Lekker rustig wel.quote:
Moet ze toch bellenquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee toch..
Worden de opdrachten wellicht mondeling doorgegeven.
Of er loopt even iemand langs.quote:
Wonderbaarlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Leer je wel, zelfs ik ben in staat om enigszins te functioneren
Ja maar jij hoeft alleen maar de hele dag in de kak te roeren, zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom op werk aan, ik ga werken. Ik weet wat ik moet doen. Belangrijke dingen worden toch mondeling overgebracht of er wordt gezegd dat ze een mail hebben gestuurd. Zo makkelijk kan het zijn.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft alleen maar de hele dag in de kak te roeren, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Ik ben wel gezegend ja, dat klopt welquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Ik doe niets met mest.
Voor een "slim" persoon met een stel "goed hersens" onthoud je verrassend weinig.
Haakjes zijn voor mensen zoals MCH te simplistisch om juist te begrijpen. Bij hooggeleide mensen zoals hem moet het zeer duidelijk worden vertelt wat er bedoeld word!quote:
Ontspan vriend, ik merk dat je nog niet in de weekend modus zitquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haakjes zijn voor mensen zoals MCH te simplistisch om juist te begrijpen. Bij hooggeleide mensen zoals hem moet het zeer duidelijk worden vertelt wat er bedoeld word!
Noem je je aanstaande kinderen zo?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:35 schreef Chia het volgende:
Ik stuur mijn cultuurtechnische monsters misschien wel op naar ieniminimuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |