Met deze handleiding kan het niet meer mis gaan. Thanks!quote:Op zondag 3 november 2019 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Imgur kies ik voor share, daarna "Open in Safari," als de afbeelding dan geopend is in Safari, houd ik net zolang mijn vinger op de afbeelding totdat ik kan kiezen voor kopieer, dan kies ik voor kopieer, daarna ga ik naar FOK!, klik op het cameraatje en plak daar de gekopieerde link.
Je kannut!
[ afbeelding ]
En daar snap ik nou weer geen zak vanquote:Op zondag 3 november 2019 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar ik zeg je, het programmeren van balise telegrammen is veel makkelijker.
Deze ga ik niet googelenquote:Op zondag 3 november 2019 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar ik zeg je, het programmeren van balise telegrammen is veel makkelijker.
Dat plaatje was 5 jaar geleden al oud.quote:
Voor mij is ie nieuwquote:Op zondag 3 november 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat plaatje was 5 jaar geleden al oud.
Noh daar doet Knetter zoveel moeite voorquote:Op zondag 3 november 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat plaatje was 5 jaar geleden al oud.
Heel simpel uitgelegd; informatie in bakens stoppen. Treinen die er overheen rijden pikken die informatie op en doen er iets mee.quote:Op zondag 3 november 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar snap ik nou weer geen zak van
Mensen lopen wel te zeiken over het ov maar we hebben hier wel één vd beste ter wereld.quote:Op zondag 3 november 2019 22:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heel simpel uitgelegd; informatie in bakens stoppen. Treinen die er overheen rijden pikken die informatie op en doen er iets mee.
Ja daaag,dat is dus niet waar.quote:Op zondag 3 november 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen lopen wel te zeiken over het ov maar we hebben hier wel één vd beste ter wereld.
Kijk, daar snap ik dus echt niets vanquote:Op zondag 3 november 2019 22:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heel simpel uitgelegd; informatie in bakens stoppen. Treinen die er overheen rijden pikken die informatie op en doen er iets mee.
Duur en met de meeste vertragingen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen lopen wel te zeiken over het ov maar we hebben hier wel één vd beste ter wereld.
Absoluut. Als je kijkt naar de bezetting van het spoor in Nederland en de punctualiteit, hebben we echt niets te klagen. En met de uitrol van ERTMS gaat dat nog beter worden.quote:Op zondag 3 november 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |