En in KSC en in ONZ SCquote:Op maandag 4 november 2019 19:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar alleen hier want in andere SC is hij al geband.
nee, maar jij gaat mij nu nog eens vertellen hoe het ook alweer heettequote:
A playlist featuring Alexandra Savior, Toro y Moi, Bella Boo, and othersquote:Op maandag 4 november 2019 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Tamino - Cigar. Ook al zo'n heerlijke herfst plaat.
Teringquote:Op maandag 4 november 2019 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Debster zei iets van "o MCH is er, ik ga" en dat mag niet.
Gold - Why aren't you laughingquote:Op maandag 4 november 2019 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar jij gaat mij nu nog eens vertellen hoe het ook alweer heette
quote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen in het afvoerputje R&P waar alle randgevallen eindigen nog.
Oh thanks!quote:Op maandag 4 november 2019 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
A playlist featuring Alexandra Savior, Toro y Moi, Bella Boo, and others
Wie hebben ze hier op losgelaten?quote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Zal die nieuwe mod wel zijn geweest.
Ik moest hier heel hard om lachen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wij hebben vroeger met de klas eens een heel mooi herstnummer gezongen tijdens het benefiet Liedjes voor Tsjetsjenië, maar ik ben even vergeten welke.
quote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tering
Mooi voorbeeld van symptoombestrijding ipv de oorzaak aanpakken.
Die was even vergeten wie wie was.quote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
He wat nieuwe?quote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Is er een nieuwe ja?quote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Nou, de koppies stonden strak hoor, voor de performance.quote:Op maandag 4 november 2019 19:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest hier heel hard om lachen.
Ja, weten we ook welke stakker nu weer de klos is.quote:Op maandag 4 november 2019 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mag zich hier wel even voor komen stellen inderdaad.
ik vind het redelijk saaiquote:
Denk het nietquote:Op maandag 4 november 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Op dezelfde schandknaapjes manier als mos bij Samzz?
Duurde wel lang voordat je daar achter was.quote:Op maandag 4 november 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Op dezelfde schandknaapjes manier als mos bij Samzz?
Het zal je verbazen maar ik was er ook niet echt naar op zoekquote:Op maandag 4 november 2019 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duurde wel lang voordat je daar achter was.
oke. de muziek is op zich niet slecht, maar de zang is erg monotoonquote:Op maandag 4 november 2019 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoef je geenvoor te posten. Kan toch
?
Die heeft wel een reputatie om fysiek geweld niet te schuwen bij mannen.quote:
Op zichzelf ja.quote:Op maandag 4 november 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft wel een reputatie om fysiek geweld niet te schuwen bij mannen.
quote:
Ja, dat vind ik er wel aantrekkelijk aan juist. Of ja, de klank ervanquote:Op maandag 4 november 2019 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. de muziek is op zich niet slecht, maar de zang is erg monotoon
Ik doelde op gerichte fysieke overweldiging van het andere geslacht. Niet op onhandigheid.quote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zichzelf weer van een trap gooit.
Hoe gaat het met je vrouw?quote:Op maandag 4 november 2019 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde op gerichte fysieke overweldiging van het andere geslacht. Niet op onhandigheid.
Niet echt een uitdaging met mannen met dunnere armen dan zijzelf.quote:Op maandag 4 november 2019 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde op gerichte fysieke overweldiging van het andere geslacht. Niet op onhandigheid.
Hoe heb jij hier kennis van?quote:Op maandag 4 november 2019 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt een uitdaging met mannen met dunnere armen dan zijzelf.
Hij bedoelt het waarschijnlijk niet eens grappig.quote:Op maandag 4 november 2019 19:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest hier heel hard om lachen.
Goed punt. Zou geen Triviant met haar durven spelen.quote:
Ik heb hele dikke bovenbenenquote:Op maandag 4 november 2019 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt een uitdaging met mannen met dunnere armen dan zijzelf.
Ik onthoud het voor onze volgende date.quote:Op maandag 4 november 2019 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik houd persoonlijk meer van overweldigd worden.
Dat tweede.quote:Op maandag 4 november 2019 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ik met goed fatsoen n man van n jaar of 62 vragen een keer een kop koffie te drinken samen, of denkt hij dan dat ik in z’n broekje wil?
Okéquote:Op maandag 4 november 2019 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik onthoud het voor onze volgende date.
Zoals elke vrouw dat oplost, meteen over je vriend beginnen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ik met goed fatsoen n man van n jaar of 62 vragen een keer een kop koffie te drinken samen, of denkt hij dan dat ik in z’n broekje wil?
Ligt eraan hoe oud je zelf ben en wat de relatie van elkaar isquote:Op maandag 4 november 2019 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Ja godsamme zeg!quote:
Ligt eraan hoe je het vraagt.quote:Op maandag 4 november 2019 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
grap!quote:Op maandag 4 november 2019 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heet je zo of was het een grap?
Alles kan kapot en anders is er altijd nog een open relasie.quote:Op maandag 4 november 2019 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja godsamme zeg!
Nooit geflirt met hem en hij is ruim 20 jaar ouder dan ik en we zijn allebei gewoon bezet en dan nóg gaat hij dat denken?![]()
Hij weet al dat ik n vriend heb.quote:Op maandag 4 november 2019 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zoals elke vrouw dat oplost, meteen over je vriend beginnen.
De 'ze wil geen relatie, enkel neuken' interpretatie.quote:Op maandag 4 november 2019 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zoals elke vrouw dat oplost, meteen over je vriend beginnen.
Doe het dan niet bij iemand thuisquote:Op maandag 4 november 2019 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij weet al dat ik n vriend heb.
We ‘kennen’ elkaar een jaar ofzo?
Mag ik vragen wat dan de reden is dat je hem wil uitnodigen voor een kop koffie? Lijkt het je gewoon een toffe peer? Denk je dat 'ie eenzaam is? Wil je een poot uit hem draaien?quote:Op maandag 4 november 2019 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij weet al dat ik n vriend heb.
We ‘kennen’ elkaar een jaar ofzo?
Instinct, doe je niks aan.quote:Op maandag 4 november 2019 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja godsamme zeg!
Nooit geflirt met hem en hij is ruim 20 jaar ouder dan ik en we zijn allebei gewoon bezet en dan nóg gaat hij dat denken?![]()
We zwemmen vaak samen sochtends. Dacht miss na t zwemmen een keer een kop koffie ofzo. Bij t zwembad.quote:Op maandag 4 november 2019 19:41 schreef murp het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud je zelf ben en wat de relatie van elkaar is
Maar waarom zou jij het willen dan?quote:Op maandag 4 november 2019 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We zwemmen vaak samen sochtends. Dacht miss na t zwemmen een keer een kop koffie ofzo. Bij t zwembad.
Dat laatstequote:Op maandag 4 november 2019 19:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dan de reden is dat je hem wil uitnodigen voor een kop koffie? Lijkt het je gewoon een toffe peer? Denk je dat 'ie eenzaam is? Wil je een poot uit hem draaien?
Tafelpoot?quote:Op maandag 4 november 2019 19:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dan de reden is dat je hem wil uitnodigen voor een kop koffie? Lijkt het je gewoon een toffe peer? Denk je dat 'ie eenzaam is? Wil je een poot uit hem draaien?
Omdat ik dan gewoon met hem kan kletsen én baantjes trekken ipv dat ik nauwelijks zwem omdat we teveel kletsen.quote:
Hoe scoort ze qua buik?quote:
Je hebt het vast vaak genoeg liefdevol over Ado gehad, dus kan wel.quote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik dan gewoon met hem kan kletsen én baantjes trekken ipv dat ik nauwelijks zwem omdat we teveel kletsen.
En ik heb niet zo heel veel kennissen en ik mag hem graag.
Ik zou niet teveel waarde hechten aan het advies van fokkers over sociale contacten.quote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik dan gewoon met hem kan kletsen én baantjes trekken ipv dat ik nauwelijks zwem omdat we teveel kletsen.
En ik heb niet zo heel veel kennissen en ik mag hem graag.
Ik zie een roze streepjequote:
Ja, bijna elke keer dat we elkaar sprekenquote:Op maandag 4 november 2019 19:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Je hebt het vast vaak genoeg liefdevol over Ado gehad, dus kan wel.
Het is nogal gauw beter dan m’n eigen adviesquote:Op maandag 4 november 2019 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel waarde hechten aan het advies van fokkers over sociale contacten.
Is dit nou een goed advies van een FOKker over sociale contacten?quote:Op maandag 4 november 2019 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel waarde hechten aan het advies van fokkers over sociale contacten.
Niet te vertrouwen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit nou een goed advies van een FOKker over sociale contacten?
Gewoon de gok wagen toch. Als het toch een perv is die er meer achter zoekt, heb je het in ieder geval geprobeerd.quote:Op maandag 4 november 2019 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bijna elke keer dat we elkaar spreken
quote:Op maandag 4 november 2019 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit nou een goed advies van een FOKker over sociale contacten?
Murp wisselt nog wel eensquote:
Treffendquote:
Tuurlijk kun je in de kantine koffie drinken, is toch heel normaal na de sport?quote:Op maandag 4 november 2019 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bijna elke keer dat we elkaar spreken
Dat dacht ik ook... ik twijfel alleen omdat mensen soms tegen me zeggen dat ik te naïef ben en dat zoiets niet kan. Dan raak ik in de warquote:Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon de gok wagen toch. Als het toch een perv is die er meer achter zoekt, heb je het in ieder geval geprobeerd.
Wat zijn dat voor een oermensen?quote:Op maandag 4 november 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... ik twijfel alleen omdat mensen soms tegen me zeggen dat ik te naïef ben en dat zoiets niet kan. Dan raak ik in de war
... Als je het niet erg vindt dat zo'n mannetje in zijn sociale kring naar je verwijst als 'zijn vriendin' kan het dus prima zo'n bakje koffie.quote:Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je in de kantine koffie drinken, is toch heel normaal na de sport?
Doe ik ook weleens met mijn spinningsvriendin.
Dan doe ik het gewoon. Ik weet niet of het überhaupt kan met zijn werk en mijn werk, maar het lijkt me gewoon gezellig.quote:Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je in de kantine koffie drinken, is toch heel normaal na de sport?
Doe ik ook weleens met mijn spinningsvriendin.
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 4 november 2019 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een oermensen?
Preciesquote:Op maandag 4 november 2019 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Als je het niet erg vindt dat zo'n mannetje in zijn sociale kring naar je verwijst als 'zijn vriendin' kan het dus prima zo'n bakje koffie.
Iedereen ziet me al als zijn vriendin bij het zwembad omdat we samen een baan in beslag nemen altijdquote:Op maandag 4 november 2019 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Als je het niet erg vindt dat zo'n mannetje in zijn sociale kring naar je verwijst als 'zijn vriendin' kan het dus prima zo'n bakje koffie.
Dat samen douchen na afloop werkt ook niet mee, denk ik.quote:Op maandag 4 november 2019 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen ziet me al als zijn vriendin bij het zwembad omdat we samen een baan in beslag nemen altijd![]()
Dat doen we nietquote:Op maandag 4 november 2019 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat samen douchen na afloop werkt ook niet mee, denk ik.
Kijk mij niet verbaasd zijn...quote:Op maandag 4 november 2019 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doen we niet![]()
Ik ben er altijd eerder uit.
Er is wel een andere man met wie ik altijd douche overigens![]()
Je verslind ze wel zegquote:Op maandag 4 november 2019 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doen we niet![]()
Ik ben er altijd eerder uit.
Er is wel een andere man met wie ik altijd douche overigens![]()
Volgende date zwemmen samen JB?quote:
Bij nader inzien lijkt me dat bakkie pleur toch niet zo’n fantastisch plan.quote:Op maandag 4 november 2019 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanavond weer zwemmen en ik denk er gewoon nu pas aan [ afbeelding ]
Mijn brein kan hier niet mee omgaan
Niet vanavond, sochtends vroegquote:Op maandag 4 november 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijkt me dat bakkie pleur toch niet zo’n fantastisch plan.
Het voelt gewoon zo lekker om in t water te liggen en je helemaal ‘vrij’ te voelen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook maar weer eens richting zwembad
Mijn zwemtechniek is waardeloos dus ik hou je niet bij.quote:Op maandag 4 november 2019 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik houd van zwemmen.
En ik kan het nu beter
Een milf zoals JB hosselen?quote:Op maandag 4 november 2019 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook maar weer eens richting zwembad
Eindelijk iets waar ik waarschijnlijk beter in benquote:Op maandag 4 november 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn zwemtechniek is waardeloos dus ik hou je niet bij.
Ik gun het je. Na afloop een saunaatje doen samen en ik ben happy hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eindelijk iets waar ik beter in ben![]()
Zo naïef ditquote:
Ik weet nu dat veel mensen wel op geslachtskenmeeken letten in de sauna, dus dat is miss niet zo comfortabel voor me.quote:Op maandag 4 november 2019 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gun het je. Na afloop een saunaatje doen samen en ik ben happy hoor.
Dit baseer je op fok?quote:Op maandag 4 november 2019 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet nu dat veel mensen wel op geslachtskenmeeken letten in de sauna, dus dat is miss niet zo comfortabel voor me.
Doe ik een dopje en noem ik je mijn saunavriendin. Dan kijkt er niemand meer naar je.quote:Op maandag 4 november 2019 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet nu dat veel mensen wel op geslachtskenmeeken letten in de sauna, dus dat is miss niet zo comfortabel voor me.
Het gaat me niet om andere mensen airquote:Op maandag 4 november 2019 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ik een dopje en noem ik je mijn saunavriendin. Dan kijkt er niemand meer naar je.
Walgelijkquote:Op maandag 4 november 2019 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, oa op (Vrouwelijke) collega’s die t hadden over piemels in de sauna
Weet ik. Ik ben niet naïef.quote:Op maandag 4 november 2019 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat me niet om andere mensen air![]()
Ik zal mij zodanig concentreren op je geslachtskenmerken dat slapheid niet aan de orde is dan maar?quote:Op maandag 4 november 2019 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
En slap zien die dingen er helemaal niet uit!
]quote:Op maandag 4 november 2019 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Appartement staat nog niet te koop en onderbuurman begint al met bieden
ALs je met een stijve rondloopt in de sauna is het ook weer niet goed.quote:Op maandag 4 november 2019 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
En slap zien die dingen er helemaal niet uit!
En? Enige seksuele prikkel jouwerzijds?quote:Op maandag 4 november 2019 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag wel een keer iemand met prince albert in de sauna, toen moest ik wel kijken.
Nee, werd er een beetje bang van.quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En? Enige seksuele prikkel jouwerzijds?
Mocht ik ooit tot een dergelijke piercing overgaan, dan maak ik er een soort kattenbelletje van, dat het bezoek hoort wanneer ik de druppels eruit slinger.quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, werd er een beetje bang van.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit tot een dergelijke piercing overgaan, dan maak ik er een soort kattenbelletje van, dat het bezoek hoort wanneer ik de druppels eruit slinger.
Jezusquote:Op maandag 4 november 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit tot een dergelijke piercing overgaan, dan maak ik er een soort kattenbelletje van, dat het bezoek hoort wanneer ik de druppels eruit slinger.
Niet dat je veel moeite hoeft te doen om iets te verkopen momenteelquote:Op maandag 4 november 2019 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
]
Ik had laatst ook nog een makelaar aan de deur die mijn huis wel ging verkopen
jawohl, anderhalf jaar heb ik even opgezocht. dacht eens kijken hoe het met fok is nu utopia gaat stoppenquote:
Fok gaat dood.quote:Op maandag 4 november 2019 20:57 schreef Ruse het volgende:
[..]
jawohl, anderhalf jaar heb ik even opgezocht. dacht eens kijken hoe het met fok is nu utopia gaat stoppen
zou het? 20 jaar is op zich een mooie leeftijd, een hond zou er blij mee zijnquote:
Daarom. Soms moet je het een vredig einde gunnen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:59 schreef Ruse het volgende:
[..]
zou het? 20 jaar is op zich een mooie leeftijd, een hond zou er blij mee zijn
Onkruid vergaat niet.quote:Op maandag 4 november 2019 20:57 schreef Ruse het volgende:
[..]
jawohl, anderhalf jaar heb ik even opgezocht. dacht eens kijken hoe het met fok is nu utopia gaat stoppen
Was dat het ooit?quote:Op maandag 4 november 2019 21:01 schreef Ruse het volgende:
nou het is leuk om nog bekende namen actief te zien. is het hier ook nog steeds 'gezellig'?
Ik ben niet meer de vervelendste in het topic, dat zou genoeg moeten zeggenquote:Op maandag 4 november 2019 21:01 schreef Ruse het volgende:
nou het is leuk om nog bekende namen actief te zien. is het hier ook nog steeds 'gezellig'?
Murp is een lekker ventje, maar heb hem alleen met kleren aan gezien tot nu toe.quote:
ik ben van de dopfles-periode, daarbij verbleek jij toch behoorlijkquote:Op maandag 4 november 2019 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ben niet meer de vervelendste in het topic, dat zou genoeg moeten zeggen
We hebben nu losdop. Dat is zn opvolger.quote:Op maandag 4 november 2019 21:03 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik ben van de dopfles-periode, daarbij verbleek jij toch behoorlijk
Met nog een chromosoom extraquote:Op maandag 4 november 2019 21:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu losdop. Dat is zn opvolger.
Er is een dopfles 2.0quote:Op maandag 4 november 2019 21:03 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik ben van de dopfles-periode, daarbij verbleek jij toch behoorlijk
wat is dat toch met die doppiesquote:Op maandag 4 november 2019 21:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu losdop. Dat is zn opvolger.
te veel eer waarschijnlijkquote:Op maandag 4 november 2019 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben hem zelf zo genoemd uiteraard.
Altijd lastig als je moet opboksen tegen de elite.quote:Op maandag 4 november 2019 21:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom. Soms moet je het een vredig einde gunnen.
Straks zitten hier echt alleen nog de mch en losdopjes van de samenleving
Ik heb een tibetaanse terrier.quote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd lastig als je moet opboksen tegen de elite.
Zeker als je leven slechts op losse schroeven staat. Geen 100k per jaar, 2 auto’s, 2 motoren, koophuis en labradoedel hebben.![]()
Dat en de CO2 equivalent van een vrachtschip met je zakenreisjes maakt jou een; Heldquote:Op maandag 4 november 2019 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een tibetaanse terrier.
Je hebt me door.quote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker als je leven slechts op losse schroeven staat en je “vriend” een zware drinker is. Geen 100k per jaar, 2 auto’s, 2 motoren, koophuis en labradoedel hebben.![]()
Maar een kraakpandje in Nijmegen.
Ik een kat.quote:Op maandag 4 november 2019 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een tibetaanse terrier.
Iemand is getriggerd.quote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker als je leven slechts op losse schroeven staat en je “vriend” een zware drinker is. Geen 100k per jaar, 2 auto’s, 2 motoren, koophuis en labradoedel hebben.![]()
fixed.quote:Op maandag 4 november 2019 22:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom kan jij halfjes zoals mij en dop zo moeilijk loslaten
Godverdomme lafaard, probeer jeje zo uit de groep te verheven.quote:Op maandag 4 november 2019 22:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom kan jij halfjes zoals Air en dop zo moeilijk loslaten
Is een man daarvoor ooit te moe?quote:Op maandag 4 november 2019 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Hebben jullie zondag alweer seks gehad of was hij daarvoor te moe?
Airco installatie bedrijfje?quote:Op maandag 4 november 2019 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Het stormt bijna letterlijk bij ons op kantoor.
Paar collega’s met management conflicten buitenspel gezet.
Ik zie het allemaal aan en manoeuvreer er rustig omheen.
Ik denk al een tijdje om voor mezelf te beginnen, misschien is dit “de tijd”.
Iets langer dan de gemiddelde Nederlandse manquote:Op maandag 4 november 2019 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bestaat dat?
MCh, persoonlijke vraag: hoe lang ben jij?
Neen, project management regeltechniek en advies op gebied van vastgoedbeheer.quote:
Er is toch een war on sugar, waarom zou je nu dan nog in de snoepautomatenbusiness stappenquote:Op maandag 4 november 2019 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Het stormt bijna letterlijk bij ons op kantoor.
Paar collega’s met management conflicten buitenspel gezet.
Ik zie het allemaal aan en manoeuvreer er rustig omheen.
Ik denk al een tijdje om voor mezelf te beginnen, misschien is dit “de tijd”.
Interessant.quote:Op maandag 4 november 2019 22:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Iets langer dan de gemiddelde Nederlandse man
Meergranen repen is helemaal het dingetje nu.quote:Op maandag 4 november 2019 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is toch een war on sugar, waarom zou je nu dan nog in de snoepautomatenbusiness stappen
Ik heb nog geen diabetes.quote:Op maandag 4 november 2019 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is toch een war on sugar, waarom zou je nu dan nog in de snoepautomatenbusiness stappen
Er is altijd behoefte aan suiker.quote:Op maandag 4 november 2019 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoho. Spookhuis in Nijmegen he.quote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ons bedrijf krijgt ook steeds vaker van die spookfacturenquote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb mijn broertje ook geholpen met opzetten van zijn bedrijf. Alles geautomatiseerd, gereden kilometers, bonnetjes inscannen en automatisch btw aangifte. Hij factureert nu gemiddeld 10K per week. Maar wel offshore voor Tennet, daar heb ik geen zin meer in.
Je probeert me te versieren?quote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk al het hele seizoen naar bouwval gezocht en help mijn man in klusser.
tegen wie heb je het hier?quote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb mijn broertje ook geholpen met opzetten van zijn bedrijf. Alles geautomatiseerd, gereden kilometers, bonnetjes inscannen en automatisch btw aangifte. Hij factureert nu gemiddeld 10K per week. Maar wel offshore voor Tennet, daar heb ik geen zin meer in.
Als je mij wil zien moet je naar Een huis vol spullen kijken.quote:Op maandag 4 november 2019 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk al het hele seizoen naar bouwval gezocht en help mijn man in klusser.
Dan kun je jou niet meer zien dusquote:Op maandag 4 november 2019 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je mij wil zien moet je naar Een huis vol spullen kijken.
ah, dan kom je alleen maar uit bij @ElDinosaurquote:Op maandag 4 november 2019 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mezelf en evt mensen met een iq groter dan een baksteen.
Die is zo slim dat ie iedereen bij voorbaat dom vind. Hij is die knakker die met zo’n electronisch geval praat in die rolstoel.quote:Op maandag 4 november 2019 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
ah, dan kom je alleen maar uit bij @:eldinosaur
Ben je ook van extreme couponing?quote:Op maandag 4 november 2019 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je mij wil zien moet je naar Een huis vol spullen kijken.
RIP Dino.quote:Op maandag 4 november 2019 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is zo slim dat ie iedereen bij voorbaat dom vind. Hij is die knakker die met zo’n electronisch geval praat in die rolstoel.
Nee ik heb een nee nee nee sticker.quote:Op maandag 4 november 2019 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook van extreme couponing?
Alsof jij niet de KFC, McDo en Burger King app op je mobiel hebtquote:Op maandag 4 november 2019 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een nee nee nee sticker.
Nee niet eensquote:Op maandag 4 november 2019 22:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij niet de KFC, McDo en Burger King app op je mobiel hebt
Geweldige uitvinding.quote:Op maandag 4 november 2019 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar jouw hart hoort te zitten zit een groot zwart gat.quote:Op maandag 4 november 2019 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je gezopenquote:Op maandag 4 november 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar jouw hart hoort te zitten zit een groot zwart gat.
Ik wil een "NEIN! NEIN! NEIN!"-sticker.quote:Op maandag 4 november 2019 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ging er automatisch van uit dat hier Cava stondquote:
Ok Lospedrosaquote:Op dinsdag 5 november 2019 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ging er automatisch van uit dat hier Cava stond
Eten.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat wordt het gespreksonderwerp?
wat eten we vandaag?quote:
ik zou hier geen antwoord op kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
omfg is dat Denise Richards in The Bold and the Beautiful?
Ik heb het opgezocht. Het antwoord is ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou hier geen antwoord op kunnen geven.
nog steeds een aantrekkelijke vrouw welquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht. Het antwoord is ja.
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
omfg is dat Denise Richards in The Bold and the Beautiful?
Je snapt dat ik even twijfelde.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:17 schreef gianni61 het volgende:
oke, ik googlede en misschien moet ik mijn vorige post herzien
Die heeft 3 facelifts teveel gehadquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:17 schreef gianni61 het volgende:
oke, ik googlede en misschien moet ik mijn vorige post herzien
ik dacht dat die hele serie inmiddels gestopt was..quote:
beetje jammerquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die heeft 3 facelifts teveel gehad
De Hola!Proxy in je browser werkt ook vrijwel altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
heeft iemand van jullie toevallig ervaring met nordVPN?
ik twijfel of ik dat wil hebben. (vooral om buitenlandse content te kunnen streamen)
hmm, goeie. Die ga ik eens proberen. Thanks.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De Hola!Proxy in je browser werkt ook vrijwel altijd.
Die had ik, maar er was iets mee, het was niet bepaald betrouwbaar geloof ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De Hola!Proxy in je browser werkt ook vrijwel altijd.
Ik gebruik Private Internet Access, werkt ook heel prima.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
heeft iemand van jullie toevallig ervaring met nordVPN?
ik twijfel of ik dat wil hebben. (vooral om buitenlandse content te kunnen streamen)
Als je eens in de zoveel tijd even een geografische blokkade moet omzeilen is het verder prima. Twee klikken en hij staat weer uit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik, maar er was iets mee, het was niet bepaald betrouwbaar geloof ik.
https://www.vpngids.nl/reviews/hola-vpn/
dat ziet er weer een stuk minder positief uit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik, maar er was iets mee, het was niet bepaald betrouwbaar geloof ik.
https://www.vpngids.nl/reviews/hola-vpn/
nordVPN heeft altijd een aanbieding.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:44 schreef CherryLips het volgende:
NordVPN heeft nu wel een aanbieding.
geen idee. Het gaat mij voornamelijke om buitenlandse wedstrijden en tv uitzendingenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Netflix omzeilen is nu helemaal van de baan, toch?
Volgens mij heb ik dat oude 40% abonnement nog ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/geldzak(...)eerd.html?redirect=1
Nee, ze lopen nog steeds van de kamer naar de keuken in een half seizoen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat die hele serie inmiddels gestopt was..
Dat heb ik ook nog. Haal het er op zich wel uit. Vooral de drempel om even weg te gaan is dan wat lager. Als ik 28 euro moet dokken voor een retourtje Amsterdam doe je dat niet zo snel. Nu zijn er wel vaak dagkaarten van 15 euro, maar dan kun je weer niet in de spits reizen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat oude 40% abonnement nog ja.
Gebruik t echter steeds minder vaak.
Nou echt. Ik kijk soms Grey's Anatomy dus dan pik ik het eind van B&B mee, maar die hele verhaallijn van die gejatte baby kon ik dus volgen door steeds de laatste minuut te kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ze lopen nog steeds van de kamer naar de keuken in een half seizoen.
nooit gekeken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ze lopen nog steeds van de kamer naar de keuken in een half seizoen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gekeken.
bestaat gtst ook nog steeds?
Ook al eeuwen niet meer gezien, maar volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gekeken.
bestaat gtst ook nog steeds?
Vroeger toen ik nog thuis woonde keek ik t wel eens mee met m'n moeder. Zo toevallig 1 dag in de week of zo. En kon idd alles volgen daarmeequote:Op dinsdag 5 november 2019 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt. Ik kijk soms Grey's Anatomy dus dan pik ik het eind van B&B mee, maar die hele verhaallijn van die gejatte baby kon ik dus volgen door steeds de laatste minuut te kijken.
klinkt als een oude actricequote:Op dinsdag 5 november 2019 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ontzettend opgerekt en flinterdun en een hoop filler
quote:
Die was vroeger zo mooi.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje die Tayler uit de B&B dus.
Uit de Braziliaanse favela's met z'n nieuwe vrouwquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vlieg je naar Zaventem of Schiphol?
Gaan we klaar staan met een spandoek?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vlieg je naar Zaventem of Schiphol?
Of met een RPG.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan we klaar staan met een spandoek?
Iets met de communicatie, dat dat vliegtuig twee uur extra boven de luchthaven moet blijven cirkelen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan we klaar staan met een spandoek?
Iedereen onder de stoelen verstoppen!quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Iets met de communicatie, dat dat vliegtuig twee uur extra boven de luchthaven moet blijven cirkelen.
Iedereen nu z'n lul uit z'n broek !!!quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen onder de stoelen verstoppen!
verkeerde accountquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Iedereen nu z'n lul uit z'n broek !!!
En dat de nieuwe vriendin van Faxie dan meedoet.
Met een computerspel?quote:
Ik zal je eens uit de lucht Dragon Questen.quote:
Ik heb dus nog nooit Dragon Quest gespeeldquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal je eens uit de lucht Dragon Questen.![]()
Of deze.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rocket-propelled_grenade
Dragon Quest XI is anders subliem. Had er ook niets mee maar heb de demo gespeeld op de Switch en was meteen verslaafd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit Dragon Quest gespeeld
Ik kan niks met die art style.
Rocket Propelled Grenade, denk ik meteen aan een raccoon. Thanks Marvel.
Doe t me niet aan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Dragon Quest XI is anders subliem. Had er ook niets mee maar heb de demo gespeeld op de Switch en was meteen verslaafd.Heb er nu zo'n 60 uur inzitten en hij is nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |