Ik heb geen idee, ik doe niet aan Netflix.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja die is leuk.. Met Dwightstaat die op Netflix?
Okéquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik doe niet aan Netflix.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik kreeg net de vraag of ik Nederlands sprak. Kennelijk klonk mijn "Huh?" buitenlands
Het is wel heel goed weer om geen hond te hebben jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man net is koud buiten... En die hond naar snuffelen met al die blaadjes.
Aaaa, nickchangeverwarring! Wie ben jij, medenachtbraker?quote:
Ik ben idd sararaats. En wat leuk om te horen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaaa, nickchangeverwarring! Wie ben jij, medenachtbraker?![]()
En goed!
Oh hai!quote:Op vrijdag 1 november 2019 03:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben idd sararaats. En wat leuk om te horen.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is wel heel goed weer om geen hond te hebben ja![]()
Warme chocolademelk, whisky, bankdekentjes daarentegen..![]()
Enige nadeel van dit knusse kouwe weer: mijn winterjas (vierde jaar in gebruik) is te groot en begint te desintegreren en ik heb zo erg geen zin in een nieuw kopen, want ik vind alle jassen stom.![]()
Verder vanavond ca. twintig kinderen langs ons monsterhuis, voor snoepjes. Aansluitend Halloweenbuurtborrel. Wat zal ik voor die laatste eens bakken vandaag?
Schoolziekquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Ziek zijn lijkt me geen goed idee![]()
Ik ga de trein pakken
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:53 schreef minilot het volgende:
Lucky, eens over The Office US tegenover UK, al protesteert de anglofiel in mij daar hevig tegenIk trek Ricky Gervais sowieso niet zo goed en Steve Carells Michael Scott is.. Nou ja.. Misschien wel het tofste comedypersonage ooit
![]()
![]()
Kinderenquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Morning.
Dochterlief oppert: zullen we vanaf nu heel ziek zijn?
Met keelpijn enzo..
Oh zķet! Ja klinkt erg lekker dit!quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:20 schreef minilot het volgende:
Na enig idee besloten, het worden deze voor de buurtbijeenkomst: https://www.davidlebovitz(...)wirl-brownie-recipe/
Eerder gemaakt en is nogal een crowdpleaser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |