Lijk je op Sagan dan?quote:Op maandag 4 november 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
@:Budapestenaar mocht die vriend nog foto's willen zien voor we gaan trouwen kun je hem naar deze OP doorverwijzen
Ik zal hem vanavond een mail sturen met de foto en de vaste FOK!-maten. Komt goed!quote:Op maandag 4 november 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
@:Budapestenaar mocht die vriend nog foto's willen zien voor we gaan trouwen kun je hem naar deze OP doorverwijzen
Muah, heel klein beetje. Hier een selfie, kun je het zelf beoordelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 4 november 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, heel klein beetje. Hier een selfie, kun je het zelf beoordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, heel klein beetje. Hier een selfie, kun je het zelf beoordelen
Das nogsteeds Sagan. Maar goed, doe ik het voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt?quote:Op maandag 4 november 2019 21:52 schreef TaMieke het volgende:
Vind leuk dan nog wel een matige omschrijving voor zo'n selfie.
Verpest het nou niet.quote:Op maandag 4 november 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
En zo’n wielrenner heeft altijd een zeemleren lap in zijn broek voor als je spontaan de ramen wil doen
Ja. beetje maar hoorquote:
Gelukkigquote:Op maandag 4 november 2019 21:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das nogsteeds Sagan. Maar goed, doe ik het voor
Ik ga voor praktischquote:Op maandag 4 november 2019 21:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verpest het nou niet.
[..]
Ja. beetje maar hoor
Zit hier toch niet op tinder ?:Pquote:Op maandag 4 november 2019 21:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verpest het nou niet.
[..]
Ja. beetje maar hoor
Sagan zou ik gewoon snoeihard doen! Dat is een correctere omschrijving!quote:
Fok is beste datingsite.quote:Op maandag 4 november 2019 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit hier toch niet op tinder ?:P
Anders ik wel.quote:Op maandag 4 november 2019 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sagan zou ik gewoon snoeihard doen! Dat is een correctere omschrijving!
Ik ben in de war. Wie is Sagan? De man uit de op?quote:Op maandag 4 november 2019 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sagan zou ik gewoon snoeihard doen! Dat is een correctere omschrijving!
Ik heb in fobo geprobeerd te swipen. Werkte nietquote:Op maandag 4 november 2019 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit hier toch niet op tinder ?:P
Peter Sagan, haal die naam maar eens door googlequote:Op maandag 4 november 2019 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Wie is Sagan? De man uit de op?
Nee moeten ze wat aan doen jaquote:Op maandag 4 november 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in fobo geprobeerd te swipen. Werkte niet
Dat hij naar schattig 5 miljoen basis salaris heeft werkt ook niet tegenquote:Op maandag 4 november 2019 21:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fok is beste datingsite.
[..]
Anders ik wel.
rawr
O, een Slowaak.quote:Op maandag 4 november 2019 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Peter Sagan, haal die naam maar eens door google
Dinsdag 5 november online! ¤14,50 (52% korting) voor 1 uur bowlen met 2 tot 6 personen inclusief een portie bitterballen (6 stuks) bij De Theetuin in Ridderkerk: ga de strijd aan en kijk wie de meeste kegels om weet te krijgen. 🎳😍quote:
Hahahah dat zijn de leuke detailsquote:Op maandag 4 november 2019 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hij naar schattig 5 miljoen basis salaris heeft werkt ook niet tegen
Ja mssn. En de smileys voor whatsapp ofzoquote:Op maandag 4 november 2019 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ligt de money voor Danny.
Kijk toch niet naar de linkquote:Op maandag 4 november 2019 21:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk je dat de selfies van Rabbit op eurosport staan?
Goedenavond TaMiekequote:Op maandag 4 november 2019 21:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk je dat de selfies van Rabbit op eurosport staan?
Ja, de FOK!-smileys mis ik wel in Whatsappquote:Op maandag 4 november 2019 22:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahahah dat zijn de leuke details
[..]
Ja mssn. En de smileys voor whatsapp ofzo
Nein.quote:Op maandag 4 november 2019 21:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dinsdag 5 november online! ¤14,50 (52% korting) voor 1 uur bowlen met 2 tot 6 personen inclusief een portie bitterballen (6 stuks) bij De Theetuin in Ridderkerk: ga de strijd aan en kijk wie de meeste kegels om weet te krijgen. 🎳😍
Zin om met jou te doen
Ik was het niet op die selfie, dat was slechts een kleine sfeer impressie die je een hint van mijn werkelijke schoonheid liet zienquote:Op maandag 4 november 2019 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk toch niet naar de link![]()
Jullie doen veel te ingewikkeld. Ik dacht dat dat rabbit was.
Dan kom ik ook. Leuk!quote:Op maandag 4 november 2019 21:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dinsdag 5 november online! ¤14,50 (52% korting) voor 1 uur bowlen met 2 tot 6 personen inclusief een portie bitterballen (6 stuks) bij De Theetuin in Ridderkerk: ga de strijd aan en kijk wie de meeste kegels om weet te krijgen. 🎳😍
Zin om met jou te doen
Dat heb ik nu doorquote:Op maandag 4 november 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was het niet op die selfie, dat was slechts een kleine sfeer impressie die je een hint van mijn werkelijke schoonheid liet zien
Werken. verjaardag en mssn een meet.quote:Op maandag 4 november 2019 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, nog wat leuks op de planning de komende tijd?
Ik ga ook naar glowquote:Op maandag 4 november 2019 22:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Werken. verjaardag en mssn een meet.
Glow, nog meer verjaadagen, concert.
Is dat genoeg voor je?
quote:Op maandag 4 november 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
Ik liep vandaag door de binnenstad van Den Haag en dacht overal weer bitterbal te zien
Ik ben laatst nog met de fiets in Den Haags geweest, komt wel eng dichtbij zoquote:Op maandag 4 november 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
Ik liep vandaag door de binnenstad van Den Haag en dacht overal weer bitterbal te zien
Ik denk dat ik zou gaan huilen.quote:Op maandag 4 november 2019 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot je ineens op je schouders wordt getikt
ik vind het niet zo'n praktische fietsstad, als je er woont heb je ook weinig racefietsmogelijkhedenquote:Op maandag 4 november 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog met de fiets in Den Haags geweest, komt wel eng dichtbij zo![]()
Ik ben overal hetzelfdequote:Op maandag 4 november 2019 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zou gaan huilen.
Maar zal niet gebeuren. Denk online een grote mond maar offline een schijthaas.
Voor alle zekerheid een busje pepperspray in je tas?quote:Op maandag 4 november 2019 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zou gaan huilen.
Maar zal niet gebeuren. Denk online een grote mond maar offline een schijthaas.
Qua fietsen is het inderdaad een schijtstadquote:Op maandag 4 november 2019 22:08 schreef MCH het volgende:
[..]
ik vind het niet zo'n praktische fietsstad, als je er woont heb je ook weinig racefietsmogelijkheden
Dat is juist en tevens correct. Nu is hij 'vrijwillig verplicht gesteld' om op 'vakantie' te gaan om aan zijn FOK! verslaving te werken!quote:Op maandag 4 november 2019 22:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij ging toch pas later in november op vakantie?
Misschien wel slim jaquote:Op maandag 4 november 2019 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid een busje pepperspray in je tas?
quote:Op maandag 4 november 2019 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, die is al een poosje weg. Die ligt op een Haagsverdisch strand.
Delft - Maassluis - Hoek van Holland tot Kijkduin vind ik wel serieus een mooi gebied hoor, zo lastig dat je niet alle kanten op kanquote:Op maandag 4 november 2019 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Qua fietsen is het inderdaad een schijtstad![]()
Ga ook niet meer die richting op met de race fiets
Die memo heb ik gemistquote:Op maandag 4 november 2019 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is juist en tevens correct. Nu is hij 'vrijwillig verplicht gesteld' om op 'vakantie' te gaan om aan zijn FOK! verslaving te werken!
Dat is inderdaad een leuker gebied om te fietsen. Heb al een paar leuke routes via strava gevonden. Al kan het natuurlijk niet op tegen het superieure Limburgquote:Op maandag 4 november 2019 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Delft - Maassluis - Hoek van Holland tot Kijkduin vind ik wel serieus een mooi gebied hoor, zo lastig dat je niet alle kanten op kan
Er is een heel subforum dat jouw naam draagt.quote:Op maandag 4 november 2019 22:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Buda, heb ik een eigen topicreeks in het modgedeelte?
Sowieso is Limburg beter al lijkt het mij ook niet leuk om altijd in de heuvels te fietsenquote:Op maandag 4 november 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een leuker gebied om te fietsen. Heb al een paar leuke routes via strava gevonden. Al kan het natuurlijk niet op tegen het superieure Limburg
Terechtquote:Op maandag 4 november 2019 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is een heel subforum dat jouw naam draagt.
MCH heet het.quote:
Had ik deze al eens gepost?quote:Op maandag 4 november 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een leuker gebied om te fietsen. Heb al een paar leuke routes via strava gevonden. Al kan het natuurlijk niet op tegen het superieure Limburg
Ik zal een voorstel doen voor BIT.quote:
Ja duh, bier&tieten, wat wil je nog meer?quote:
Dat laatste valt reuzen mee, vooral als je goede terrein kennis hebt. Er zijn genoeg 'vlakke' routes te vinden van 80km waar je onder de 500 hoogtemeters blijft. Al kun je ook gemakkelijk op een rit van 100km 2000 hoogtemeters pakken als je beetje goed plant.quote:Op maandag 4 november 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Sowieso is Limburg beter al lijkt het mij ook niet leuk om altijd in de heuvels te fietsen
De Cote de Maesland al eens gedaan?quote:Op maandag 4 november 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, niks.quote:Op maandag 4 november 2019 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja duh, bier&tieten, wat wil je nog meer?
We hadden al dat gehaktballensubforum. Dus waarom nietquote:Op maandag 4 november 2019 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm een heel gedeelte alleen voor en over bitterballen![]()
Die heb ik laatst ook bekeken toen ik iemand wilde laten zien hoe de Vaalserberg eruit ziet, maar dit is de verkeerde route. Ik pakte op de fiets altijd de lange toeristen routen die een paar dorpjes verderop begon aan de klimquote:
Lijkt me helemaal primaquote:Op maandag 4 november 2019 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm een heel gedeelte alleen voor en over bitterballen![]()
Dat wegdek van de vaalserbergquote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook bekeken toen ik iemand wilde laten zien hoe de Vaalserberg eruit ziet, maar dit is de verkeerde route. Ik pakte op de fiets altijd de lange toeristen routen die een paar dorpjes verderop begon aan de klim
Nee, nog niet. Ik ben bang dat ik daar zo'n kut tijd op ga neer zettenquote:Op maandag 4 november 2019 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De Cote de Maesland al eens gedaan?
Eerste wat je moet doen :pquote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal prima
Ik ben binnenkort weer op Schiphol, kan ik mooi meteen naar de snackbar aldaar en bitterballen of een kroket halen![]()
Kan wel wat hooggeleide hulp gebruiken.quote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wil je wingman wel zijn op zoek naar een nieuwe muis
Immer.quote:
Niet zeiken maar stoempen! Word je hard van en misschien eindelijk eens een echte man!quote:
Hij heeft het ook nog over Neutraal Moresnet. En zijn humor is Brits dus leukquote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook bekeken toen ik iemand wilde laten zien hoe de Vaalserberg eruit ziet, maar dit is de verkeerde route. Ik pakte op de fiets altijd de lange toeristen routen die een paar dorpjes verderop begon aan de klim
Neutraal Moresnet was best een vaag landquote:Op maandag 4 november 2019 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft het ook nog over Neutraal Moresnet. En zijn humor is Brits dus leuk
Ja, dat stukje is wel grappig inderdaadquote:Op maandag 4 november 2019 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Britse Rus in de TRV SC is ookquote:Op maandag 4 november 2019 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is nog steeds een vaag dorpjequote:Op maandag 4 november 2019 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neutraal Moresnet was best een vaag land
quote:Op maandag 4 november 2019 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neutraal Moresnet was best een vaag land
Geen idee.quote:Op maandag 4 november 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je nou van de BA's van Amundsen Bryggeri
Ik ken ze wel, maar heb de BAs nog niet gedronken. Vandaar dat ik er geen mening over heb.quote:Op maandag 4 november 2019 22:24 schreef MCH het volgende:
[..]
O, dacht dat jij als Norse Nederlander ze wel kende
Ok, ik vind dit de eerste brouwer die ba's maakt waarvan je niet bang hoeft te zijn dat de barrel te erg overheerstquote:Op maandag 4 november 2019 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar heb de BAs nog niet gedronken. Vandaar dat ik er geen mening over heb.
200 meter voluit omhoog. Dat kan nooit slechter dan mij hoorquote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ben bang dat ik daar zo'n kut tijd op ga neer zetten
Jij bent toch 45+, dan kun je toch ook goed scoren in die leeftijdsklasse op Stravaquote:Op maandag 4 november 2019 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
200 meter voluit omhoog. Dat kan nooit slechter dan mij hoor
Ik heb zo'n vermoede dat ik óf die heuvel zwaar ga onderschatten en vanaf het begin vol vermogen ga óf ik val terug in mijn berg modus en ga te veel inhoudenquote:Op maandag 4 november 2019 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
200 meter voluit omhoog. Dat kan nooit slechter dan mij hoor
Zie het als een 250 meter sprint in zwift. Dat hou je makkelijk vol voluit eventjes.quote:Op maandag 4 november 2019 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoede dat ik óf die heuvel zwaar ga onderschatten en vanaf het begin vol vermogen ga óf ik val terug in mijn berg modus en ga te veel inhouden
Ik denk dat ik hem eerst paar keer op en af ga rijden om beetje te kijken en te voelen hoe het gaat en wat voor vermogen ik er gemiddeld op kan trekken voor ik een strava registratie doequote:Op maandag 4 november 2019 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zie het als een 250 meter sprint in zwift. Dat hou je makkelijk vol voluit eventjes.
Ik had vandaag 10 seconden meer dan 500 watt. Was zon achievement. stelt niks voor natuurlijk maar was blijkbaar mijn eerste keer.
Fitboys.quote:Op maandag 4 november 2019 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Wil graag meepraten maar heb geen idee waar jullie het over hebben.
Beetje E-penis vergelijken, meer niet.quote:Op maandag 4 november 2019 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Nee joh, ik ben gewoon een kalende uitgelubberde oude FOK!er.quote:Op maandag 4 november 2019 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ik ook niet over mee praten. Ben jij zon fitboy?
sport is niks voor jou denk ikquote:Op maandag 4 november 2019 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Oh.quote:Op maandag 4 november 2019 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje E-penis vergelijken, meer niet.
maar wel rijk en succesvol en best slim (denk ik) dus wat boeit hetquote:Op maandag 4 november 2019 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben gewoon een kalende uitgelubberde oude FOK!er.
Kan jij swaffelen met je clit?quote:Op maandag 4 november 2019 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh.
Nou help ik jullie alvast uit de brand.
Die van mij is de grootste
Rosbief.quote:
Ga testen dan!quote:
Nee vertel eens meerquote:Op maandag 4 november 2019 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dat de clit eigenlijk gewoon een penis is.
Als eckte hooggeleide zou je op de hoogte moeten zijn van dit feitquote:
Het is eigenlijk omgekeerd.quote:Op maandag 4 november 2019 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als eckte hooggeleide zou je op de hoogte moeten zijn van dit feit
Welke Pokémon is ditquote:Op maandag 4 november 2019 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een clitoris is groter dan het zichtbare deel dat boven de huid uitsteekt. De lengte is ongeveer 10 cm waarvan slechts 2 cm zichtbaar is.
De clitoris krijgt net als de penis van een man een erectie bij seksuele opwinding.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eentje die jij nog nooit gevangen hebt.
En naar alle waarschijnlijkheid ook nooit in levende lijven zult zien!quote:Op maandag 4 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eentje die jij nog nooit gevangen hebt.
Levende lijvenquote:Op maandag 4 november 2019 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En naar alle waarschijnlijkheid ook nooit in levende lijven zult zien!
quote:Op maandag 4 november 2019 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En naar alle waarschijnlijkheid ook nooit in levende lijven zult zien!
Je bent in vorm vanavondquote:Op maandag 4 november 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Altijd nog kans als ze dood zijn ja.
Dat krijg je ervan als je een redelijk goed IQ hebtquote:
Hoezo redelijk?quote:Op maandag 4 november 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een redelijk goed IQ hebt
Dit was een sneer richting MCH, niet richting jouwquote:
Terug naar de keiharde huehue werkelijkheidquote:Op maandag 4 november 2019 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou je toch bijna vergeten he in deze slowchat
Hoax, FOK! is de echte wereld!quote:Op maandag 4 november 2019 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terug naar de keiharde huehue werkelijkheid
Boks, behalve het kalende dan.quote:Op maandag 4 november 2019 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben gewoon een kalende uitgelubberde oude FOK!er.
Yes!!!quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-11-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 175 bitterbal
02 085 MCH
02 085 UitStraling
04 049 Molo
05 044 scrupuleus
06 039 DerRabbit
07 027 Budapestenaar
08 026 Karzai
09 024 Fogel
10 022 IJsdraakje
11 019 van_Lamehuizen
12 013 LTVDK
13 007 TaMieke
14 004 goldfinger1963
14 004 Bos81
16 003 ieniminimuis
17 001 Koen66
klik hier voor meer stats
Als je het doet doe het dan goed. Probeer dat maar een te overtreffen. hehehehehquote:Op dinsdag 5 november 2019 07:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Meer dan 2x zoveel als het volgende debieltje
Oke. Wat doe je zo vroeg dan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 07:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al wakker rond vijven.
Aardig druk in mijn hoofd maar dat hoort erbij.
Ik heb een tijdje gehad dat ik zo 6 wakker werd. Vond het niet zo:Pquote:Op dinsdag 5 november 2019 07:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Soms op de bank verder slapen.
Of gewoon fokken/niksen tot de dag begint.
Toen had je andere verplichtingen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gehad dat ik zo 6 wakker werd. Vond het niet zo:P
Nee als ik vrj was. Tot 10 vond ik het chill. Lekker rustig maar van 10 storte ik inquote:Op dinsdag 5 november 2019 07:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toen had je andere verplichtingen?
Gaat dit over mannenquote:Op dinsdag 5 november 2019 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als ik vrj was. Tot 10 vond ik het chill. Lekker rustig maar van 10 storte ik in
Misschien.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat dit over mannen
Ja ik pak niet zo vaak de 8 uurtjes die ik wel verlang.
Hoe laat ga je savonds slapen? En waarom zit je in die achtbaan? :pquote:Op dinsdag 5 november 2019 08:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat mijn gevoelswereld een achtbaan is.
Al heeft slaap daar nooit echt onder geleden.
Ik stuur je wel een keer een dm bij verdere interesse.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe laat ga je savonds slapen? En waarom zit je in die achtbaan? :p
Jij ook!quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een keer een dm bij verdere interesse.
Ik moet nu gaan Mop.
Fijne dag
Ok, tot ziens. Ik ook.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Als het goed is ben ik vandaag om 1700 klaar
Ik regeer Den Haag straks, ga zelf gauw wegquote:Op dinsdag 5 november 2019 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo snel mogelijk den haag uit jij
quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik regeer Den Haag straks, ga zelf gauw weg
Te vroeg?quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig woon ik niet in Den Haag, ik moet nu echt niet aan bitterballen denken.
Ik slaap nog half joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ontbijt is belangrijkquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik slaap nog half joh.
En sowieso geen ochtendeter. Ik kan écht niet uitgebreid ontbijten ook.
Ik eet elke ochtend twee boterhammen, anders haal ik 11 uur niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik slaap nog half joh.
En sowieso geen ochtendeter. Ik kan écht niet uitgebreid ontbijten ook.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zou een nieuw zwembad laten bouwen in Den Haag.
Alleen toegankelijk voor mensen met dubbel paspoort.Iets tegen mensen met dubbele nationaliteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, het maakt echt geen reet uit wanneer je eet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ontbijt is belangrijk![]()
net 3 boterhammen met hagelslag op en alweer trek
Bitterballen zou ik nu ook niet zo graag lusten nee. Vanaf een uurtje of 11 denk ik.
Soms red ik één snee brood.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik eet elke ochtend twee boterhammen, anders haal ik 11 uur niet.
Vanochtend was er geen brood in huis, dus moest crackers eten. 2 blijkt niet genoeg, mijn maag knort nu al.
Ja, maar eigenlijk meer nog tegen de linkse media die daar handig gebruik van maken en het bij problemen dan altijd maar Nederlanders noemen. Want dat zijn het niet. Het zijn buitenlanders.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets tegen mensen met dubbele nationaliteit?
K vind mezelf wel een Nederlander hoor. Maar goed dat jij bepaald dat dan niet zo is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk meer nog tegen de linkse media die daar handig gebruik van maken en het bij problemen dan altijd maar Nederlanders noemen. Want dat zijn het niet. Het zijn buitenlanders.
Ik hoef niks te bieden, ik ben van mezelf al een trekker #huehuequote:Op dinsdag 5 november 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Ben benieuwd wat MCH zou bieden om stemmen te trekken.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk en dit is gelijk een van de redenen dat ik hier niet meer kom.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zou een nieuw zwembad laten bouwen in Den Haag.
Alleen toegankelijk voor mensen met dubbel paspoort.Eng mannetje ben jij ook somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owh, ik dacht dat dat om heel andere redenen was....quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi, dan ben ik eens niet de redenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga nou maar koffie rondbrengenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind je zelf maar niet zo belangrijk hoor
Stiekem denk ik dat het een vrouw is van 70+, ik ken geen mannen die zo eng zuigen namelijkquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker bezig weer @:MCH wederom het enge mannetje uithangen.
Onmogelijk. Vrouwen kunnen helemaal niet zo hooggeleid zijn als MCHquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat het een vrouw is van 70+, ik ken geen mannen die zo eng zuigen namelijk
Een eng zuigende vrouw....quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat het een vrouw is van 70+, ik ken geen mannen die zo eng zuigen namelijk
True!quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk. Vrouwen kunnen helemaal niet zo hooggeleid zijn als MCH
Zoiets, met meeeters, rimpels en een walm van sigaretten en ranzige boter eromheenquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een eng zuigende vrouw....
Is dat halloween smink of zo en dan zuigen?
Ga zoeken op plaatjes van Younique.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoiets, met meeeters, rimpels en een walm van sigaretten en ranzige boter eromheen
[ afbeelding ]
Younique skincare Barendrecht?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga zoeken op plaatjes van Younique.
Het is een cosmeticamerk/piramidespel. Eigenlijk zijn de plaatjes die het oplevert enorm sneu, maar rimpelkoppen met dramatisch slechte make up zijn matig vermaak.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker bezig weer @:MCH wederom het enge mannetje uithangen.
Waar zittende die?quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Beter zo'n zingende mch dan een verkapte pvver
Je noemt hem net een PVV'er! Er is een reden dat hun front man Limburg niet meer in mag komen!quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee? Waarom?
Toch niet @:koen66
Ik zit meestal wel op 1 lijn met koen. Of andersom.
Ja, maar koen snapt mij wel als ik dat zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je noemt hem net een PVV'er! Er is een reden dat hun front man Limburg niet meer in mag komen!
Weet ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar koen snapt mij wel als ik dat zeg.
Tenzij hij nu ook al wegblijft hier door mij.
En bepaald wie wel of niet Nederlander isquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Arch-Indar die voor bepaalde bevolkingsgroepen aparte zwembaden wil hebben
Misschien is hij een boze witte man?quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bepaald wie wel of niet Nederlander is
Wowquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga zoeken op plaatjes van Younique.
Gewoon strafblad geven en bij bepaald aantal keer de fout in paspoort afpakken en terug naar land van andere paspoortquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:19 schreef Karzai het volgende:
Tis wel zo dat de jeugdige islamieten vaak voor overlast zorgen in de zwembaden
Wat een zacht linkse gedachtegang weer ditquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon strafblad geven en bij bepaald aantal keer de fout in paspoort afpakken en terug naar land van andere paspoort
De katholieke kerkquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een zacht linkse gedachtegang weer dit![]()
Gewoon na 2 overtredingen opsluiten in een klooster of kelder en laten gebruiken als slaaf door de omgeving die er woont!
Is ook veel werk in gestokenquote:
De potquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:35 schreef Karzai het volgende:
Maar dat mag je wel houden of gaat dat de pot in?
Ok, minder ditquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook veel werk in gestoken![]()
[ afbeelding ]
Dan ga maar niet Sagan Grease opzoeken op youtube, dat is nog meer awkward dan de interviews waarin hij antwoord met 'I'm young and beautyful'quote:
Hoe was het schoolfeestquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van fooi ga je sowieso niet rijk worden :p
Helaas waar. Is meestal niet eens genoeg om fatsoenlijk van te kunnen gaan drinkenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van fooi ga je sowieso niet rijk worden :p
Moet je maar in Iwanius tenten gaan werkenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas waar. Is meestal niet eens genoeg om fatsoenlijk van te kunnen gaan drinken
Nou, mensen die op een bijstand uitkering leven kunnen nog minder fooi geven helaas.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet je maar in Iwanius tenten gaan werken
Ja als kok niet nee :pquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas waar. Is meestal niet eens genoeg om fatsoenlijk van te kunnen gaan drinken
Van die oudjes die voor het eerst een buitenlander zagen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat was iets anders
Het was een groep van 50 plussers
nee joh waren expatsquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Van die oudjes die voor het eerst een buitenlander zagen?
Vrij typisch, misschien sta je er slecht op bij hem net zoals ik en haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 5 november 2019 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Ja vond dat echt een domme opmerking van Arch en er dan verder ook niet op in gaan ook.
Wie weet.Maakt mij verder niet uit maar dat ongefundeerde gelul is wel irritant.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrij typisch, misschien sta je er slecht op bij hem net zoals ik en haags_kwartiertje
Wel klein beetje met 2 maten meten he, jij lult ook de halve dag ongefundeerdquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie weet.Maakt mij verder niet uit maar dat ongefundeerde gelul is wel irritant.
Stiekem wel een baas met die uitsprakenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga maar niet Sagan Grease opzoeken op youtube, dat is nog meer awkward dan de interviews waarin hij antwoord met 'I'm young and beautyful'
Zelfs mijn opmerkingen hebben een nog sterkere funderingen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel klein beetje met 2 maten meten he, jij lult ook de halve dag ongefundeerd
Dat was toch niet aan jou gericht of mis ik wat?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Ja vond dat echt een domme opmerking van Arch en er dan verder ook niet op in gaan ook.
Vooruit, je hebt gelijk omdat ik graag in je broekje wilquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs mijn opmerkingen hebben een nog sterkere funderingen.
Aan mensen met een dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was toch niet aan jou gericht of mis ik wat?
Nein.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Vooruit, je hebt gelijk omdat ik graag in je broekje wil
Welke 2 danquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan mensen met een dubbele nationaliteit.
Die heb ik.
Puik plan welquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Arch-Indar die voor bepaalde bevolkingsgroepen aparte zwembaden wil hebben
Ik moet gewoon lachen dat figuren zoals jij en AI met zulke ideeën vrijwillig in gebieden gaan wonen waar juist de meeste niet westerse allochtonen wonenquote:
Den Haag en Rotterdam?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet gewoon lachen dat figuren zoals jij en AI met zulke ideeën vrijwillig in gebieden gaan wonen waar juist de meeste niet westerse allochtonen wonen
Zegt degene die op Fok al 10x geband zou moeten zijnquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet gewoon lachen dat figuren zoals jij en AI met zulke ideeën vrijwillig in gebieden gaan wonen waar juist de meeste niet westerse allochtonen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |