Dat heb ik ooit met mijn vader gehad,waren we naar kroeg geweest in Heerenveen konden we nog met de trein naar huis.Vond hij helemaal geweldig.quote:Op zondag 3 november 2019 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al 30 jaar niet met het OV geweest geloof ik
Ik sinds 30 jaar wel, heerlijkquote:Op zondag 3 november 2019 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al 30 jaar niet met het OV geweest geloof ik
Valt nog wel mee hoor. Kijk eens in Duitsland en België.quote:
Ja als ik in Amsterdam zou wonen dan deed ik ook alles met het OV denk ikquote:
Ik reis zelf amper met het ov, want dat is vanaf mijn woonplaats echt niet te doen, dus het verhaal over de vertragingen haal ik vooral uit de nieuwsberichten, maar ik dacht dat het ov in Nederland echt wel duur is, misschien niet in vergelijking met Duitsland en België, maar wel met andere Europese landen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt nog wel mee hoor. Kijk eens in Duitsland en België.
Net zo duur en veel meer vertragingen.
Echt de stress met die auto.quote:Op zondag 3 november 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja als ik in Amsterdam zou wonen dan deed ik ook alles met het OV denk ik
In Amsterdam is een auto ook echt niet te doen.quote:
Nog geen moment gemist.quote:Op zondag 3 november 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Amsterdam is een auto ook echt niet te doen.
Waarom zou ik met een auto in een grote Spaanse stad willen rijden?quote:Op zondag 3 november 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeer eens een grote Spaanse stad ... das pas stressen voor ons Nederlanders
Ik mis het ook niet, elke 15 min een ic en tussendoor de stoptreinen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Amsterdam is een auto ook echt niet te doen.
Dat is ideaal natuurlijk, ik moest eerst 5 kwartier reizen voordat ik op Rotterdam Centraal staquote:Op zondag 3 november 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis het ook niet, elke 15 min een ic en tussendoor de stoptreinen.
Jij woont daar toch?quote:Op zondag 3 november 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ideaal natuurlijk, ik moest eerst 5 kwartier reizen voordat ik op Rotterdam Centraal sta
Nou dat heb ik ookquote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een auto in een grote Spaanse stad willen rijden?
Al die gehuchtjes die zich Rotterdam noemen.quote:
In vergelijking met België en Duitsland is het Nederlandse spoor concurrerend qua prijs. Staan wel elke dag meer dan 5000 treinbewegingen tegenover. Is bij de buren iets minder. De ander Europese landen zijn inderdaad fors goedkoper, maar daar zal je nooit elke 15 minuten een trein kunnen pakken, wat hier wel het geval is.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik reis zelf amper met het ov, want dat is vanaf mijn woonplaats echt niet te doen, dus het verhaal over de vertragingen haal ik vooral uit de nieuwsberichten, maar ik dacht dat het ov in Nederland echt wel duur is, misschien niet in vergelijking met Duitsland en België, maar wel met andere Europese landen.
Onder de rook vanquote:Op zondag 3 november 2019 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die gehuchtjes die zich Rotterdam noemen.
Ik ben geboren, opgegroeid en werk in Rotterdam, maar ik woon er al 30 jaar niet meerquote:
Mijn gehuchtje heet geen Rotterdamquote:Op zondag 3 november 2019 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die gehuchtjes die zich Rotterdam noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |