Ja, maar voor hen is het discussiëren makkelijker.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn juist vaak de moeilijkste mensen
Dus weer even een stap achteruit in het herstel. Hoe lang nog voor de die berg op gaat?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Redelijk. Die heeft het toch donderdag te verduren gaat. Combinatie van kou en uren en uren staan was niet het beste blijkbaar. Heb wel vandaag een paar uurtjes gewandeld en dat ging op zich wel goed. Maar ik voel hem nu wel.
Homelandquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zolang je maar niet je hele kamer met printjes volplakt, zoals de hoofdpersoon in Homeland:
[ afbeelding ]
over precies 3 maanden heb ik de tweede klimdag erop zittenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus weer even een stap achteruit in het herstel. Hoe lang nog voor de die berg op gaat?
Die serie moet ik nog af kijken. Was ik eigenlijk vergeten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zolang je maar niet je hele kamer met printjes volplakt, zoals de hoofdpersoon in Homeland:
[ afbeelding ]
Nouja, als je zeker weet dat je gelijk heb het frustrerend dat de tegenpartij dat niet wil inzienquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar voor hen is het discussiëren makkelijker.
Ik reed altijd met de fiets langs die fabriek en heb daar ook een rondleiding gehad vroeger. Het rook er altijd raar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef Prisha het volgende:
@:Recce dit is wel een beetje geinig...ik zie nu beelden van de Grolsch fabriek voorbij komen, die ook aardig beschadigd raakte. Die zat toen dus midden in die woonwijken.
Ik ben er eerder dit jaar geweest op die tour, waar hij nu zit aan de rand van Enschede en herinner me dat ze zeiden dat ze eerst dus daar in die woonwijk zaten. Nu zie ik het ook voorbij komen, wel grappig.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het goed is naar Brintaquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik reed altijd met de fiets langs die fabriek en heb daar ook een rondleiding gehad vroeger. Het rook er altijd raar.
Weekendquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB het duimen heeft niet geholpen. Moest vandaag werkenMaar nu weekend
Ja lekker juistquote:
Voglende week naar Lazarus en inmiddels besloten waar we vooraf iets gaan eten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
@:Drakin al weer thuis of op de plek van bestemming?
Heineken zou ik ook nog wel een keer willen doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lekker juisthet mooiste vond ik de blikjes machines bij Heineken net een machinegeweer
Dat is nog best wel gauw. Ik zou die pees een beetje ontzien dan. Heb je nog pees belastende activiteiten op het programma staan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
over precies 3 maanden heb ik de tweede klimdag erop zitten
Ik moet juist nu de laatste 3 maanden volgens trainingschema de intensiteit opvoeren. Even kijken hoe ik dat ga doen. Pff. gedoe.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is nog best wel gauw. Ik zou die pees een beetje ontzien dan. Heb je nog pees belastende activiteiten op het programma staan?
goedenavond Dees!quote:
3 maanden, dat gaat al opschieten! Spannend met je achillespees en ik ben benieuwd hoe je dat gaat opvoeren.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet juist nu de laatste 3 maanden volgens trainingschema de intensiteit opvoeren. Even kijken hoe ik dat ga doen. Pff. gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |