Stan Valckx is eigenlijk de grote sukkel. Van een coherent elftal onder Steijn naar ongeïnspireerde bagger met Maaskant. De duidelijkst gedoemd te falen zet in de zomer Europabreed.quote:
Dug out gesloopt, dan kun je wat.quote:Op zondag 3 november 2019 15:56 schreef Harlekien het volgende:
Ik vraag me altijd af op basis van wat clubs Maaskant aanstellen, heeft die ooit ook maar iets bereikt?
Maarja met Steijn kan je niet gezellig een pilsje drinken en carnavalskraker Maaskantje wel.quote:Op zondag 3 november 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stan Valckx is eigenlijk de grote sukkel. Van een coherent elftal onder Steijn naar ongeïnspireerde bagger met Maaskant. De duidelijkst gedoemd te falen zet in de zomer Europabreed.
Vol? Nee hoor. Maar wel voller dan de meeste clubs.quote:Op zondag 3 november 2019 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En een vol stadion. Vrijwel elke week.
Kunnen weinig clubs zeggen.
EmmenGodenn
Plompzakker mod wtf.quote:Op zondag 3 november 2019 16:14 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord voor, Plompzakker mod.
Er gebeuren rare dingen vandaag.
Erger nog, ik zat in het stadion. Daar offer je dan je zondagochtend voor op. Waarom ook alweer?quote:Op zondag 3 november 2019 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kijkt @:yats mee.
Ik heb hier echt geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |