Altijd zo als Feyenoord op voorsprong komtquote:
Ik kijk de laatste van de middagsessie effe maar verder laat ik dat aan me voorbij gaanquote:
Ie kan er niet zoveel vanquote:Op zondag 3 november 2019 15:07 schreef Harlekien het volgende:
Mooi om te zien die Tapia en Dick met IE
KOEKOEK, Harry deelt uit.twitter:harryvermeegen twitterde op zondag 03-11-2019 om 15:10:46IJsselmeervogels wint ook van dit VVV ! #vvvfey reageer retweet
Harry, ga eens dood.quote:Op zondag 3 november 2019 15:21 schreef MC-Morgan het volgende:
KOEKOEK, Harry deelt uit.twitter:harryvermeegen twitterde op zondag 03-11-2019 om 15:10:46IJsselmeervogels wint ook van dit VVV ! #vvvfey reageer retweet
Ja maar ze hebben wel de legendarische betonnen kuttrap naar de tunnel waar je zo naar beneden tyft als je niet uitkijkt.quote:Op zondag 3 november 2019 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
VVV heeft echt een lelijk stadion
Lol. VVV is alleen maar bezig met kansloze voorzetten terwijl ze in een ruime minderheid zijn. Insanity is...?quote:
Je weet het maar nooit, het blijft Feyenoord héquote:Op zondag 3 november 2019 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. VVV is alleen maar bezig met kansloze voorzetten terwijl ze in een ruime minderheid zijn. Insanity is...?
Ie gaat zo hands maken.quote:Op zondag 3 november 2019 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. VVV is alleen maar bezig met kansloze voorzetten terwijl ze in een ruime minderheid zijn. Insanity is...?
Als Feyenoord-supporter is het glas best vaak halfleeg hequote:Op zondag 3 november 2019 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op zondag 3 november 2019 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is dat VVV zo slecht is. Daardoor lijkt Feyenoord niet zo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |