Misschien, misschien ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oja natuurlijk jouw keuze.
Maar je zou een lieve mama zijn, wel een beetje verstrooid misschien.
Oh we gaan het weer persoonlijk maken. Dan ga ik even wat beters doen deze avond.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat is er ironisch aan of ken je de betekenis van het woord niet zo goed, zag het je gisteren ook al gebruiken toen het nergens op sloeg
Simone moet je gewoon kusjes gevenquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Oh we gaan het weer persoonlijk maken. Dan ga ik even wat beters doen deze avond.
Je laat je toch niet wegjagen hierquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Oh we gaan het weer persoonlijk maken. Dan ga ik even wat beters doen deze avond.
Sinds wanneer is dat de tactiek bij heksenquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Simone moet je gewoon kusjes geven
Ga jij je werk eens doen, kijk klb gastquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen hier![]()
![]()
Kom op we maken het even beregezellig
Hmm lekker, bitterballenquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ga jij je werk eens doen, kijk klb gast
Nee probeer je juist te behoeden voor een afgang.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tijd om met een Ferrari 812 even over de Nordschleife heen te jakkeren
(Op een simulator dan)
Haha kan er tenminste ook niks stuk gaanquote:
Simone is leukquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat de tactiek bij heksen
Alleen tegen leuke usersquote:
Dan vind je jezelf zeker niet zo leukquote:Op woensdag 6 november 2019 06:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alleen tegen leuke users
ah vandaarquote:Op woensdag 6 november 2019 06:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alleen tegen leuke users
de meeste zijn niet meer op fokquote:Op woensdag 6 november 2019 07:35 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar waar zijn de leuke users?
Ik ook. Big dealquote:
Ik voor misèrequote:
Dat ik het ooit eens met je zou zijn, onwerkelijke ervaring.quote:Op woensdag 6 november 2019 08:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Spotifyspeel je een nummer af via de zoekfunctie, speelt ie daarna iets anders in dezelfde stijl maar je kan niet terug naar het oorspronkelijke nummer. Godverdomme wat een kutapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |