quote:Op maandag 4 november 2019 16:15 schreef Dark het volgende:
Andrea - Waarom doe je altijd je tong naar buiten, Jes?
Jessie - Dan heb ik zin om te likken.
Waar is dit voor?quote:
Hoopt ze dat ze haar nog weg kan pesten. Scheelt weer een stem.quote:Op maandag 4 november 2019 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
merel probeert een fitty te maken met shel
Hij zou Merel eens moeten likken ipv altijd andersom en gaan liggen om gepijpt te wordenquote:Op maandag 4 november 2019 16:16 schreef Dark het volgende:
hij komt er niet eens in de buurt met z'n enge worstenvingers, alleen met z'n vieze knotsjequote:Op maandag 4 november 2019 16:21[/urll] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/255257]Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou Merel eens moeten likken ipv altijd andersom en gaan liggen om gepijpt te worden
je kan veel over jessie zeggen, maar het schijnt dat hij een prachtige penis heeftquote:Op maandag 4 november 2019 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij komt er niet eens in de buurt met z'n enge worstenvingers, alleen met z'n vieze knotsje
quote:Op maandag 4 november 2019 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij komt er niet eens in de buurt met z'n enge worstenvingers, alleen met z'n vieze knotsje
Hij duwt haar gewoon met haar kop naar beneden zuigen kreng.quote:Op maandag 4 november 2019 16:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou Merel eens moeten likken ipv altijd andersom en gaan liggen om gepijpt te worden
dan is zn hoofd wegquote:Op maandag 4 november 2019 16:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
bron ?quote:Op maandag 4 november 2019 16:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
je kan veel over jessie zeggen, maar het schijnt dat hij een prachtige penis heeft
En dat weet jij? Niets wijst erop.quote:Op maandag 4 november 2019 16:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
je kan veel over jessie zeggen, maar het schijnt dat hij een prachtige penis heeft
FEBO bemoeit zich met alles maar als er een bewoner getreiterd wordt zijn ze stekenblind achter het scherm.quote:Op maandag 4 november 2019 16:23 schreef Rhosyn het volgende:
Godver zijn ze Shelly weer aan het treiteren...Gerrit laat Shelly niet achter de pc..Jessie zit te zeiken over verliefd zijn en wil haar steeds aanraken en Merel zeikt weer over weg gaan en dat ze graag haar kist had helpen pakken..
Echt met zijn drieen tegelijk ook
En Hiske en Mariska zitten er naast
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiske een grapje?quote:Op maandag 4 november 2019 16:25 schreef Schakeltopia het volgende:
hihihihi hiske doet een grapje bij lexy
Hij schijnt ook een acrobaat te zijn in bed volgens Merelquote:Op maandag 4 november 2019 16:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Dan moet je heel radeloos zijn wil je op die dikke oliebol vallen.quote:Op maandag 4 november 2019 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
jes tegen merel net waar shel bij zit:
weet je de echte reden waarom ze blijft ?
ze kan niet omgaan met haar gevoelens voor mij
merel begon daarna een fittyjaloersssss
je weet toch wat ze zeggen over mannen met gespierde kuitenquote:Op maandag 4 november 2019 16:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dat weet jij? Niets wijst erop.
Ja, dat hebben we gezien.... de zeester uitgerust met snorel en wachten op de zuignap.quote:Op maandag 4 november 2019 16:28 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een acrobaat te zijn in bed volgens Merel
Hou op hoorquote:Op maandag 4 november 2019 16:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Daar weet ik helemaal niets van.quote:Op maandag 4 november 2019 16:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
je weet toch wat ze zeggen over mannen met gespierde kuiten
Nu SL.quote:Op maandag 4 november 2019 16:30 schreef sjampoeh het volgende:
wie krijgt een seintje om naar de brievenbus te gaan
Het moet toch niet gekker worden hequote:Op maandag 4 november 2019 16:28 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een acrobaat te zijn in bed volgens Merel
Kiek em goan dan!quote:
hiske vind het grappig ofzo....quote:Op maandag 4 november 2019 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af, waarom ze het nodig vinden om Alex op de kast te jagen?
Hm.... vind het toch raar.quote:Op maandag 4 november 2019 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hiske vind het grappig ofzo....
Alsof we nog niet weten wat er gaat gebeuren.....quote:
Tuurlijk een aanmoediging, want er is een zwarte brief en ze hebben haar lopen judassen net. Dus ze denken dat ze dan niet kiest voor hun.quote:Op maandag 4 november 2019 16:34 schreef Dark het volgende:
Merel even lekker Lexie een judasknuffel geven.
Daar kijkt ze al ff vriendelijker dan op deze.....quote:
lekker pesten natuurlijk, die krijgt een rolberoerte, dat is toch leuk vinden dit soort mensenquote:Op maandag 4 november 2019 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af, waarom ze het nodig vinden om Alex op de kast te jagen?
Mjah dan vrees ik voor hiske dat ze er de volgende keer uit ligt (wat ik er persoonlijk niet erg vind). mylene doet nog niet mee met het andere groepje dusss de anderen zijn sowieso in de meerderheid.quote:Op maandag 4 november 2019 16:37 schreef Flow3r het volgende:
oh ze gaan op andrea en jordie
Mag hopen dat Hiske roet in het eten gooit
Oh ja dat kan zomaarquote:Op maandag 4 november 2019 16:38 schreef MacDeMarco het volgende:
beter wordt lex door de febo even omgepraat
Groot gelijk ze moet stemmen wat ze zelf wil en zich afzijdig houden van al het gekonkelquote:Op maandag 4 november 2019 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
myleentje wil niet mee doen, vanwage het andrea akkefietje op halloween
Over een uur beginnen met nomineren, daar kunnen ze dus tot 12 vannacht over doen als ze willenquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 4 november 2019 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie komt van een koude kermis thuis, nu lacht ze nog
Dit is dus wat ik bedoel met Mylene. Ze heeft haar mening en ziet het grote geheel niet. Dat heeft Jens haar ook een keer proberen uit te leggen.quote:Op maandag 4 november 2019 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
myleentje wil niet mee doen, vanwage het andrea akkefietje op halloween
gadverdammequote:
quote:Op maandag 4 november 2019 16:16 schreef Dark het volgende:
Yep.... en hoeveel werk ze erin stoppen om haar straks met alle gemak een mes in de rug te steken. als ze haar niet meer nodig hebben.quote:
Ze doet hem nog na ook.quote:
Nee joh, een rare vlek op de stream, vandaar de cap.quote:Op maandag 4 november 2019 16:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ben je een strip tekening/verhaal aan het maken ?
quote:Op maandag 4 november 2019 16:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Merel wil niet op Jordie want ze weet dat als hij niet gaat ze te maken krijgt met een heel scherpe tong!
En daar is ze niet voor gemaakt!
dat is een lampjequote:Op maandag 4 november 2019 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh, een rare vlek op de stream, vandaar de cap.
Niet gezien?
Als je goed kijkt zie je dat het 'n buis is van het podium, die ze beschilderd hebben alsquote:Op maandag 4 november 2019 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet gezien?
Nee haar haat naar Andrea is groterquote:Op maandag 4 november 2019 16:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Merel wil niet op Jordie want ze weet dat als hij niet gaat ze te maken krijgt met een heel scherpe tong!
En daar is ze niet voor gemaakt!
Dat is de poort naar de dimensie waar Merel vandaan komt Hellopia!quote:Op maandag 4 november 2019 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet gezien?
Je had gelijk, de 1 p/w oprotten lijkt nu vaste gimmick, ze zijn alleen wel laat, misschien om de streamers die van hun werk thuiskomen een lol te doenquote:Op maandag 4 november 2019 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Betekend dus dat er morgen rond dezelfde tijd als nu iemand vertrekt...Ik vind het een beetje een raar moment van de dag. Er komt iets anders denk ik morgen.
Zie die blinde stemmen op personen die hem wel steunen.quote:Op maandag 4 november 2019 16:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Nu moet ik hard zijn, zegt Brandon.
Maar ik ga niet op jou hoor, Merel.
zag er zo raar uitquote:Op maandag 4 november 2019 16:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat het 'n buis is van het podium, die ze beschilderd hebben als
waarschuwing.... pas op uw hoofd
Ze hanteren wisselende tijden, het was de eerste keer 's ochtends vroeg, de tweede keer oude tijd rond de lunch, en nu eind van de middag.quote:Op maandag 4 november 2019 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je had gelijk, de 1 p/w oprotten lijkt nu vaste gimmick, ze zijn alleen wel laat, misschien om de streamers die van hun werk thuiskomen een lol te doen
dan pak je iemand uit de top 5 , nee laf op marisquote:Op maandag 4 november 2019 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
og Brandson weet het
als hij niet nu iets gaat doen an de zinkput
.. omg spannond
Merel ; bedoel je dat voor ezelf?
Andreaquote:Op maandag 4 november 2019 16:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan pak je iemand uit de top 5 , nee laf op marisop wie gaat lex nu dan
Die Fran is ook zo'n rat.quote:Op maandag 4 november 2019 16:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Lex heeft ook totaal geen benul dat ze nu tegen een driedubbelspion aan het praten is.
quote:Op maandag 4 november 2019 16:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brandson ; als ik bij de geime dienst zou joineh
was ik al 3 keer verlinkt
Meroll ; jaaa maar echt he
Ik weet zeker dat ie vroeger in zijn korte broek naar school huppelde en dat ie zijn broodjes kaas moest afgeven aan de bully's in zijn klas net als zijn 3 euro zakgeldquote:Op maandag 4 november 2019 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is die brandson een slappe zak zeg
Issie nou zo dom of zijn wij zo slimquote:Op maandag 4 november 2019 16:51 schreef Schakeltopia het volgende:
brandson als je straks de uitslag ziet, snap je de paniek wel, met je masterplan....
Ik denk dat ze Jordie gevaarlijker vindt.quote:
inderdaad, dat zou al zoveel schelenquote:Op maandag 4 november 2019 16:52 schreef zodeju het volgende:
Sjonge weer zoveel bedenktijd....hup meteen stemmen.
quote:Op maandag 4 november 2019 16:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ie vroeger in zijn korte broek naar school huppelde en dat ie zijn broodjes kaas moest afgeven aan de bully's in zijn klas net als zijn 3 euro zakgeld
Z'n tweeling zusje sprong er dan bovenop toch?quote:Op maandag 4 november 2019 16:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ie vroeger in zijn korte broek naar school huppelde en dat ie zijn broodjes kaas moest afgeven aan de bully's in zijn klas net als zijn 3 euro zakgeld
Weet precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 4 november 2019 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
En Mewel is weeww heeww heeeww benieuwd wat het gaat wowde deeschje steeming. met haar Duckface smoelwerk.. ergelijk kind
Terecht.quote:Op maandag 4 november 2019 16:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daar mag niet op gestemd worden van de Febo want ze is spokeswoman.quote:Op maandag 4 november 2019 16:56 schreef juul. het volgende:
En Hiske glipt weer overal tussendoor, tweede Brandon
Ik zeg maar niet hardop wat ik nu in Jessie terug ziequote:
Daarom trek ik mensen met een beperkte intelligentie, die willen meedoen, niet zo goed. Het is een harde wereld.quote:Op maandag 4 november 2019 16:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Lex heeft ook totaal geen benul dat ze nu tegen een driedubbelspion aan het praten is.
Nee Mariskaquote:Op maandag 4 november 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Brndn op Lex gaat of op frannie
Hij zij net op Mariska te gaan, maar weet niet of het een trucje is.quote:Op maandag 4 november 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Brndn op Lex gaat of op frannie
Letterlijk op hem heb ik begrepen, daarom is ie zo bang voor intimiteit , Come sta !!!! huh, huhquote:Op maandag 4 november 2019 16:53 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Z'n tweeling zusje sprong er dan bovenop toch?
Oh gaan ze alleen Mariska op de bank zetten?quote:
No worries...quote:Op maandag 4 november 2019 16:59 schreef DaniqueV het volgende:
Ik gun dat hele zooitje daar nog kleine 2 maanden ellende
Tsja, toch is het er maar 1`die er voordeel aan heeft (wat het hem of haar later moge brengen).quote:Op maandag 4 november 2019 16:59 schreef DaniqueV het volgende:
En 'n horror winterquote:Op maandag 4 november 2019 16:59 schreef DaniqueV het volgende:
Geen idee, Mylene doet iig niet meequote:Op maandag 4 november 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gaan ze alleen Mariska op de bank zetten?
Ik heb niet geteld, maar ze moeten ervoor zorgen dat er minimaal 3 op de bank komen.quote:Op maandag 4 november 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gaan ze alleen Mariska op de bank zetten?
Het stoerste wat Duracell ooit heeft gedaan, is die ene stem op Hiske.quote:Op maandag 4 november 2019 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Duracell steeds maar over tactisch ..er valt geen zak tactisch te stemmen BS gelul er moet er gewoon één weg
Lalbekken stemmen bedoelt 'ie 3x eentje op nobody's
Het is Duracell nét niet gelukt om een Team-Slappehappe samen te stellen.. wat Team Baas en vrouw wel lukt met hun meelopersquote:Op maandag 4 november 2019 17:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het stoerste wat Duracell ooit heeft gedaan, is die ene stem op Hiske.
Veel te laat om nu pas tactisch te gaan, terwijl hij er al vanaf het begin in zit.
Gerrit en zijn kornuiten hebben het vanaf de eerste stemming tactisch aangepakt en is daarmee erg ver gekomen.
Als je zo dom bent, verdien je niet beter dan weggestuurd te worden.
Dus als je dom bent hoor je daar niet thuis.....dacht dat het om de beste Utopiaan ging....quote:Op maandag 4 november 2019 17:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het stoerste wat Duracell ooit heeft gedaan, is die ene stem op Hiske.
Veel te laat om nu pas tactisch te gaan, terwijl hij er al vanaf het begin in zit.
Gerrit en zijn kornuiten hebben het vanaf de eerste stemming tactisch aangepakt en is daarmee erg ver gekomen.
Als je zo dom bent, verdien je niet beter dan weggestuurd te worden.
Ben zo klaar met dat stelletje .....mallotenquote:Op maandag 4 november 2019 16:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, toch is het er maar 1`die er voordeel aan heeft (wat het hem of haar later moge brengen).
Ow yes, make mij dayquote:
Ze trekken elkaar ook naar beneden.quote:Op maandag 4 november 2019 17:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben zo klaar met dat stelletje .....mallotenerger mij groen en geel aan die gasten bah, blij dat het geen familie of vrienden zijn van mij, kwamen bij mij de deur niet meer in
Nee hoorquote:Op maandag 4 november 2019 17:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan die stemmen het leukst vindt van heel Utopia
Dat dus, echt gewoon niet leuk meerquote:Op maandag 4 november 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze trekken elkaar ook naar beneden.
dat overleggen en konkelen vind ik vreselijkquote:Op maandag 4 november 2019 17:06 schreef juul. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus, echt gewoon niet leuk meer
Ik heb het even gemist. Wat gaat ze doen?quote:Op maandag 4 november 2019 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
gaat mylene het weer doorvertellen![]()
![]()
wat een debiel wijf
Miloon gaat verdelen.. laf stemmen want ze wil blijven en overal vriendjes houden.. zwakquote:Op maandag 4 november 2019 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
wat een debiel wijf
ze verteld tegen maris dat ze op haar gaanquote:Op maandag 4 november 2019 17:10 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist. Wat gaat ze doen?
Ja dat had Andrea toch heel goed gezien...pfff ongelooflijk ze haten Merel allemaal maar durven er weer niet op te stemmenquote:Op maandag 4 november 2019 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
wat een debiel wijf
Godverdommequote:Op maandag 4 november 2019 17:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze verteld tegen maris dat ze op haar gaan
Hoezo is Andrea een backstabber? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 4 november 2019 17:05 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat de backstabbers Lex en Andrea er eerst uit gaan
Echt jammer, weet je, ja jaquote:Op maandag 4 november 2019 17:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Ik had de schok we willen zien bij Mariska, mooi verpest nu
Vind er geen reet aan, omdat het niet eerlijk is.quote:Op maandag 4 november 2019 17:06 schreef juul. het volgende:
[..]
hij is gewoon lelijkquote:Op maandag 4 november 2019 17:15 schreef schizolientje het volgende:
die snor van Jessie zit te hoog tegen zijn neus aan en nu lijkt die neus heel groot en een haak
Nou, de vorige keer was ze ook niet erg complimenteus.quote:Op maandag 4 november 2019 17:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Maris houdt er niet van als er harde dingen worden gezegd.
Snorren zijn stomquote:Op maandag 4 november 2019 17:15 schreef schizolientje het volgende:
die snor van Jessie zit te hoog tegen zijn neus aan en nu lijkt die neus heel groot en een haak
komt er zo droog uitquote:
Jessie wil er zelf zo bijlopen, prima toch?quote:Op maandag 4 november 2019 17:15 schreef schizolientje het volgende:
Wat een rattekop krijgt ie zeg.quote:Op maandag 4 november 2019 17:15 schreef schizolientje het volgende:
Ja, het is mij te opvallend dat het nu later op de dag is. Er komt iets van een twist aan. Misschien nieuwe oude inwoner die mag bepalen wie er van de genomineerde uit gaat.quote:Op maandag 4 november 2019 17:16 schreef eskil het volgende:
Hoop dat de Febo morgen het publiek laat stemmen
quote:Op maandag 4 november 2019 17:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
Over de presentatie.
Lex: Brandon kan goed praten.
Ja ze zijn helemaal in paniek en komen telkens naar hem toe zei ze. Maar hij zegt niet dat hij het telkens over een masterplan heeft en dat ze willen weten hoe de situatie is.quote:Op maandag 4 november 2019 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
brandon praatte slecht over dree en shell net tegen merel ?
paar topics Cos mee tikken op fokquote:Op maandag 4 november 2019 17:16 schreef eskil het volgende:
Hoop dat de Febo morgen het publiek laat stemmen
Ja ik vind hem ook niet leuk, kleine rattenoogjes, afgunstige blik, dat tongetje steeds dat snuiven en spugen en dan heb ik het nog niet eens over zijn gedrag brrrrquote:Op maandag 4 november 2019 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja vind ik echt. enge ogen, soms is t net een debieltje
Als dat zo is, en het blijft dat hij daar niet een bepaald nobel doel mee had, mag hij wat mij betreft ook door de plee zakken. Is hij wat mij betreft van hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 4 november 2019 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
brandon praatte slecht over dree en shell net tegen merel ?
quote:Op maandag 4 november 2019 17:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
paar topics Cos mee tikken op fok
en dan zullen we lezen en zien wie dr huilie kruipend de laan aan gaat
Hij heeft toch ook een haakneus.quote:Op maandag 4 november 2019 17:15 schreef schizolientje het volgende:
Hoop wel op ‘iets’ wat zo iser echt niks aan.quote:Op maandag 4 november 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, het is mij te opvallend dat het nu later op de dag is. Er komt iets van een twist aan. Misschien nieuwe oude inwoner die mag bepalen wie er van de genomineerde uit gaat.
het word heulemaal niks dat masterplanquote:Op maandag 4 november 2019 17:21 schreef juul. het volgende:
Stel dat Mylene er 1 op Andrea zet dan valt het hele plan toch in duigen
quote:Op maandag 4 november 2019 17:21 schreef juul. het volgende:
Stel dat Mylene er 1 op Andrea zet dan valt het hele plan toch in duigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |