland GENOT
nauwelijks, wieso?quote:
Die zijn oprecht in de veronderstelling dat het een groot complot isquote:Op woensdag 6 november 2019 06:55 schreef Doublepain het volgende:
Zijn Amsterdammers eindelijk klaar met huilen?
Ik, als redelijk neutrale toeschouwer, kon er wel van genieten.quote:
Mad niet, maar die 2e gele kaart van Veltman plus penalty vond ik wel een debiele beslissing.quote:Op woensdag 6 november 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik, als redelijk neutrale toeschouwer, kon er wel van genieten.
Ben je mad op de arbitrage of valt het mee?
Ze zijn verbaasd dat de regels ook voor Ajax geldenquote:Op woensdag 6 november 2019 07:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn oprecht in de veronderstelling dat het een groot complot is
Redelijk bizar
Nouja, in de Eredivisie zijn ze dat niet gewend natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2019 08:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zijn verbaasd dat de regels ook voor Ajax gelden
Nou, die 4-4 had ik niet verwacht inderdaad, daar ben ik wel weer een soort van blij mee.quote:Op woensdag 6 november 2019 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Ajax blijft toch de morele winnaar
Ajax is een kutclubquote:Op woensdag 6 november 2019 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Ajax blijft toch de morele winnaar
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2019 09:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax is een kutclub
KUT AJAX
@:zipportal
Minder snuiven debielquote:Op woensdag 6 november 2019 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gisterenavond om half 11 schoot mij ineens te binnen dat er foebele was, zo met mijn hoofd was ik gisteren op andere plaatsen!
Hou je bek joh stomme kakkerlakquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die doen meestal geen kaartcontrole
zoals een echte befbek betaamtquote:Op woensdag 6 november 2019 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gisterenavond om half 11 schoot mij ineens te binnen dat er foebele was, zo met mijn hoofd was ik gisteren op andere plaatsen!
Ik zag het net ja, apart.quote:
Ik ben hier mede voor verantwoordelijk.quote:
jn?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik word hard aangepakt jn het feyenoordtopic
Judasquote:Op woensdag 6 november 2019 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jn?
En verder: niet ons probleem.
we moeten keer samen met @Doublepain @JanCees @JanCees @RensAjacied awaydayquote:Op woensdag 6 november 2019 16:16 schreef Tjacka het volgende:
was een prima tripje jongens oioi
nu wel buikpijn
maar doublepain is een boerquote:Op woensdag 6 november 2019 16:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we moeten keer samen met @:doublepain @:jancees @:jancees @:rensajacied awayday
Kom jij ooit in een stadion dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 16:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we moeten keer samen met @:doublepain @:jancees @:jancees @:rensajacied awayday
1 keer geweest makker.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom jij ooit in een stadion dan?
Dichtbij telt ook toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 keer geweest makker.
en ben dichtbij de kuip geweest meerdere keren
telt ook indd, dus 26 keer in het stadion geweestquote:Op woensdag 6 november 2019 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dichtbij telt ook toch?
Kuipgenot
de kuip is een stinkstadionquote:Op woensdag 6 november 2019 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
telt ook indd, dus 26 keer in het stadion geweest
de duitsers deden iets goed in wo2quote:Op woensdag 6 november 2019 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt omgeving is wel mooi Tjacka ze noemen het wel Manhattan aan de maas
Tarrel was voor Chelsea gisteren. @Drizztquote:Op woensdag 6 november 2019 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TarrelGod is haar stem kwijt
TarrelGod heeft een GROOT PROBLEEM.
Patatquote:
Je bent ook ooit in Tilburg geweest toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
telt ook indd, dus 26 keer in het stadion geweest
Ik ook.quote:
jij vindt de skyline van Rotterdam ook prachtig, dus dan is dat wel makkelijk praten dat je daar liever komt.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kom liever in de Kuip dan in de Arena.
Ik kook altijd zelf, minus de vrijdag, want dan eet ik bij m'n ouders. En het is gezond genoegquote:Op woensdag 6 november 2019 18:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoevaak in de week kook jij gemiddeld zelf en gezond?
Hoiquote:Op woensdag 6 november 2019 18:19 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ik kook altijd zelf, minus de vrijdag, want dan eet ik bij m'n ouders. En het is gezond genoeg
Op de momenten dat ik hier kijk zie ik je louter ongezond vreten postenquote:Op woensdag 6 november 2019 18:19 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ik kook altijd zelf, minus de vrijdag, want dan eet ik bij m'n ouders. En het is gezond genoeg
Oja joh.quote:Op woensdag 6 november 2019 18:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op de momenten dat ik hier kijk zie ik je louter ongezond vreten posten
Fase? Bruine bonensoep is genot.quote:Op woensdag 6 november 2019 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Zit je nog steeds in je Bruine bonensoep fase?
Heyquote:
HEB JIJ SOMS IETS TEGEN PLAKKEN KAAS????quote:Op woensdag 6 november 2019 18:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op de momenten dat ik hier kijk zie ik je louter ongezond vreten posten
jouw probleemquote:Op woensdag 6 november 2019 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kom liever in de Kuip dan in de Arena.
Door je Frank van Etten clip zal ze wel weer terug willen komen.quote:Op woensdag 6 november 2019 18:56 schreef JanCees het volgende:
uh oke
ze had me ook geblokt op snap en whatsapp al tijd terug
quote:
ken je deze al nielsquote:Op woensdag 6 november 2019 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door je Frank van Etten clip zal ze wel weer terug willen komen.
Heb jij de boeken van R. A. Salvatore gelezen?quote:Op woensdag 6 november 2019 18:58 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Is ze terug of heeft iemand die naam snel opgeëist?
Nee, bedankt voor de tipquote:
twitter:FeyeNody twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 16:48:55Ons korps 😂 https://t.co/ksoNPIcFnR reageer retweet
Eensquote:Op woensdag 6 november 2019 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Als slijptol samen met Dennis en Bram een aflevering van onrecht gaat maken dan kan ik in rust doodgaan(wanneer het moment komt)
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:coco.
@:doublepain
@:jancees
Etar Tarnovoquote:
lekker clipje hoor vriendquote:
Nielsie ouwe reusquote:Op woensdag 6 november 2019 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
(lol)twitter:FeyeNody twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 16:48:55Ons korps 😂 https://t.co/ksoNPIcFnR reageer retweet
Pas je een beetje op als gelovige, eerst Insomnia die zijn koffer kwijtraakte en een dag later weer een kerk in Nederland die door IS in de brand is gestoken, het zijn gevaarlijke tijden.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker clipje hoor vriend
ik luister naar
Ik heb nog helemaal niet gekeken, jij wel?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nielsie ouwe reus
welke matsj pak je vandaag?
Zullen we eindelijk ook echt meetellen? Ik ben bang dat het gewoon weer niks is #LOOSALARMquote:Op woensdag 6 november 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
HULPDIENSTEN MASSAAL NAAR SCHIPHOL
JAAAAAAA
Ja.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij de boeken van R. A. Salvatore gelezen?
ik ook niet makker. ik ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet gekeken, jij wel?
Ricky - genot?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAA
Sluit dan zelf eens een internetabo af.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Wifi speelt met mn kloten hier gvd
Dit wordt natuurlijk weer helemaal niks.twitter:JWRoderick twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:43:39Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Genotquote:Op woensdag 6 november 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAA
Schijntquote:Op woensdag 6 november 2019 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
Dit wordt natuurlijk weer helemaal niks.twitter:JWRoderick twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:43:39Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Het is wel in Amsterdam, het kunnen ook nog wat supporters zijn die nog boos zijn op Gianluca Rocchi.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef KingRoland het volgende:
ISLAM IS EEN RELIGIE VAN VREDE JONGENS
Ja dat radicaliseren in PSV-supporters ging erg snel gisteren.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel in Amsterdam, het kunnen ook nog wat supporters zijn die nog boos zijn op Gianluca Rocchi.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat radicaliseren in PSV-supporters ging erg snel gisteren.
Oh, #VALSALARMquote:
*wildenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wilde ze gewoon dat jij zou opzouten.
Niels is voor de NS wat charlotte voor FOK is.
Wie is ze?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
wildequote:Op woensdag 6 november 2019 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, weer geen sensatietwitter:Marechaussee twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:37:00Passagiers en crew veilig van boord. Onderzoek ter plaatse duurt nog voort. reageer retweet
man man manquote:Op woensdag 6 november 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, weer geen sensatietwitter:Marechaussee twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:37:00Passagiers en crew veilig van boord. Onderzoek ter plaatse duurt nog voort. reageer retweet
FLOPSHOW
We tellen nog steeds niet mee. Het wordt hoog tijd dat ze die gasten uit die kampen in Syrië terughalen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
FLOPSHOW
Wat was er nou aan de hand danquote:Op woensdag 6 november 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
FLOPSHOW
DSIgoden aan het werkquote:Op woensdag 6 november 2019 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was er nou aan de hand dan
Flopshow. We willen bloed zien.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DSIgoden aan het werk
@:Zipportal
Ga werken dan, lul.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Flopshow. We willen bloed zien.
Moet je een steek hebben?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga werken dan, lul.
Bij een ehbo-post of dierenambulance ofzo.
Raar tijdstipquote:Op woensdag 6 november 2019 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Diep in de nacht. @:wereldgozer
Haha dit dertienjarig gastjetwitter:010Emirhan twitterde op woensdag 06-11-2019 om 21:08:49@Voetbalisgeloo1 @jack6ot Je hebt wel grote praatjes voor iemand die rens heet reageer retweet
Goed punt heeft ‘ie daarquote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
Haha dit dertienjarig gastjetwitter:010Emirhan twitterde op woensdag 06-11-2019 om 21:08:49@:Voetbalisgeloo1 @:jack6ot Je hebt wel grote praatjes voor iemand die rens heet reageer retweet
Je kan zeggen wat je wil, maar dit zijn keiharde feiten.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
Haha dit dertienjarig gastjetwitter:010Emirhan twitterde op woensdag 06-11-2019 om 21:08:49@:Voetbalisgeloo1 @:jack6ot Je hebt wel grote praatjes voor iemand die rens heet reageer retweet
Je laten inpakken door een Besnedenlander.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:17 schreef onlogisch het volgende:
@:Rensajacied wordt aangepakt door een 13 jarig ventje.
@:GGMM is nu jaloers.
Idiootquote:Op woensdag 6 november 2019 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh was ze anoniem?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS DIT. WAT GEBEURT HIER??? WAAROM IS ZE ER WEER?
IETS MET EEN DODE MUS @:GGMM
Ja vanmiddag wel jaquote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huh was ze anoniem?
@:charlotte3
Ze is dus toch zwangerquote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja vanmiddag wel ja![]()
Wat een onaangename verrassing dit
Dit kan ook een andere user zijn die de naam registreert.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS DIT. WAT GEBEURT HIER??? WAAROM IS ZE ER WEER?
IETS MET EEN DODE MUS @:GGMM
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rensie werd gesloopt op Twitter door een 7 jarige Turk
Die opmerking over mijn hond heeft mij wel doen huilen hoor. Ben keihard gedisst.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rensie werd gesloopt op Twitter door een 7 jarige Turk
Ja ik had hem iets later door, die was wel keihardquote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Die opmerking over mijn hond heeft mij wel doen huilen hoor. Ben keihard gedisst.
Wij waren ook niet heilig op Twitter vroeger.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik had hem iets later door, die was wel keihard
Steun je nu maat
Nieuwe generatie staat op, doet pijn maar is de waarheidquote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij waren ook niet heilig op Twitter vroeger.
Hoezo eindelijk?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de nudes van @:Charlotte3 gelekt?
Nee, dat moeten we weer eens doen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Doen jullie nog weleens dat tekenspel?
Jij won alles.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we weer eens doen.
Dat was echt dolle pret!
Ja, ik kan ook waanzinnig goed tekenen.quote:
Geweldige creaties.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook waanzinnig goed tekenen.
Het schijnt dat veel van mijn tekeningen nu bij menig Fokker aan de muur hangt
leuke jaquote:Op woensdag 6 november 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Like gegevenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig hebben we de herinneringen nogquote:Op woensdag 6 november 2019 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we weer eens doen.
Dat was echt dolle pret!
Alweer?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet mijn probleemquote:Op woensdag 6 november 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Er was een GROOT PROBLEEM op Schiphol. @:lenny_leonard
Heinikenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de herinneringen nog
Zeebra, of hoe heet zo'n beest?
Sorry maat, maar die opmerking was gruwelijk hard.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
René heeft die hond tweet een like gegeven. Ik twijfel of René nog wel een vriend is.
Dat jouw huisdieren maar ook snel sterven.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat, maar die opmerking was gruwelijk hard.
Ik heb jou ook een like gegeven!
Huhquote:Op woensdag 6 november 2019 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat jouw huisdieren maar ook snel sterven.
Ziedend.
Walgelijkquote:Op woensdag 6 november 2019 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
René heeft die hond tweet een like gegeven. Ik twijfel of René nog wel een vriend is.
Hij heeft op mijn Twitteraccount gezien dat ik vrij recent mijn hond heb laten inslapen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh
Eigenlijk snapte ik die hele hond tweet niet en wilde ik gewoon meelopen met de rest hier, maar nu toch graag wat uitleg
Wow...quote:Op woensdag 6 november 2019 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 6 november 2019 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft op mijn Twitteraccount gezien dat ik vrij recent mijn hond heb laten inslapen.
Goffetomme lieven hont jaaaquote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik kon dat op jouw Twitter helemaal niet terugvinden.
Excuses
Wat een ventjetwitter:010Emirhan twitterde op donderdag 31-10-2019 om 23:15:26Just overheard someone call someone else a nigger.... İ can’t people are still racist against poop people.... reageer retweet
Via een vriendje van hem nav schiphol heisaquote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een ventjetwitter:010Emirhan twitterde op donderdag 31-10-2019 om 23:15:26Just overheard someone call someone else a nigger.... İ can’t people are still racist against poop people.... reageer retweet
Hoe kwam je bij hem terecht, Rens?
Ik begrijp hemquote:Op donderdag 7 november 2019 07:40 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ks-van-wiskunde.html
(lol)
Wat een vreemde eend die René. #BESTUURTEGENDEMUUR #JUSTICEFORSCRUMMIEquote:Op donderdag 7 november 2019 13:54 schreef Doublepain het volgende:
Triest dat @:ggmm, @:scrummie2.0 blocked op twitter
Ik was vanochtend bang dat jij jezelf voor de trein gooide in Amsterdam maar gelukkig ben je er nogquote:Op donderdag 7 november 2019 15:48 schreef KingRoland het volgende:
brand lekker in de hel ofzo
ik ga even een dutje doen ik word schijtmisselijk van jullie
Normaal doen, sukkeltje.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:48 schreef KingRoland het volgende:
brand lekker in de hel ofzo
ik ga even een dutje doen ik word schijtmisselijk van jullie
Terecht ook.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:19 schreef Tjacka het volgende:
wow ik word flink gedemoniseerd in het ajaxtopic
Nog niet helemaal.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Scrupuleus
Heb je al een persoonlijkheid?
Oei, dat is jammer.quote:
Als ik hinder ondervind bij de realisatie dan weet ik je te vinden.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat is jammer.
Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag.
Ik moest laatst wel lachen om een post van jou in KLB (geen idee meer welke) Dus je lijkt de goede kant op te gaan!
Heb jij nog een leuk grapje? Ik wil ook wel weer eens een keer lachen.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat is jammer.
Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag.
Ik moest laatst wel lachen om een post van jou in KLB (geen idee meer welke) Dus je lijkt de goede kant op te gaan!
Een mop bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2019 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk grapje? Ik wil ook wel weer eens een keer lachen.
@:tjacka stelde me hierin teleur.
Pics van je snert?quote:Op donderdag 7 november 2019 17:06 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Zoals gemeld ben ik snert aan het maken.
idd pics van je snertquote:Op donderdag 7 november 2019 17:06 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Zoals gemeld ben ik snert aan het maken.
Ik doe zo de rookworst erbij, dan maak ik wel een foto.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:15 schreef GGMM het volgende:
Waar blijven die pics Drizzt
Normaal duurt het niet zo lang met het doorsturen van pics
@onlogisch en ik zijn benieuwd naar pics van je worst.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:18 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ik doe zo de rookworst erbij, dan maak ik wel een foto.
quote:Op donderdag 7 november 2019 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik zijn benieuwd naar pics van je worst.
Heerlijk, ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 7 november 2019 17:18 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ik doe zo de rookworst erbij, dan maak ik wel een foto.
Heb hem van Haags. Die vertelde deze eens live op televisiequote:Op donderdag 7 november 2019 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan!
Beetje @:kingroland humor wel
Krijgt TarrelGod ook nog wat van je worst?quote:
Ik moet gelijk aan een grote zwarte legerkist, maatje 49 denken.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:22 schreef Drizzt het volgende:
Eerst een nieuwe foto van Tali, die in de rui is:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
Ja, ja, sorryquote:Op donderdag 7 november 2019 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijgt TarrelGod ook nog wat van je worst?
En had ie laatst nog wat zaad gekregen?
Je reageert nooit op mijn berichten
Nee, rare vent ben je toch ook.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Laat je Tarrel wel eens op je worst zitten
Neh, gewoon zo'n Unoxrookworst.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel rookworst van de slager trouwens? @:drizzt
TarrelGod hoeft die goedkope meuk niet
je kan er bijna mee gaan badmintonnenquote:Op donderdag 7 november 2019 17:22 schreef Drizzt het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mention gehad. wel afgehandeld.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:22 schreef Drizzt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan er bijna mee gaan badmintonnen
Onder wat groepsdruk zwicht Drizzt wel.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijgt TarrelGod ook nog wat van je worst?
En had ie laatst nog wat zaad gekregen?
Je reageert nooit op mijn berichten
(Lol)quote:Op donderdag 7 november 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan er bijna mee gaan badmintonnen
Wordt nog wel dikker.quote:
Met plakjes kaas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |