Ik stel mij ook daarom altijd netjes voor.quote:
Wat een kutreactie.quote:
quote:
hey juffrouw kafquote:
Toffe types schutzstaffelquote:
Ik vond het een ironische ontdekking van mezelf. Zou mijzelf nog liever van kant maken dan te moeten leven met een kind.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je je al aan het oriënteren op dit gebied?
Jammer ditquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:03 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik vond het een ironische ontdekking van mezelf. Zou mijzelf nog liever van kant maken dan te moeten leven met een kind.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:03 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik vond het een ironische ontdekking van mezelf. Zou mijzelf nog liever van kant maken dan te moeten leven met een kind.![]()
Ik weet het. Niet zo’n populaire mening. Maar respecteer het maar. Net zoals ik anderen hun keuze om een kind te krijgen ook respecteer. Leven en laten leven. ~ Cachie, 2019quote:
Oja natuurlijk jouw keuze.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:23 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik weet het. Niet zo’n populaire mening. Maar respecteer het maar. Net zoals ik anderen hun keuze om een kind te krijgen ook respecteer. Leven en laten leven. ~ Cachie, 2019
Wat is er ironisch aan of ken je de betekenis van het woord niet zo goed, zag het je gisteren ook al gebruiken toen het nergens op sloegquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:03 schreef Cachie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |