Ja nog bedankt he 👍🏼quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:26 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hoop wel dat je betaalt voor Disney+ in dat geval.
geen idee. ik heb geen PM gehad. Ik merk alleen dat fok 500 posts per dag mistquote:
Touchequote:
Ja jij bent toch een harde werker?quote:
Weinig bijzonders he? of naja misschien savonds wel ik weet niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja af en toe even kijken toch.
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weinig bijzonders he? of naja misschien savonds wel ik weet niet.
Zag gister iets over twee dode Nederlanders in Zuid Afrika!!!!quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die niet op vakantie naar Afrika?
FIngers crossedquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zag gister iets over twee dode Nederlanders in Zuid Afrika!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja zulke grapjes maak jij nooit meer hequote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zulke grapjes maak jij nooit meer he
Bijna alles. Mijn loon is nu hoger.quote:
sounds about rightquote:
ik denk dat je beter AstroTV kunt bellen met die vraag.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd jongens.... AstroTV stopt er mee.... hoe nu verder?
Van stoorzender naar blauwe miet, maak er dan gewoon meteen een einde aan.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zulke grapjes maak jij nooit meer he
quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
FIngers crossedYes pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh spoiler ughQuote hem gewoon, achterlijke idiootquote:
Doe normaal joh, stuk vuilquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van stoorzender naar blauwe miet, maak er dan gewoon meteen een einde aan.
[..]
Yes please
Oh spoiler ugh
[..]
Quote hem gewoon, achterlijke idioot
Dacht hetzelfde, maar toen was het al te laatquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had hem gementiond dan. (lol)
@:le_professeur
Er komt vast nog wel een keer hem kans om hem een draai om z’n oren te geven.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dacht hetzelfde, maar toen was het al te laat
Miemiemiemiequote:Op vrijdag 1 november 2019 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van stoorzender naar blauwe miet, maak er dan gewoon meteen een einde aan.
[..]
Yes please
Oh spoiler ugh
[..]
Quote hem gewoon, achterlijke idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |