quote:
Nou ja, de fans moeten ook maar eens leren zich te gedragen hoor. Daar moeten we ook realistisch in zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
Zonder gejuich bah![]()
Kunnen ze geen band aanzetten?
Hij heeft niet eens een hoedje op!quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
Sierd (sorry) noemt ten Hag ‘professor Zonnebloem
Ja tuurlijk. Helemaal mee eens, belachelijk gedoequote:Op dinsdag 5 november 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, de fans moeten ook maar eens leren zich te gedragen hoor. Daar moeten we ook realistisch in zijn.
Hehe, misschien hebben ze nog een bandje liggen van Eredivisieseizoen 2009-10 of zo, want toen viel er weinig te juichenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Helemaal mee eens, belachelijk gedoe![]()
Maar ik dacht een bandje met nep-gejuich. Dat wil ik
Moet-ie ‘ns doen! Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Nou ja, als een man met een hoedje denk ikquote:
Haha, dat zou best eens kunnenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Moet-ie ‘ns doen! Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Nou ja, als een man met een hoedje denk ik
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Em31 het volgende:
Kijk vaak op Reddit/soccer (Wijnaldum heeft gescoord), maar als er en Amerikaan speelt is dat zo kut
Jij snapt ‘tquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe, misschien hebben ze nog een bandje liggen van Eredivisieseizoen 2009-10 of zo, want toen viel er weinig te juichen
quote:
Fout gequotequote:
Als je niet beter zou weten zou je denken dat Pulisic de nieuwe Messi isquote:
Ik snap ‘t nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Em31 het volgende:
Kijk vaak op Reddit/soccer (Wijnaldum heeft gescoord), maar als er en Amerikaan speelt is dat zo kut
Oh hahaquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat Pulisic de nieuwe Messi isEn Dest speelt bijv. niet omdat Nederland hem natuurlijk wil straffen
Oh fijnquote:
Dankjewel!quote:
Nee ik zit het ook niet steeds live te volgen, maar net bij de penalty zag je bijv. reacties of het nu een assist van hem wasquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh haha
Ik heb eigenlijk nooit een live-event gevolgd op Reddit, wist niet eens dat het kon. Maar ik geloof niet dat ik iets mis dan.
Haha, dat geloof ik meteen!quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik zit het ook niet steeds live te volgen, maar net bij de penalty zag je bijv. reacties of het nu een assist van hem wasje merkt altijd heel sterk wie de Amerikanen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |