Lijk je op Sagan dan?quote:Op maandag 4 november 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
@:Budapestenaar mocht die vriend nog foto's willen zien voor we gaan trouwen kun je hem naar deze OP doorverwijzen
Ik zal hem vanavond een mail sturen met de foto en de vaste FOK!-maten. Komt goed!quote:Op maandag 4 november 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
@:Budapestenaar mocht die vriend nog foto's willen zien voor we gaan trouwen kun je hem naar deze OP doorverwijzen
Muah, heel klein beetje. Hier een selfie, kun je het zelf beoordelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 4 november 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, heel klein beetje. Hier een selfie, kun je het zelf beoordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, heel klein beetje. Hier een selfie, kun je het zelf beoordelen
Das nogsteeds Sagan. Maar goed, doe ik het voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt?quote:Op maandag 4 november 2019 21:52 schreef TaMieke het volgende:
Vind leuk dan nog wel een matige omschrijving voor zo'n selfie.
Verpest het nou niet.quote:Op maandag 4 november 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
En zo’n wielrenner heeft altijd een zeemleren lap in zijn broek voor als je spontaan de ramen wil doen
Ja. beetje maar hoorquote:
Gelukkigquote:Op maandag 4 november 2019 21:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das nogsteeds Sagan. Maar goed, doe ik het voor
Ik ga voor praktischquote:Op maandag 4 november 2019 21:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verpest het nou niet.
[..]
Ja. beetje maar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |