Deze vrouwquote:
Zet je Miauw zo aan de kantquote:Op zondag 3 november 2019 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze vrouwAls je Joop ooit verlaat begin ik diréct een relatie met je. Met één bed
quote:Op zondag 3 november 2019 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze vrouwAls je Joop ooit verlaat begin ik diréct een relatie met je. Met één bed
Nu voel ik me buitengeslotenquote:
Mag jij er ook bij. Jij neemt toch niet zoveel ruimte inquote:
Of vier. Ook goed.quote:
Koude tengels en poten ben ik inmiddels wel gewendquote:Op zondag 3 november 2019 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag jij er ook bij. Jij neemt toch niet zoveel ruimte in![]()
Ik heb wel altijd koude tengels en poten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 3 november 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koude tengels en poten ben ik inmiddels wel gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet jij niet in KLB aan het hosselen zijn op dit tijdstip?quote:
Nee, ik kijk studio voetbalquote:Op zondag 3 november 2019 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet in KLB aan het hosselen zijn op dit tijdstip?
Morgen lekker om 5 uur uit bedquote:Op zondag 3 november 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
K moet morgen avond weer buffelenWel uitslapen
Tot hoe laat is jullie keuken open?quote:Op zondag 3 november 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
K moet morgen avond weer buffelenWel uitslapen
2200.quote:Op zondag 3 november 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot hoe laat is jullie keuken open?
[..]
Mooi, mag jij Molo opwarmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat maakt het alsnog niet minder vroeg hoor.quote:Op zondag 3 november 2019 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet zeuren. je gaat op vakantie.
Ja maar wel leuker.quote:Op zondag 3 november 2019 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maakt het alsnog niet minder vroeg hoor.
Uhmmmmm, ik ben komende weken heel druk met......uhm.......school.........en....uh........werk.....en.................zulksquote:
quote:Op zondag 3 november 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmmm, ik ben komende weken heel druk met......uhm.......school.........en....uh........werk.....en.................zulks
[..]
Een IJsmuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan zelfs nog koude tengels hebben terwijl ik op een elektrische deken lig![]()
Half uur erna warm hebben en half uur daarna weer koud![]()
Mijn lijf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 3 november 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmmm, ik ben komende weken heel druk met......uhm.......school.........en....uh........werk.....en.................zulks
Ik heb het eigenlijk altijd binnen no time warm. Maakt Joop ook dankbaar gebruik van.quote:Op zondag 3 november 2019 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Een IJsmuis
Ik kan zelfs nog koude tengels hebben terwijl ik op een elektrische deken lig![]()
Mijn lijf
Leuk horeca altijd wel vind ik (oud Hagenees en jarenlang daar ook gewerkt).quote:
Joop is een ijspegel?quote:Op zondag 3 november 2019 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd binnen no time warm. Maakt Joop ook dankbaar gebruik van.
Meestal lig ik eerder in bed, dus al opgewarmd. Hij draagt altijd t-shirts, dus onbedekte huid is fris.quote:
Wat een eikel zeg!quote:Op zondag 3 november 2019 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal lig ik eerder in bed, dus al opgewarmd. Hij draagt altijd t-shirts, dus onbedekte huid is fris.
qua horeca?quote:Op zondag 3 november 2019 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk horeca altijd wel vind ik (oud Hagenees en jarenlang daar ook gewerkt).
Ben nu meer op Rotterdam gericht eigenlijk
Oh damn.quote:Op zondag 3 november 2019 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Een IJsmuis
Mijn lijf
Ja horecabezoek, nu meer Rotterdam dan Den Haagquote:
Hahahaquote:Op zondag 3 november 2019 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh damn.
Ik heb afgelopen zomer wel eens een bidon die ik al een goed half uur op mijn fiets had in mijn nek gespoten bij 25 graden en ik kreeg alsnog koude rillingen.![]()
Check.quote:Op zondag 3 november 2019 23:26 schreef Molo het volgende:
Ik ram graag mijn ijspoten tegen bedgenoot aan, maar zou zelf wel echt giftig worden als iemand dat bij mij zou doen
Ik hoop dan maar dat DerRabbit en Miauw genoeg warmte hebbeb anders moeten er nog meer bijquote:
Dan was je temperatuur vast flink hoger dan normaal in rust.quote:Op zondag 3 november 2019 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh damn.
Ik heb afgelopen zomer wel eens een bidon die ik al een goed half uur op mijn fiets had in mijn nek gespoten bij 25 graden en ik kreeg alsnog koude rillingen.![]()
Dat laatste snap ik dan wel weer. Na een langere fietsrit in de zomer is het ergens wel ultiem lekker om 10/15 minuten in een heel koud bad te gaan zitten.quote:Op zondag 3 november 2019 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Oh dat is ook wel apart
Ik vind sauna en koude douche erna dan weer heerlijk, snap ik ook niks van maar is zo
Die zal wel paar tiende graden hoger hebben gelegen dan als ik op dat moment op de bank had liggen netflixenquote:Op zondag 3 november 2019 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was je temperatuur vast flink hoger dan normaal in rust.
Dat laatste klopt zeker ja. Mega immuunboost en ontspannendquote:Op zondag 3 november 2019 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik dan wel weer. Na een langere fietsrit in de zomer is het ergens wel ultiem lekker om 10/15 minuten in een heel koud bad te gaan zitten.![]()
Ik durf niet te zeggen of het beter of slechter is dan een goede sport massage, maar het helpt wel enorm om je core temperatuur weer naar een normaal niveau te krijgen.
Woon je ook in Rotterdam?quote:Op zondag 3 november 2019 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja horecabezoek, nu meer Rotterdam dan Den Haag
Was vroeger wel paar keer per week op de grote markt te vinden
Tuk ze en laat Koos een beetje heel vannacht!quote:Op zondag 3 november 2019 23:37 schreef Molo het volgende:
Nu maar eens mijn opgewarmde bed gaan verblijden met mijn aanwezigheid
quote:Op maandag 4 november 2019 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Wat heerlijk wakker worden vanochtend.
https://www.ad.nl/nieuws/(...)se-zeilers~a0d93901/
Ik moest lachen.
Hoeveel heb je er?quote:Op maandag 4 november 2019 11:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Had je ook veel notes na ons warme welkom in 40+?
2.quote:Op maandag 4 november 2019 11:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Had je ook veel notes na ons warme welkom in 40+?
Eensquote:Op maandag 4 november 2019 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2.
Ook echt onzinnige. Maar goed notes zijn ook wel kinderachtig. Zeker in een slowchat.
@Deisyyquote:Op maandag 4 november 2019 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2.
Ook echt onzinnige. Maar goed notes zijn ook wel kinderachtig. Zeker in een slowchat.
Dat hele zeilverhaal was toch ook allang onderuit gehaald? Wat een poppenkast manquote:Op maandag 4 november 2019 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Wat heerlijk wakker worden vanochtend.
https://www.ad.nl/nieuws/(...)se-zeilers~a0d93901/
Ik moest lachen.
Buig niet voor de leiding!quote:Op maandag 4 november 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Die groepsapps van werk zijn zo irritant he. Dan zet je de meldingen al uit en dan moet je apart reageren dat je het gelezen hebt.
Ach het is werk.:P Maar als ik dan 9 berichten lees met alles wat we fout doen denk ik wacht totdat ik er benquote:
Wellicht kan er eens een compliment worden geapptquote:Op maandag 4 november 2019 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach het is werk.:P Maar als ik dan 9 berichten lees met alles wat we fout doen denk ik wacht totdat ik er ben
Je leidinggevende communiceert via Whatsapp wat je verkeerd doet?? Of, wat, wie?quote:Op maandag 4 november 2019 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach het is werk.:P Maar als ik dan 9 berichten lees met alles wat we fout doen denk ik wacht totdat ik er ben
Oh dat gebeurt ookquote:Op maandag 4 november 2019 12:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht kan er eens een compliment worden geappt
Algemeen. Ze maakt fotos en gooit die dan in de appquote:Op maandag 4 november 2019 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Je leidinggevende communiceert via Whatsapp wat je verkeerd doet?? Of, wat, wie?
Lekker actiefquote:Op maandag 4 november 2019 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Algemeen. Ze maakt fotos en gooit die dan in de app
En makkelijke manier om naast je neer te leggen en door te gaan met je levenquote:Op maandag 4 november 2019 12:19 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp het wel. Het is een snelle en makkelijke manier om het aan iedereen te vertellen.
Hoe bedoel je nul interactie?quote:Op maandag 4 november 2019 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
En makkelijke manier om naast je neer te leggen en door te gaan met je leven
Tevens nul interactie, ik zou dat niet echt pikken hoor
Dat is toch geen manier van professioneel met elkaar omgaan in werksituatie? Iets in een groepswhatsapp gooien is geen gesprek hebben m.i.quote:
Nee maar denk dat je ook niet teveel professionaliteit moet verwachten in deze sector :p Groepapps zijn vrij normaal. Krijg bv ook het rooster via die app of wijzigingen in werktijden.quote:Op maandag 4 november 2019 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch geen manier van professioneel met elkaar omgaan in werksituatie? Iets in een groepswhatsapp gooien is geen gesprek hebben m.i.
Oh vast wel maar heb ik geen zin inquote:Op maandag 4 november 2019 12:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mag je wat inbrengen?
Of ist befehl befehl
Ja vind ik welquote:Op maandag 4 november 2019 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Irritant wel, semi-verplicht aan de WA moeten.
Ik app heel vaak met mijn manager, maar dat is één op één en alleen met goedkeuring van beide zeg maar.quote:Op maandag 4 november 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar denk dat je ook niet teveel professionaliteit moet verwachten in deze sector :p Groepapps zijn vrij normaal. Krijg bv ook het rooster via die app of wijzigingen in werktijden.
Zie dat idd in een kantooromgeving niet zo snel gebeuren :p
Ja begrijp ikquote:Op maandag 4 november 2019 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik app heel vaak met mijn manager, maar dat is één op één en alleen met goedkeuring van beide zeg maar.
Hij hoeft er niet mee aan te komen me aan te spreken op iets wat ik verkeerd heb gedaan via Whatsapp, dat zou ik echt niet ok vinden
We appen wel regelmatig terwijl we beide autorijden trouwens
Wowquote:Op maandag 4 november 2019 12:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik word er ook gewoon te oud voor :p
Toen we laatst dat gesprek hadden over mijn persoonlijkheid zei ze ook dat ik inmiddels ook wel de leeftijd heb dat ik mijn eigen persoonlijkheid mag hebben![]()
![]()
Recht op vrij zijn en onbereikbaar zijn, yepquote:Op maandag 4 november 2019 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik welGeloof in Frankrijk hebben ze dit nu voor mail al geregeld toch?
Al paar decennia wellicht.quote:Op maandag 4 november 2019 12:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik word er ook gewoon te oud voor :p
Toen we laatst dat gesprek hadden over mijn persoonlijkheid zei ze ook dat ik inmiddels ook wel de leeftijd heb dat ik mijn eigen persoonlijkheid mag hebben![]()
![]()
En ze is echt wel aardig dus maak er verder geen punt van maar het is wel een wat vreemde opmerkingquote:
Ik heb mijn rechtsbijstand weleens in moeten zetten vanwege debiele manager, eentje zei tegen me dat ik loog en een ander noemde me een narcistquote:Op maandag 4 november 2019 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze is echt wel aardig dus maak er verder geen punt van maar het is wel een wat vreemde opmerking![]()
Zoals werkgevers en managers omgaan met personeel in de horeca is denk ik totaal anders dan in een setting waar in jij werkt.
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 4 november 2019 12:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb mijn rechtsbijstand weleens in moeten zetten vanwege debiele manager, eentje zei tegen me dat ik loog en een ander noemde me een narcist![]()
Mongolen lopen overal rond
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op maandag 4 november 2019 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Onbereikbaar zijn.
Al zit ik voor m'n vrijwilligerswerk wel weer in een groepsapp, maar da's meer voor het ruilen van diensten/last minute mededelingen voor de avond. Meeste kan ik gewoon doorscrollen.
Poppodium, en dan meestal iets als jassen weghangen/glazen rapen/ticketverkoop.quote:Op maandag 4 november 2019 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?
Al was het zo, dan is het niet echt 'done' om zoiets te zeggenquote:Op maandag 4 november 2019 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
Haha een narcist.
Daar is toch echt onderzoek bij nodig.
Mwehehehe.quote:Op maandag 4 november 2019 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Al was het zo, dan is het niet echt 'done' om zoiets te zeggen
Des te mooier dat ik haar tegenwoordig opdrachten mag geven die ze voor mij mag uitvoeren zonder weerwoord. Blijven leuke mails als ik die mag sturen
Ik geniet daar wel echt teveel van, waarbij in mijn hoofd het stemmetje 'stiekem toch narcist' opploptquote:
quote:Op maandag 4 november 2019 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geniet daar wel echt teveel van, waarbij in mijn hoofd het stemmetje 'stiekem toch narcist' opplopt![]()
Ja doet ze ook, big timequote:Op maandag 4 november 2019 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze klinkt wel alsof ze het verdient.
Leukquote:Op maandag 4 november 2019 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poppodium, en dan meestal iets als jassen weghangen/glazen rapen/ticketverkoop.
Ik heb serieus nog nooit een probleem gehad met de belastingdienst en dat wil ik ook zo houdenquote:
Echt nog nooit?quote:Op maandag 4 november 2019 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een probleem gehad met de belastingdienst en dat wil ik ook zo houden
Ik eigenlijk ook maar 1 keer echt een probleem gehad. Dat ging toen over de belasting teruggave van een jaar waarvan ik een kleine 4 maanden in het buitenland ben geweest.quote:Op maandag 4 november 2019 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Nooit wat aan de hand. Ook altijd gewoon die vooringevulde kunnen gebruiken.
En dat wisten ze niet?quote:Op maandag 4 november 2019 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar 1 keer echt een probleem gehad. Dat ging toen over de belasting teruggave van een jaar waarvan ik een kleine 4 maanden in het buitenland ben geweest.
Was vooral laksheid van mijn kant en ik kwam er pas een jaar later achter dat ik laks was geweest. Ben eind april terug gekomen naar NL en een jaar later in april bleek pas dat ze 4 maanden aan gegevens miste van me. Uiteindelijk kunnen aantonen dat ik die vier maanden niet stond ingeschreven op een Nederlands adres, maar daar is toen wel een maand overheen gegaan. En uiteindelijk ging het maar om iets meer dan ¤200,- wat ik terug heb gekregen.quote:
Maar het was te voorkomen dusquote:Op maandag 4 november 2019 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was vooral laksheid van mijn kant en ik kwam er pas een jaar later achter dat ik laks was geweest. Ben eind april terug gekomen naar NL en een jaar later in april bleek pas dat ze 4 maanden aan gegevens miste van me. Uiteindelijk kunnen aantonen dat ik die vier maanden niet stond ingeschreven op een Nederlands adres, maar daar is toen wel een maand overheen gegaan. En uiteindelijk ging het maar om iets meer dan ¤200,- wat ik terug heb gekregen.
quote:Op maandag 4 november 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Zie net dat het nummer van mijn vader nu van een nieuw iemand is. Wilde het gesprek eigenlijk zo laten staan in whatsapp maar nu staat er natuurlijk een vreemde foto bij.
Beetje raar gevoel dit.
Ja denk het :p.quote:Op maandag 4 november 2019 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat kan ik me voorstellen. Nummer worden na een jaar geloof ik weer opnieuw uitgegeven?
Knuffel johquote:Op maandag 4 november 2019 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Gaat natuurlijk nergens over zo'n kleine verandering laat me wel naar voelen.
Dat is niet belangrijk, ze beginnen nu in ieder geval in de hoge kringen der macht ook mijn hooggeleidheid te herkennenquote:
Eindelijk maatquote:Op maandag 4 november 2019 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk, ze beginnen nu in ieder geval in de hoge kringen der macht ook mijn hooggeleidheid te herkennen
Nee man, Nederlandse bewindslieden: Ronald Plasterk, Frans Timmermans, Hans Dijkstal, Karla Peijs, Rogier van Boxtel, Kim Putters, Laurens-Jan Brinkhorst, Rita Verdonk. En nog een stapel kamerleden.quote:Op maandag 4 november 2019 17:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja van die corrupte Orban kliek zeker, dat telt niet
Goed gedaan maat! Nog even je best blijven doen en je mag wellicht binnenkort prins carnaval een handje gevenquote:Op maandag 4 november 2019 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk, ze beginnen nu in ieder geval in de hoge kringen der macht ook mijn hooggeleidheid te herkennen
Jij bent geen mchfan hequote:Op maandag 4 november 2019 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed gedaan maat! Nog even je best blijven doen en je mag wellicht binnenkort prins carnaval een handje geven![]()
Geheel onbelangrijk dus.quote:Op maandag 4 november 2019 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hebben die lui niets beters te doen...quote:Op maandag 4 november 2019 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, Nederlandse bewindslieden: Ronald Plasterk, Frans Timmermans, Hans Dijkstal, Karla Peijs, Rogier van Boxtel, Kim Putters, Laurens-Jan Brinkhorst, Rita Verdonk. En nog een stapel kamerleden.
Hoe staat het ervoor met je briefquote:Op maandag 4 november 2019 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, Nederlandse bewindslieden: Ronald Plasterk, Frans Timmermans, Hans Dijkstal, Karla Peijs, Rogier van Boxtel, Kim Putters, Laurens-Jan Brinkhorst, Rita Verdonk. En nog een stapel kamerleden.
Ik heb het gevoel dat we dicht tegen een nieuwe start aan zittenquote:Op maandag 4 november 2019 18:06 schreef Molo het volgende:
Zo lekker pizzaatje klappen vanavond, morgen hachee
Zou gezellig zijn zegquote:Op maandag 4 november 2019 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we dicht tegen een nieuwe start aan zitten
Ben je 12 ofzoquote:Op maandag 4 november 2019 18:18 schreef MCH het volgende:
@:Budapestenaar die eerste note van jou, supersneu haha![]()
Een toepasselijke note dus.quote:Op maandag 4 november 2019 18:18 schreef MCH het volgende:
@:Budapestenaar die eerste note van jou, supersneu haha![]()
quote:Op maandag 4 november 2019 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben weer terug van mijn parttime baan
Nog even ruzie gemaakt met de keuken. Was een goede avond.
Die mooie cock van de andere zaak stond bij ons. wat een genot om naar te kijken.
Altijd leuk om naar goed uitziende collega's te kijkenquote:Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben weer terug van mijn parttime baan
Nog even ruzie gemaakt met de keuken. Was een goede avond.
Die mooie kok van de andere zaak stond bij ons. wat een genot om naar te kijken.
Ja beetje glurenquote:Op maandag 4 november 2019 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd leuk om naar goed uitziende collega's te kijken
Is hij single?quote:Op maandag 4 november 2019 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beetje glurenHij gluurde terug maar verder hebben we weinig contact
Nee geloof et niet. Maar het is qua karakter niet mijn typ. Echt zon haagse sjonnie is het :p Wat ordinair.quote:
Nee joh? ouders die gaan staken? Wat is dat nou weer voor bullshit/quote:Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Net op de radio;
Ja wij gaan woensdag staken omdat het belachelijk is dat de leraren dan gaan staken en de ouders geen opvang hebben.
Heeft u zelf kinderen?
Nee maar ik vind het sneu voor die ouders dus wij gaan woensdag met duizenden ouders staken.
Hebben die ouders dan geen oppas nodig omdat u staakt tegen het staken?
Ja zo kun je overal een probleem van maken wijsneus.
Wat?
Ah, jammer dan. Alsnog is het kijken alsnog leuk!quote:Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof et niet. Maar het is qua karakter niet mijn typ. Echt zon haagse sjonnie is het :p Wat ordinair.
Ja staken tegen het stakenquote:Op maandag 4 november 2019 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh? ouders die gaan staken? Wat is dat nou weer voor bullshit/
Ja is wel genoegquote:Op maandag 4 november 2019 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, jammer dan. Alsnog is het kijken alsnog leuk!
Malieveld uiteraard.quote:Op maandag 4 november 2019 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kap nou.
Waar gaan ze staken?
If you can't do the time don't do the crime.quote:Op maandag 4 november 2019 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Die atlete die 8.5 jaar celstraf heeft gekregen. Wat zal zij balen zeg.
Ja waarom zou ze nou zoiets doen. Ken haar verder niet maar geloof dat ze een goede carrière had? dom dom domquote:Op maandag 4 november 2019 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
If you can't do the time don't do the crime.
50 kilo zwaar verboden shitquote:Op maandag 4 november 2019 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Die atlete die 8.5 jaar celstraf heeft gekregen. Wat zal zij balen zeg.
Preciesquote:Op maandag 4 november 2019 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja geloof ook niet zo dat ze niet wist dat het geen doping was.
Geen idee. Maar het equivalent van een lul de behanger is ze wel iigquote:
Staat op mijn bucket list, behangen met mijn lul, wijntje erbij, sfeermuziekje, kaarsjes, allesquote:Op maandag 4 november 2019 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het equivalent van een lul de behanger is ze wel iig
Amfetamine staat ook gewoon op de dopinglijst van vrijwel iedere anti doping organisatie en is in het wielrennen jarenlang als best werkend doping middel van dat moment gebruikt. Dan snap ik ergens wel de link die ze legde. Al is 50 kilo 'doping' wel echt rete veel. Zelfs voor een complete nationale ploeg voor een jaarquote:Op maandag 4 november 2019 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja geloof ook niet zo dat ze niet wist dat het geen doping was.
Ik kan er echt niet mee zittenquote:Op maandag 4 november 2019 20:32 schreef bitterbal het volgende:
Mja nou ze zal er wel spijt van hebben denk ik.
Cripsy eikel einde van de dagquote:Op maandag 4 november 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat op mijn bucket list, behangen met mijn lul, wijntje erbij, sfeermuziekje, kaarsjes, alles
Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze er verder niets over verklaarde omdat er gedreigd was dat familie leden zouden worden ontvoerd ofzo?quote:Op maandag 4 november 2019 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amfetamine staat ook gewoon op de dopinglijst van vrijwel iedere anti doping organisatie en is in het wielrennen jarenlang als best werkend doping middel van dat moment gebruikt. Dan snap ik ergens wel de link die ze legde. Al is 50 kilo 'doping' wel echt rete veel. Zelfs voor een complete nationale ploeg voor een jaar
Het is een volwassen vrouw met voldoende levenservaring én een normale carrière. Als je dan zo fucking dom bent om zoiets als dit te doen, nee dan vind ik het niet sneu voor haarquote:Op maandag 4 november 2019 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind je het niet sneu voor haar?
Slijmdraden dit datquote:Op maandag 4 november 2019 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan met crispy plaklul vanilleseks bedrijven
Ze moet het hebben geweten, als je sporter van beroep bent en je zit in een sport waar er doping controles uitgevoerd worden weet je dondersgoed dat als je spul inneemt op last van een arts je altijd een dokters attest in moet leveren bij de overkoepelende organisatie.quote:Op maandag 4 november 2019 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze er verder niets over verklaarde omdat er gedreigd was dat familie leden zouden worden ontvoerd ofzo?
Ja ik denk dat ze het wel wist.
Oh bedoel dat ze wist dat het drugs waren en niet alleen spul voor doping.quote:Op maandag 4 november 2019 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze moet het hebben geweten, als je sporter van beroep bent en je zit in een sport waar er doping controles uitgevoerd worden weet je dondersgoed dat als je spul inneemt op last van een arts je altijd een dokters attest in moet leveren bij de overkoepelende organisatie.
Daar doelde ik eigenlijk ook op. Dat ze echt wel het verschil weet tussen doping en andere soorten drugs.quote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh bedoel dat ze wist dat het drugs waren en niet alleen spul voor doping.
:pquote:Op maandag 4 november 2019 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat verwachten jullie dat de woningmarkt gaat doen? Nog meer stijgen? Onbereikbaar voor velen of een crash?
Stijgt nog wel wat door, niet extreem meer. En dan wordt het wel weer eens tijd voor een crashquote:Op maandag 4 november 2019 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat verwachten jullie dat de woningmarkt gaat doen? Nog meer stijgen? Onbereikbaar voor velen of een crash?
Als dat stikstofprobleem er helemaal niet zou zijn zouden ze dan nu zoveel bouwen dat de prijzen weer zouden zakken?quote:Op maandag 4 november 2019 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stijgt nog wel wat door, niet extreem meer. En dan wordt het wel weer eens tijd voor een crash
Ik hoorde op de radio dat de prijzen het laatste kwartaal weer harder zijn gestegen door de nóg lagere rente.quote:Op maandag 4 november 2019 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo sneeuwt die weer onder en ben nieuwsgierig
Ja ik vraag mij af waar de grens is? Misschien is er ook stress vanwege dat stikstofprobleem en gaan mensen toch kopen?quote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat de prijzen het laatste kwartaal weer harder zijn gestegen door de nóg lagere rente.
2008 was het er ook 'opeens'. Via de USA weliswaarquote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Als er een flink tekort aan iets is hoe kan die waarde dan zo zakken zoals bv bij een crash?
Ja maar was er toen zon tekort aan woonruimte?quote:Op maandag 4 november 2019 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2008 was het er ook 'opeens'. Via de USA weliswaar
Sommige mensen hebben minder te besteden doordat ze geraakt door de crash. Anderen hebben een angst voor grote uitgaven omdat ze vrezen dat hun baan op de tocht komt of zo.quote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Als er een flink tekort aan iets is hoe kan die waarde dan zo zakken zoals bv bij een crash?
Ja maar dan vergeet je het tekortquote:Op maandag 4 november 2019 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben minder te besteden doordat ze geraakt door de crash. Anderen hebben een angst voor grote uitgaven omdat ze vrezen dat hun baan op de tocht komt of zo.
Geen flauw idee hoe dat precies zit. Vraag het eens in WGRquote:Op maandag 4 november 2019 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan vergeet je het tekortEr is niet genoeg woonruimte voor iedereen toch?
Denk je daar nooit over na danquote:Op maandag 4 november 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe dat precies zit. Vraag het eens in WGR
Eigenlijk is het niet eerlijk verdeeld. Terwijk je in canada kilometers kan rijden zonder een huis tegen te komen, moet je al in sommoige dorpen in de hoogte wonen. te gek voor woorden dit.quote:Op maandag 4 november 2019 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan vergeet je het tekortEr is niet genoeg woonruimte voor iedereen toch?
Canada en Nederland... Kan je toch niet vergelijken?quote:Op maandag 4 november 2019 21:00 schreef Belg het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eerlijk verdeeld. Terwijk je in canada kilometers kan rijden zonder een huis tegen te komen, moet je al in sommoige dorpen in de hoogte wonen. te gek voor woorden dit.
Nee maar vraag toch ook niet het juiste antwoord maar meer wat je denktquote:Op maandag 4 november 2019 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar er spelen zoveel factoren een rol. En ik ben geen econoom
Wat je zag tijdens de laatste crisis is dat heel veel mensen pas op de plaats maakten. En omdat er ook toen wel werd gebouwd, was het probleem wat minder groot. Nu wil iedereen verhuizen en wordt zo’n sluimerend probleem ineens heel zichtbaar.quote:Op maandag 4 november 2019 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vraag toch ook niet het juiste antwoord maar meer wat je denkt
Ik wik gewoon zeggen dat NL volgebouwd is en canada niet.quote:Op maandag 4 november 2019 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Canada en Nederland... Kan je toch niet vergelijken?
Zelfs in België kom je wat gemakkelijker aan woonruimte, toch?quote:Op maandag 4 november 2019 21:06 schreef Belg het volgende:
[..]
Ik wik gewoon zeggen dat NL volgebouwd is en canada niet.
Ja ben idd verbaast dat mensen nog steeds graag willen verhuizen. Denken ze winst te maken bij de verkoop maar ze moeten ook iets duurders terug kopen.quote:Op maandag 4 november 2019 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je zag tijdens de laatste crisis is dat heel veel mensen pas op de plaats maakten. En omdat er ook toen wel werd gebouwd, was het probleem wat minder groot. Nu wil iedereen verhuizen en wordt zo’n sluimerend probleem ineens heel zichtbaar.
In de walen zeker, maar Vlaanderen is toch ook al flink volgebouwd.quote:Op maandag 4 november 2019 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs in België kom je wat gemakkelijker aan woonruimte, toch?
Huur jij nu?quote:Op maandag 4 november 2019 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben idd verbaast dat mensen nog steeds graag willen verhuizen. Denken ze winst te maken bij de verkoop maar ze moeten ook iets duurders terug kopen.
Ik wil ook verhuizen, daar niet van![]()
Ik las ooit eens dat het woningprobleem in Vlaamse steden net wat minder speelt doordat jullie appartementencomplexen gemiddeld twee etages hoger zijn dan die bij onsquote:Op maandag 4 november 2019 21:08 schreef Belg het volgende:
[..]
In de walen zeker, maar Vlaanderen is toch ook al flink volgebouwd.
Nee is ook koop. Heeft mijn vader voor mij gekocht zon 10 jaar terug dus heb die tijd van hem 'gehuurd'quote:
Zozo, rijke familiequote:Op maandag 4 november 2019 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is ook koop. Heeft mijn vader voor mij gekocht zon 10 jaar terug dus heb die tijd van hem 'gehuurd'
Die luxe had ik niet. Al erf ik wel een huis in Hongarije. Niet dat ik daar echt op zit te wachtenquote:Op maandag 4 november 2019 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt meeZuinige man [ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op maandag 4 november 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die luxe had ik niet. Al erf ik wel een huis in Hongarije. Niet dat ik daar echt op zit te wachten
Voor de tongsmiley kun je gewoon : + T doenquote:Op maandag 4 november 2019 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt meeZuinige man [ afbeelding ]
Buda heb je nou al gesolliciteerdquote:Op maandag 4 november 2019 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de tongsmiley kun je gewoon : + T doen
Het is een mooi huis, in een leuk dorpje. Maar ik ben vooral graag in Boedapest. De rest van Hongarije heb ik niet zo veel meer mee.quote:
Ohquote:Op maandag 4 november 2019 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de tongsmiley kun je gewoon : + T doen
Verhuren?quote:Op maandag 4 november 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een mooi huis, in een leuk dorpje. Maar ik ben vooral graag in Boedapest. De rest van Hongarije heb ik niet zo veel meer mee.
Ben bezig met de hulp van mijn fantastische vriendinquote:Op maandag 4 november 2019 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik blijf toch nog maar even bij de huidige baas. Heb jij je brieven al geschreven?
Hooggeleide mensen kunnen toch wel brieven schrijven?quote:Op maandag 4 november 2019 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben bezig met de hulp van mijn fantastische vriendin
Zij kan goed schrijven?quote:Op maandag 4 november 2019 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben bezig met de hulp van mijn fantastische vriendin
Ja hoorquote:Op maandag 4 november 2019 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar was er toen zon tekort aan woonruimte?
quote:Op maandag 4 november 2019 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor
Puur sentiment en dan klapt de hele shit in elkaar
Feitelijk was er geen reet verschil met nu, nu het dikke voorspoed is.
Economie = psychologie = onzin = iedereen gaat uiteindelijk toch wel dood
Nou hoezo zit je er dan niet op te wachten:Pquote:Op maandag 4 november 2019 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Het dorp is tegenwoordig heel populair dus het zal best een leuk bedrag opleveren.
quote:
Ja dat is ook zo, de reden van erven is doorgaans niet zo tofquote:Op maandag 4 november 2019 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik hoop dat mijn ouders er nog een poos van kunnen genieten maar die kans is wel flink geslonken.
Dat geld is tzt mooi meegenomen. Maar ik hoop dat dat nog heel lang niet aan de orde is.quote:Op maandag 4 november 2019 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou hoezo zit je er dan niet op te wachten:P
Oh zoquote:Op maandag 4 november 2019 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat geld is tzt mooi meegenomen. Maar ik hoop dat dat nog heel lang niet aan de orde is.
quote:Op maandag 4 november 2019 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, de reden van erven is doorgaans niet zo tof
Ik hoop dat de pa van Koos binnenkort gaat hemelen en wat achterlaat![]()
(Is de grootste mongool ter wereld, vindt Koos ook, dus zou dubbel mooi zijn)
68quote:Op maandag 4 november 2019 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zoJa dat begrijp ik. Hoe oud is je vader?
Echt hè, wat een leeftijden johquote:Op maandag 4 november 2019 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan is het een win-winsituatie. Mijn 99,5 jaar oude oma zal ook weleens gaan hemelen, maar die heeft niet veel.
Oh johquote:Op maandag 4 november 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een connectieverzoek via LinkedIn van iemand die me bekend voor kwam.
Kwartje viel net, is inmiddels geen Daniëlle meer maar Daniel geworden
quote:Op maandag 4 november 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een connectieverzoek via LinkedIn van iemand die me bekend voor kwam.
Kwartje viel net, is inmiddels geen Daniëlle meer maar Daniel geworden
Ja, helaas heb ik geen rijke familie. Een vriend van mij komt uit een familie waar iedereen arts was en niemand kinderen had. Die heeft de afgelopen twee jaar ruim een miljoen aan erfenissen binnengehaaldquote:
Hoe oud was jouw vader?quote:Op maandag 4 november 2019 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das niet oud nee. Hopen dat het nog lang duurt.
Ja, zekers. Behalve dan dat Daniëlle ook al niet zo'n tof mens wasquote:
Nou, nee niet echt. Maar kende diegene van lang geleden dus dat vertroebelde ook wel watquote:Op maandag 4 november 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]de transformatie is dus wel goed geslaagd?
quote:Op maandag 4 november 2019 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik geen rijke familie. Een vriend van mij komt uit een familie waar iedereen arts was en niemand kinderen had. Die heeft de afgelopen twee jaar ruim een miljoen aan erfenissen binnengehaald
Mja, van man naar vrouw blijft toch ook vaak een hoog Margreet Dolman-niveau houdenquote:Op maandag 4 november 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, nee niet echt. Maar kende diegene van lang geleden dus dat vertroebelde ook wel wat
Van vrouw naar man vind ik vaak matig
71.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, zekers. Behalve dan dat Daniëlle ook al niet zo'n tof mens was![]()
Dat verandert doorgaans niet ten goede bij verandering van geslacht
Rotterdamse pauperfamilie hierquote:Op maandag 4 november 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Haagse pauperfamilie hier, valt ook weinig te halen
Damn, ik heb duidelijk de verkeerde schoonfamilie uitgezochtquote:Op maandag 4 november 2019 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik geen rijke familie. Een vriend van mij komt uit een familie waar iedereen arts was en niemand kinderen had. Die heeft de afgelopen twee jaar ruim een miljoen aan erfenissen binnengehaald
Pauperfamiliesquote:Op maandag 4 november 2019 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rotterdamse pauperfamilie hier
Ai, da’s niet erg oud.quote:Op maandag 4 november 2019 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
71.
Dacht altijd dat hij het eeuwige leven zou hebbenZijn ouders zijn ook zo 95 geworden dus dacht nooit dat die vroeg zou sterven. Enige waar ik rekening mee hield was dementie of dat hij zichzelf te pletter zou rijden op de snelweg.
Ja das zuur he. Gewoon pure pech.quote:Op maandag 4 november 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ai, da’s niet erg oud.![]()
Ja, dat heb ik bij mijn moeder ook. In haar familie word bijna iedereen stokoud. En zij is net 67. Zo oneerlijk
Hij zoekt nog een lekkere kerel. Hij heeft mij geprobeerd te hosselen, maar ik heb vriendelijk bedanktquote:Op maandag 4 november 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, ik heb duidelijk de verkeerde schoonfamilie uitgezocht
Is hij een beetje doable?quote:Op maandag 4 november 2019 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een lekkere kerel. Hij heeft mij geprobeerd te hosselen, maar ik heb vriendelijk bedankt
Ik zeg, geregeldquote:Op maandag 4 november 2019 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een lekkere kerel. Hij heeft mij geprobeerd te hosselen, maar ik heb vriendelijk bedankt
Hij is achter in de veertig en heeft wat overgewicht. Maar hij was vroeger heel populair in de gay scene als ik zijn verhalen mag geloven.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zeg, geregeld![]()
Rabbit is voor alles in joh
Nou, zelfs als ik helemaal naar de kloten ben heb ik nog enigszins standaardenquote:Op maandag 4 november 2019 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met ruim een miljoen maakt dat toch niet uit
Niet liegenquote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, zelfs als ik helemaal naar de kloten ben heb ik nog enigszins standaarden
Had je toch je kans moeten nemenquote:Op maandag 4 november 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is achter in de veertig en heeft wat overgewicht. Maar hij was vroeger heel populair in de gay scene als ik zijn verhalen mag geloven.
Dan mag je hem wel mijn nummer doorgevenquote:Op maandag 4 november 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is achter in de veertig en heeft wat overgewicht. Maar hij was vroeger heel populair in de gay scene als ik zijn verhalen mag geloven.
Flinke voorbinddildo en met zware stem pratenquote:Op maandag 4 november 2019 21:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had je toch je kans moeten nemen
Mssn kan ik hem platonisch hosselen![]()
Ik denk er bij hem wel iets hard wordt van jouw zachte gquote:Op maandag 4 november 2019 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag je hem wel mijn nummer doorgeven
TaMieke is trouwens provinciegenoot van jequote:Op maandag 4 november 2019 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag je hem wel mijn nummer doorgeven
Dat schijnt wel iets extra's te geven tijdens het pijpen, heeft een vriend van me ooit verteltquote:Op maandag 4 november 2019 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk er bij hem wel iets hard wordt van jouw zachte g
Dat wist ik toevalligquote:Op maandag 4 november 2019 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TaMieke is trouwens provinciegenoot van je
wait what?quote:Op maandag 4 november 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat schijnt wel iets extra's te geven tijdens het pijpen, heeft een vriend van me ooit vertelt
Dat is ze inderdaadquote:Op maandag 4 november 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wist ik toevallig
Verklaart waarom ze zo'n toffe user is![]()
Hey!quote:Op maandag 4 november 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik versta verder niks van wat ze zegt, dus ik kan me vergissen
Uhm, hier krijg ik me niet meer uit gelult zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |