mij helemaal kapotsnuiven tot ik niet meer kan slapenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:09 schreef I het volgende:
Zeg, wat doen jullie allemaal op jullie vrije zaterdagavond?
Bier drinken, net F1 gekekenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:09 schreef I het volgende:
Mijn naam is Steen, ik ben een rapperquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mij helemaal kapotsnuiven tot ik niet meer kan slapen
Fifa en film kijken op nfquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:09 schreef I het volgende:
Heftig.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mij helemaal kapotsnuiven tot ik niet meer kan slapen
Lekker man.quote:
Tegelijk?quote:
Nee, was in die volgordequote:Op zaterdag 2 november 2019 23:39 schreef I het volgende:
[..]
Heftig.
[..]
Lekker man.Chill.
[..]
Tegelijk?
Ik zou gister Midnight in Paris kijken, maar had er geen zin in dus heb die net gekeken, en was toen in een Woody-Mood en ben er nu nog 1 aan het kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:09 schreef I het volgende:
Oja, ik las gisteren al zoiets idd. Ik heb het idee dat ik dat soort films echt helemaal niks zou vinden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou gister Midnight in Paris kijken, maar had er geen zin in dus heb die net gekeken, en was toen in een Woody-Mood en ben er nu nog 1 aan het kijken
Komt best vaak filosofie voor in de themas in zijn film. Naatje zal ze wel kunnen waarderen wellictquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:41 schreef I het volgende:
[..]
Oja, ik las gisteren al zoiets idd. Ik heb het idee dat ik dat soort films echt helemaal niks zou vinden.Maar kan me vergissen.
Klinkt als een soort Bad Boys rip-off.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet de naam niet. Nieuwe op nf, actiefilm met een paar negers en een boze popo
beetje onderzoeksrapporten lezenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:09 schreef I het volgende:
Niks voor mij, ik kijk alleen hersenloze superheldenfilms.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt best vaak filosofie voor in de themas in zijn film. Naatje zal ze wel kunnen waarderen wellict
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:52 schreef I het volgende:
[..]
Niks voor mij, ik kijk alleen hersenloze superheldenfilms.
ripquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mijn router is uit het niets kapot gegaanEcht tering irritant. Moet ik met de hotspot van mijn telefoon internetten op mijn laptop. Hoe kan zo;'n ding uit het niets kapot gaan
Hopelijk heb ik nog een keer het genoegen om rip tegen mijn verhuurder te zeggenquote:
heb je geen keus in je internet?quote:Op zondag 3 november 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik nog een keer het genoegen om rip tegen mijn verhuurder te zeggen
Nee, is allemaal gezamelijk aangelegdquote:
Da's wel echt heel zuur.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mijn router is uit het niets kapot gegaanEcht tering irritant. Moet ik met de hotspot van mijn telefoon internetten op mijn laptop. Hoe kan zo;'n ding uit het niets kapot gaan
Ja geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |