Echt he, de jeugd van tegenwoordig.. valt niets mee te beginnen.quote:
Ze pluist alles uit hoor, ik verwacht een heel nauwkeurig antwoordquote:Op zondag 3 november 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag moet je er een slinger aan geven om die indicatie te krijgen?
Ja die staat wel ergens op een lijstje hoor.quote:Op zondag 3 november 2019 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
La vita e Bella wel echt kijken trouwens. Mooiste Italiaanse film ooit gemaakt
Klinkt inderdaad wel interessant ja. Maar 6 uur is echt een uitdaging. Tering.quote:Op zondag 3 november 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/16812 Nee deze.
Klinkt wel als een interessante synopsis mja
Dat zijn wel de scores die mij hard maken.quote:Op zondag 3 november 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/16812 Nee deze.
Klinkt wel als een interessante synopsis mja
En de extended versions natuurlijk, anders is het niet de échte LOTRquote:
Een DBS marathon duurt langer en dat keek zo wegquote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel interessant ja. Maar 6 uur is echt een uitdaging. Tering.
Denk dat Titanic langste film is die ik heb gezien?
Ja, maar bij een goeie film heb ik na afloop niet de drang om mijn ogen uit te steken bij DBS welquote:Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een DBS marathon duurt langer en dat keek zo weg
Antichristquote:Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Von Trier, heb ik een film van gezien.
Die waar Willem Dafoe bloed komt
Die scènequote:Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
Gister nog ride of rohirrim gekeken op yt
Had gelezen dat ze een bodydouble hadden voor Dafoe voor de seksscene's, omdat "zijn piemel verwarrend groot is".quote:
Met jou kan ik praten. Eens in de zo veel tijd kijk je alles weer helemaal, blijft geweldig. Ben erg benieuwd naar die Amazon LOTR serie.quote:Op zondag 3 november 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En de extended versions natuurlijk, anders is het niet de échte LOTR
Goeie egoboost als je dat te horen krijgtquote:Op zondag 3 november 2019 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gelezen dat ze een bodydouble hadden voor Dafoe voor de seksscene's, omdat "zijn piemel verwarrend groot is".
Heb ze vorig weekend nog allemaal gekeken. Zelf popcorn gemaakt, drankje erbijquote:Op zondag 3 november 2019 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Met jou kan ik praten. Eens in de zo veel tijd kijk je alles weer helemaal, blijft geweldig. Ben erg benieuwd naar die Amazon LOTR serie.
Maar kijk jij weleens wat anders dan Lotr?quote:Op zondag 3 november 2019 18:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ze vorig weekend nog allemaal gekeken. Zelf popcorn gemaakt, drankje erbij![]()
Ja en nee, het wordt vast nooit hetzelfde.
Netjes, meestal rond kerst heb ik daar zin in. Hoeft ook niet hetzelfde, is sowieso in hele andere tijd. Maar vind die wereld gewoon gruwelijk, dus kan niet wachten.quote:Op zondag 3 november 2019 18:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ze vorig weekend nog allemaal gekeken. Zelf popcorn gemaakt, drankje erbij![]()
Ja en nee, het wordt vast nooit hetzelfde.
Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |