Deze vrouwquote:
Zet je Miauw zo aan de kantquote:Op zondag 3 november 2019 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze vrouwAls je Joop ooit verlaat begin ik diréct een relatie met je. Met één bed
quote:Op zondag 3 november 2019 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze vrouwAls je Joop ooit verlaat begin ik diréct een relatie met je. Met één bed
Nu voel ik me buitengeslotenquote:
Mag jij er ook bij. Jij neemt toch niet zoveel ruimte inquote:
Of vier. Ook goed.quote:
Koude tengels en poten ben ik inmiddels wel gewendquote:Op zondag 3 november 2019 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag jij er ook bij. Jij neemt toch niet zoveel ruimte in![]()
Ik heb wel altijd koude tengels en poten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 3 november 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koude tengels en poten ben ik inmiddels wel gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet jij niet in KLB aan het hosselen zijn op dit tijdstip?quote:
Nee, ik kijk studio voetbalquote:Op zondag 3 november 2019 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet in KLB aan het hosselen zijn op dit tijdstip?
Morgen lekker om 5 uur uit bedquote:Op zondag 3 november 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
K moet morgen avond weer buffelenWel uitslapen
Tot hoe laat is jullie keuken open?quote:Op zondag 3 november 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
K moet morgen avond weer buffelenWel uitslapen
2200.quote:Op zondag 3 november 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot hoe laat is jullie keuken open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |