en moet aragorn ofzo ze weer reddenquote:Op zondag 3 november 2019 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Vrouwen hebben de motoriek niet om een ork te pakken. Eerste keer slaan is dan al mis, en dan zitten de gele tanden al in je pols.
gewoon boog schieten net zoals Tauriel in the hobbitquote:Op zondag 3 november 2019 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Vrouwen hebben de motoriek niet om een ork te pakken. Eerste keer slaan is dan al mis, en dan zitten de gele tanden al in je pols.
oh ja, je noemde me eindelijk babe na 5 jaarquote:Op zondag 3 november 2019 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet doen dan komt m'n toxic masculinity boven
Dat is de veiligste optie, maar denk niet dat Legolas fan is als jij alle pijlen verprutst.quote:Op zondag 3 november 2019 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewoon boog schieten net zoals Tauriel in the hobbit
Nu gaat 22 km kunnen hardlopen je natuurlijk ook niet redden als je een speer in je rug krijgt gemiktquote:Op zondag 3 november 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de angst die erin sluipt als zo'n ding begint te blazen.
Wel goeie basisconditie om te blijven zwaaien en in beweging te blijven, want stilstaan is de dood; dat maakt je een makkelijk doelwit.quote:Op zondag 3 november 2019 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu gaat 22 km kunnen hardlopen je natuurlijk ook niet redden als je een speer in je rug krijgt gemikt
Zal eens angst bij jou erin laten sluipenquote:Op zondag 3 november 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de angst die erin sluipt als zo'n ding begint te blazen.
Dat wel ja.quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel goeie basisconditie om te blijven zwaaien en in beweging te blijven, want stilstaan is de dood; dat maakt je een makkelijk doelwit.
Vecht jij aan de kant van de orks?quote:Op zondag 3 november 2019 18:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal eens angst bij jou erin laten sluipen
Haha grappig. Ik ben inderdaad lelijk.quote:
Oh dat bedoel ik niet; maar meer je loopt ook moeilijk en met een bochel ;pquote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha grappig. Ik ben inderdaad lelijk.
Zal jou eens met een bochel laten lopen.quote:Op zondag 3 november 2019 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh dat bedoel ik niet; maar meer je loopt ook moeilijk en met een bochel ;p
Ja dat moet je koesterenquote:Op zondag 3 november 2019 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ja, je noemde me eindelijk babe na 5 jaar
dus laten we het vriendelijk houden
Wat een vertrouwen.quote:Op zondag 3 november 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is de veiligste optie, maar denk niet dat Legolas fan is als jij alle pijlen verprutst.
Ga je me bespringen ;$quote:Op zondag 3 november 2019 18:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal jou eens met een bochel laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |