Lekker uit kunnen slapen dusquote:Op zondag 3 november 2019 15:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat dacht, werd ik om 10:10 door m'n werk gebeld waar ik in godsnaam bleef.
Da's niet lekker wakker worden hoorquote:
Watquote:Op zondag 3 november 2019 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
JONGENS KOM MEE BAGGEREN IN JUI
MED / Het is 1 april, oh nee, Plompzakker wordt mod.
Aangezien Catkiller nooit zomaar iemand uitkaffert zonder reden, verwacht ik dat jij begonnen bent met hem op te hitsen.quote:Op zondag 3 november 2019 13:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja, wat vind je ervan dat hij zulke dingen zegt?
Jij bent het ook, dus waarom hij nietquote:Op zondag 3 november 2019 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
JONGENS KOM MEE BAGGEREN IN JUI
MED / Het is 1 april, oh nee, Plompzakker wordt mod.
Omdat ie niet te vertrouwen isquote:Op zondag 3 november 2019 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent het ook, dus waarom hij niet
Knap van je, geef jij jezelf nu een schouderklopje of klop je met je hand op je moderatorbutton.quote:
Ben je tevreden over m'n functioneren? Jouw mening is belangrijk.quote:Op zondag 3 november 2019 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Knap van je, geef jij jezelf nu een schouderklopje of klop je met je hand op je moderatorbutton.
Die vertrouw ik ook nietquote:Op zondag 3 november 2019 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VertrouwenAls je ergens mee zit ga je maar naar je moeder.
Ja je functioneert vooral beter als lonewolf zonder de drang om haags verdrietje in zijn kont te kruipen.quote:Op zondag 3 november 2019 16:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je tevreden over m'n functioneren? Jouw mening is belangrijk.
Nee je hebt het er maar mee te doen profquote:Op zondag 3 november 2019 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja je functioneert vooral beter als lonewolf zonder de drang om haags verdrietje in zijn kont te kruipen.
Ben benieuwd hoe belangrijk deze mening voor je is en je of je hier achter de schermen mee aan de slag gaat.
Nee, ik ben gewoon achterdochtig.quote:Op zondag 3 november 2019 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je hebt zeker zo'n alcoholist die liegt en bedriegt
Rot dan ook op met die standaard zinnetjes mongoolquote:Op zondag 3 november 2019 16:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee je hebt het er maar mee te doen prof
Ole ruilen voor Emery??quote:Op zondag 3 november 2019 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ] dit is niet mortie
Je zeer geliefde hoerenmoeder, profquote:Op zondag 3 november 2019 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rot dan ook op met die standaard zinnetjes mongool
kijk hem carenquote:Op zondag 3 november 2019 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja je functioneert vooral beter als lonewolf zonder de drang om haags verdrietje in zijn kont te kruipen.
Ben benieuwd hoe belangrijk deze mening voor je is en je of je hier achter de schermen mee aan de slag gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |