quote:Jezelf (durven) zijn is gebonden aan kwetsbaarheid en dat is een kracht.
De laatste tijd merk ik dat mannen in mijn eigen omgeving, maar ook mannen die ik ontmoet en spreek deze kwetsbaarheid zijn gaan omarmen en daarmee dus beetje bij beetje meer zichzelf (durven) zijn.
Hier zit inderdaad ook de gevoeligheid in, je wordt misschien wat zachter, lacht niet meer om die harde grappen die je vrienden maken en vindt het eigenlijk wel fijn om af en toe alleen te zijn. Je waardeert het om naar binnen te keren. Geniet ervan om een boek te lezen, filmpjes te kijken van bekende en onbekende mensen over zelfontwikkeling, spiritualiteit en andere vormen waar jij jezelf tot aangetrokken voelt.
quote:Ik merk om mij heen dat het hebben van “focus” een onderwerp is. Stay focused, blijf gericht op je doel. Dit was ook een onderwerp bij een cliėnt die steeds voor afleiding kiest en daardoor niet gericht kan werken aan hetgeen wat nodig is, namelijk: zichzelf.
Op dit moment is het ook voor mij erg herkenbaar. Je kiest bewust of onbewust voor afleiding, maar voelt je niet happy en hebt het gevoel ergens aan voorbij te gaan, alsof je iets vergeet. En dat klopt, je vergeet jezelf. Het is belangrijk om je bewust te worden van die afleiding en je weer te gaan richten/ focussen op dat wat jij wilt en voor jou nodig is. Maar hoe zorg je voor die verbinding met jezelf?
Wat zijn dit voor idioten joh? Geld heeft ze ook niet want dat is allemaal onbelangrijk. Maar wel janken op social media dat ze geen huis kan vinden.quote:“I see you”, zei een bijzondere man een jaar geleden tegen mij tijdens een retreat op Ibiza. En die simpele woorden raakten me diep. Hij keek me aan en keek met zijn felblauwe ogen recht mijn ziel in. En dat was eng, maar ook emotioneel en mooi tegelijk. Thuiskomen in iemand anders’ ogen. Zo voelde het
Ik weet niet wat er links aan is maar dat laatste stukje was gay.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:39 schreef Luppie0110 het volgende:
Dat ene meisje waar iedereen achteraan liep en geil van werd, heeft nu ineens het “licht” gezien. Ze is dus een jaar terug op zo’n “ik-weet-even-niet-meer-wat-ik-moet-doen-met-mijn-leven-dus-ik-ga-naar-Thailand” reis geweest van een maand of drie. Toen ze terug kwam kalkte ze haar social media berichten vol met teksten zoals:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn dit voor idioten joh? Geld heeft ze ook niet want dat is allemaal onbelangrijk. Maar wel janken op social media dat ze geen huis kan vinden.![]()
Klacht: spirituele linkse kutzooi.
Ze was way out my league.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
De afwijzing dreunt aardig lang door begrijp ik?
Nou, niet echt, aangezien het onvermijdelijke vervolg (het eindigde natuurlijk op de hotelkamer) zich wel laat raden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:43 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er links aan is maar dat laatste stukje was gay.
Niet letterlijk gay. Wel enorm triest en cliché.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, niet echt, aangezien het onvermijdelijke vervolg (het eindigde natuurlijk op de hotelkamer) zich wel laat raden.
Als dat 'het lekkerste wijf' was, dan was die school best kut. Tevens heeft ze nu rimpels, dus ze heeft d'r beste tijd erop zitten. Vandaar ook die switch naar het spirituele.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou, die Iris ziet er niet slecht uit, ts.
[ afbeelding ]
https://irissonneville.nl/blogs/
Vind d'r eerlijk gezegd nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook homo. Dat telt nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Vind d'r eerlijk gezegd nogal tegenvallen.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent dan ook homo. Dat telt niet
Eensquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnbaar maakte je indrukquote:“I see you”, zei een bijzondere man een jaar geleden tegen mij tijdens een retreat op Ibiza. En die simpele woorden raakten me diep. Hij keek me aan en keek met zijn felblauwe ogen recht mijn ziel in. En dat was eng, maar ook emotioneel en mooi tegelijk. Thuiskomen in iemand anders’ ogen. Zo voelde het
Een mooie jonge vrouw zien verouderen, rijpen, vind ik 1 van de fascinerende dingen die er zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:57 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Als dat 'het lekkerste wijf' was, dan was die school best kut. Tevens heeft ze nu rimpels, dus ze heeft d'r beste tijd erop zitten. Vandaar ook die switch naar het spirituele.
Als een ijsberg die in zee stort.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:14 schreef wodca het volgende:
[..]
Een mooie jonge vrouw zien verouderen, rijpen, vind ik 1 van de fascinerende dingen die er zijn.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:57 schreef KefirKater het volgende:
Als dat 'het lekkerste wijf' was, dan was die school best kut. Tevens heeft ze nu rimpels, dus ze heeft d'r beste tijd erop zitten. Vandaar ook die switch naar het spirituele.
Klinkt gewoon als een uitstekend businessmodel voor een gewetenloze oplichter.quote:Zoals je ook hebt kunnen lezen coach ik mensen door middel van readings. En wat ben ik dįįr dankbaar voor. Eindelijk heb ik de hulp die ik aan mensen geef kunnen professionaliseren dankzij o.a. de opleiding Pleiadisch Lichtwerk 1. Hier heb ik geleerd hoe ik readings kan geven en met de juiste intenties werk om zo zuiver en ethisch mogelijk te handelen. En juist dit laatste is voor mij zo belangrijk.
FOK staat altijd hoog in de resultaten. Denk dat Danny daarvoor betaald.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:11 schreef itchycoo het volgende:
[..]![]()
Als je de gequote tekst opzoekt krijg je eerst haar pagina en daarna dit topic
Wie helpt haar even?quote:Goedemorgen lieve mensen,
Helaas heb ik nog geen woning gevonden voor Eros en mij. Het wordt nu spannend! (Nog een paar weken) Wie o wie kan ons helpen om een nieuwe thuis te vinden? Huur max. 650incl.
Waar?
AMSTERDAM - UTRECHT - HAARLEM - OMGEVING
En dan nog een andere optie: ken jij iemand of ben jij ook opzoek naar een woning en lijkt het je een idee om samen iets te zoeken? Stuur me een berichtje! En wie weet kunnen we samen opzoek gaan 🌹
Liefs en bedankt voor het meedenken!
XXX Ier & Eros
Inderdaad, maar de foto is wel alweer 7 jaar oud.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Klinkt gewoon als een uitstekend businessmodel voor een gewetenloze oplichter.
quote:Pleiadisch Lichtwerk
Ze komt “ineens” tot het spirituele en denkt gelijk de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:11 schreef Harlekien het volgende:
Overigens vind ik het altijd lekker makkelijk om te oordelen, ze doet wat ze leuk vind en heeft schijt aan wat mensen van haar zeggen. Denk dat 90% op dit forum iets heel anders zouden doen als ze geen fuck gaven om wat anderen van hun vinden.
Het is tijd dat wij homo’s opstaan tegen fok! dit ga ik je betaald zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent dan ook homo. Dat telt niet
FOK!quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het is tijd dat wij homo’s opstaan tegen fok! dit ga ik je betaald zetten.
Mooi voorbeeld van de 'vrijheid' van internet: een of andere loser copy-paste je tekst op een forum, waar vervolgens een stelletje randdebielen je foto plaatsen en over je gaan 'discussieren'.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:11 schreef itchycoo het volgende:
[..]![]()
Als je de gequote tekst opzoekt krijg je eerst haar pagina en daarna dit topic
650¤ in A'dam, Utrecht of Haarlem .quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:43 schreef wielrennerdt het volgende:
TS is jaloers omdat andere gasten haar wel ballen en hij niet
Voor 650 in Amsterdam, Utrecht of Haarlem, rly?quote:
En daarom vind ik FOK! nou zo tof. Niet dat terughoudende, gewoon met gestrekt been er inquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van de 'vrijheid' van internet: een of andere loser copy-paste je tekst op een forum, waar vervolgens een stelletje randdebielen je foto plaatsen en over je gaan 'discussieren'.
Ik vind dit denigrerend richting de geit van de buurman. Witje is gewoon een lief en gewillig beestquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
O ja, en dan natuurlijk nog degenen die normaliter niet verder komen dan de geit van de buurman en die hier komen roepen 'dat ze toch tegenvalt'.
Ze is een verrimpelde ouwe tang.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
O ja, en dan natuurlijk nog degenen die normaliter niet verder komen dan de geit van de buurman en die hier komen roepen 'dat ze toch tegenvalt'.
Ik knuffel liever met witje dan met haar. Niet dat geiten zich laten knuffelen, mgoed.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind dit denigrerend richting de geit van de buurman. Witje is gewoon een lief en gewillig beest
[ afbeelding ]
Ze is wel rimpeliger dan gemiddeld voor iemand van nog geen 30.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |