twitter:JunaidSamodien_ twitterde op zondag 03-11-2019 om 19:57:17Verstappen walks to the rear of his car. Verstappen: Just a cracked endplate, but its all good now. reageer retweet
Oké baasquote:
Haalt ie ronde 2 of nietquote:Op zondag 3 november 2019 20:01 schreef Tinos85 het volgende:
Toch weer ouderwets zenuwachtig voor de start mbt Verstappen.
Net 2017/2018. Haalt ie het einde wel of niet
Dat gok ik ook.quote:Op zondag 3 november 2019 20:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Halverwege ronde 1 flikkert z'n achtervleugel er natuurlijk af.
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 03-11-2019 om 20:01:05Hairline crack on the rear wing of Verstappen. Team got permission to change it from the FIA - Horner says it probably would have been OK anyway but safer to change #F1 #USGP reageer retweet
Vosss running gag niet snappenquote:
Of wanneer het eerste licht op rood springt, kets, vleugel op de grid.quote:Op zondag 3 november 2019 20:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Halverwege ronde 1 flikkert z'n achtervleugel er natuurlijk af.
Inderdaad, wat een sufferds. Van Gameren slaapt ook kennelijk. Of ze moeten het aan Olav overlaten, het 'nieuwtje'.quote:
Gewoon kampioen worden in Brazilië zoals het hoort. Derhalve in bocht 1 door Leclerc geëlimineerd worden.quote:Op zondag 3 november 2019 20:04 schreef nils7 het volgende:
Hoop op nummertje 6 van nummertje 44.
Get in there Lewis
LEC ook zichzelf graagquote:Op zondag 3 november 2019 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon kampioen worden in Brazilië zoals het hoort. Derhalve in bocht 1 door Leclerc geëlimineerd worden.
Mja moet Bottas nog steeds winnen.quote:Op zondag 3 november 2019 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon kampioen worden in Brazilië zoals het hoort. Derhalve in bocht 1 door Leclerc geëlimineerd worden.
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 03-11-2019 om 20:03:41A compromise for @alex_albon today as he has no hard tyres. His only set suffered 'cold crack' damage overnight on Friday, and because they'd been used, the @fia could not replace them. And due to the damage, they can't be raced reageer retweet
*20:10quote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef WcPot het volgende:
Ze mogen het eigenlijk altijd wel om 20:00uur beginnen met de race.
Eensquote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef WcPot het volgende:
Ze mogen eigenlijk altijd wel om 20:00uur beginnen met de race.
Ideale tijd jaquote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef WcPot het volgende:
Ideale tijd iddquote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef WcPot het volgende:
Ze mogen het eigenlijk altijd wel om 20:00uur beginnen met de race.
zo goed als nieuwquote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen heeft geen nieuw setje banden meer![]()
quote:
Eng was datquote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet met dat lachje dat ie erbij deed..
Kutlevenquote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef zoem het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 03-11-2019 om 20:03:41A compromise for @:alex_albon today as he has no hard tyres. His only set suffered 'cold crack' damage overnight on Friday, and because they'd been used, the @:fia could not replace them. And due to the damage, they can't be raced reageer retweet
Dat wordt een succes op circuits waar geen lichten hangenquote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef WcPot het volgende:
Max doet 60 rondjes met een setje banden dat is geen probleemquote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef Mansjester het volgende:
Ja.quote:
Nieuwe mediums toch?quote:Op zondag 3 november 2019 20:06 schreef Mansjester het volgende:
Dan moet je het zo uitkienen dat het dan licht is...in Europa kun je van mei tot juli prima 's avonds racen.quote:Op zondag 3 november 2019 20:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dat wordt een succes op circuits waar geen lichten hangen
Liever een scheurtje in je vleugel dan een vleugel in je scheurtje.quote:Op zondag 3 november 2019 20:10 schreef SiGNe het volgende:
wow.. Max scheurtje in de vleugel.. goed dat ze die voor de race konden veranderen!
*Verwisselenquote:Op zondag 3 november 2019 20:10 schreef SiGNe het volgende:
wow.. Max scheurtje in de vleugel.. goed dat ze die voor de race konden veranderen!
Poepstartquote:
Die zijn lekkerquote:
Jij bent lekkerquote:
quote:Op zondag 3 november 2019 20:16 schreef alpeko het volgende:
De Ferrari van Vettel is weer legaal zo te zien
Je laat mij aan het blozen.quote:
Hallelujaquote:
quote:Op zondag 3 november 2019 20:16 schreef alpeko het volgende:
De Ferrari van Vettel is weer legaal zo te zien
Jack Plooi had 'm gister lopen ophitsen "you're starting next to your friend Max"quote:Op zondag 3 november 2019 20:16 schreef Zorro het volgende:
Sjarrel dacht "Hee een Red Bull, rammen!"
Misschien zit er Renault motor in die Ferrariquote:Op zondag 3 november 2019 20:17 schreef Newone82 het volgende:
Ferrari heel traag. Opvallend. Beetje zoals begin van het jaar.
Sainz dacht Verstappen langs zich te hebben in bocht 1quote:
Toch op de vingers getikt door de FIA en nu zijn ze weer iets langzamerquote:Op zondag 3 november 2019 20:18 schreef Newone82 het volgende:
Er is meer aan de hand met die Ferrari. Heel traag.
Maar ook Leclerc kan niet volgenquote:Op zondag 3 november 2019 20:18 schreef Newone82 het volgende:
Er is meer aan de hand met die Ferrari. Heel traag.
Maar wat is het probleem dan?quote:
Nehquote:Op zondag 3 november 2019 20:20 schreef trein2000 het volgende:
Ferrari opvallend traag, je zou goch bijna gaan denken dat...
Truth be told; ik heb geen ideequote:Op zondag 3 november 2019 20:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je laat mij aan het blozen.
Vettel onderstuur, hoe dan?
Ze mag een foto van zichzelf naar ons toesturen, speciaal naar mij. Dat zal mijn leed dat Vettel 7e is op dit moment, enigzins verzachten.quote:Op zondag 3 november 2019 20:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Truth be told; ik heb geen idee
Voor hetzelfde geld ben je aarslelijk. Ik hou mezelf gewoon voor dat vrouwen die F1 kijken heel knap zijn
Dus ja, zeg het maar of je lekker bent of niet
De mama mias zijn dat in elk geval
Je zag me net met mijn billen schudden in Austinquote:Op zondag 3 november 2019 20:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze mag een foto van zichzelf naar ons toesturen, speciaal naar mij. Dat zal mijn leed dat Vettel 7e is op dit moment, enigzins verzachten.
Kan iemand hier een gif van maken?quote:Op zondag 3 november 2019 20:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je zag me net met mijn billen schudden in Austin
Dit.quote:Op zondag 3 november 2019 20:22 schreef nils7 het volgende:
De Ferrari’s doen niet meer mee sinds het request van Red Bull...
* HiDiHo legt lijntje weer terug...quote:
Is over stuur ook sneller sturen?quote:Op zondag 3 november 2019 20:22 schreef Newone82 het volgende:
Olav met zijn over speed. Zeg gewoon sneller man. Interesting doen. Bah.
Ik mis CrashO ineens heel ergquote:Op zondag 3 november 2019 20:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je zag me net met mijn billen schudden in Austin
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 3 november 2019 20:23 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Is over stuur ook sneller sturen?
2 seconde / ronde langzamer dan Bottas rijden is echt niet oké hoor.quote:Op zondag 3 november 2019 20:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ok, hij rijdt wat langzaam en is 4 plekken verloren maar ik zie toch echt geeb probleem hoor
Nee, totaal niet maar ik zie er geen probleem inquote:Op zondag 3 november 2019 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2 seconde / ronde langzamer dan Bottas rijden is echt niet oké hoor.
Dan heb je iig geen FLquote:
Sjaak de Vries nou goedquote:
Nee want geen voordeel voor Hamilton.quote:
Schoten gevuurd.quote:Op zondag 3 november 2019 20:27 schreef tja77 het volgende:
Rotzooi, je rijdt in rotzooi Seb.
That happened.
Stevige kabels inderdaadquote:Op zondag 3 november 2019 20:27 schreef Justevo het volgende:
Dat kabeltje moest nu langs de suspension lopen.. krijg je dit.
Waarom niet? Kan ie niks aan doen imo.quote:
Wie heeft mijn post aangepast om onze grote Vettel lover te lokkenquote:
Beetje interesting doen, bah.quote:Op zondag 3 november 2019 20:22 schreef Newone82 het volgende:
Olav met zijn over speed. Zeg gewoon sneller man. Interesting doen. Bah.
Vettel terug naar RBR.quote:Op zondag 3 november 2019 20:27 schreef tja77 het volgende:
Rotzooi, je rijdt in rotzooi Seb.
That happened.
we kijken toch ook met engels commentaar..quote:Op zondag 3 november 2019 20:29 schreef pmponer het volgende:
Die mensen die half of the sentence in engels lullen
Wat is your probleem thenquote:Op zondag 3 november 2019 20:29 schreef pmponer het volgende:
Rally -> F1quote:Op zondag 3 november 2019 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Auto breekt gewoon in 2.
En de andere Ferrari heeft ook al geen snelheid.
Doei doeiquote:Op zondag 3 november 2019 20:31 schreef Luppie0110 het volgende:
Zo schakelen naar nascar. Dat is pas racen.
Diegene die hoopt dat je lekker bentquote:Op zondag 3 november 2019 20:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wie heeft mijn post aangepast om onze grote Vettel lover te lokken
Stuur constant naar links racen noemen.quote:Op zondag 3 november 2019 20:31 schreef Luppie0110 het volgende:
Soms wel ja. Soms ook niet. Net als F1 eigenlijk, jeetje.quote:Op zondag 3 november 2019 20:31 schreef Luppie0110 het volgende:
Albon en MAx doen 't prima samen, die zijn ook meer van elkaars leeftijd.quote:
Neuk uit, you can in the shit bagging!quote:Op zondag 3 november 2019 20:29 schreef pmponer het volgende:
Tokkie.quote:Op zondag 3 november 2019 20:31 schreef Luppie0110 het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 3 november 2019 20:31 schreef Luppie0110 het volgende:
In een treintje op 80% naar de finish rijden racen noemenquote:Op zondag 3 november 2019 20:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Stuur constant naar links racen noemen.
Vorige week was waardeloos ja.quote:Op zondag 3 november 2019 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Soms wel ja. Soms ook niet. Net als F1 eigenlijk, jeetje.
Ze hoeven niet met elkaar te trouwen of elkaar leeg te handkarren.quote:Op zondag 3 november 2019 20:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Albon en MAx doen 't prima samen, die zijn ook meer van elkaars leeftijd.
Vettel is inmdidels oud geworden en heeft een vrouw en kinderen.
quote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Nog wel netjes opgevangen van Vettel.
Daarom. Elke raceklasse heeft toffe en suffe races.quote:
Zeker, en netjes weggezet op een goed positie naast de baan kunnen er heel wat van leren.quote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Eens, zag er best scary uit.quote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Zekerquote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Ditquote:Op zondag 3 november 2019 20:34 schreef mikieu het volgende:
Ah gadverdamme die why van Leclerc, vertrouw je fucking team eens man.
nee maar zxe moeten wel samen een merk energie drank vertegenwoordigen.quote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet met elkaar te trouwen of elkaar leeg te handkarren.
Levert tenminste nog wat spanning op..quote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef Gruj0 het volgende:
Vettel is er nog goed vanaf gekomen zeg. Hij had ook gelanceerd kunnen worden.
Is Max te slim voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |