Ik betwijfel of je het juist heb eigenlijk. Niet dat ik aan je inschattingsvermogen twijfel ofzo; het is wel echt heeeel erg duister namelijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:22 schreef I het volgende:
[..]
Koeeekoeeek
Ja oké, ik heb hier wel een beeld bij denk ik.![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja koekoeken zijn gemene valse harde hufters!
Benieuwd naar je verhaal!
Jaaaaaquote:
Als het goed uitgevoerd is, kan je er echt een heel mooi sfeerbeeld mee neerzetten inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja, ik vind regen ook gewoon heel mooi in schilderkunst en (Japanse Ghibli-) animatie
Ondanks dat ik het lezen en kijken niet heel aantrekkelijk vind, heb ik toch wel behoorlijk wat duistere films en series gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je het juist heb eigenlijk. Niet dat ik aan je inschattingsvermogen twijfel ofzo; het is wel echt heeeel erg duister namelijk
4:10 's ochtends, 't begint nét weer een beetje licht te worden!quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb twijfels over de tijd op die klok!
Ik twijfelde ook even maar als die er is, dan is het de lange wijzer, dus rond 2:20/14:20.quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:32 schreef I het volgende:
Oh, ik dacht een kleine wijzer te zien bij de 4/5
Hoax! Alsof jij ooit klein bent geweestquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:29 schreef I het volgende:
Net even gegoogled naar Ghibli, dat is dus de studio achter Spirited Away. Daar was ik als kleine I wel van onder de indruk vroegâh.
Of de klok is stukquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
Kan natuurlijk wel zijn dat ie om 14uur begon met schilderen en de klok eerst deed, en pas ergens in de avond klaar was. Ja, dat is misschien wel een acceptabele verklaring.
Goed punt goed punt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook even maar als die er is, dan is het de lange wijzer, dus rond 2:20/14:20.
En ja, zo midden in de nacht horen al die dametjes niet op straat te lopen natuurlijk!
Oké, je zou het dus ergens wel moeten kunnen gokken ja. Al is het wel héél ranzigquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:31 schreef I het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het lezen en kijken niet heel aantrekkelijk vind, heb ik toch wel behoorlijk wat duistere films en series gezien.En ja, daarin komen ook echt gore en duistere dingen voor.
Strani ziet allesquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
Kan natuurlijk wel zijn dat ie om 14uur begon met schilderen en de klok eerst deed, en pas ergens in de avond klaar was. Ja, dat is misschien wel een acceptabele verklaring.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik toen ook al aardig lang was ja.quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoax! Alsof jij ooit klein bent geweest
I die denkt iets te zienquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:32 schreef I het volgende:
Oh, ik dacht een kleine wijzer te zien bij de 4/5
quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoax! Alsof jij ooit klein bent geweest
quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb twijfels over de tijd op die klok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |