Het heet 'kuzu'quote:
Ja echtquote:
Zing jij karaoke?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Moet morgen bij laatste karaoke feestje toch wel minstens de halve avond zingen natuurlijk
Horst Wessellied ofcquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Jongens noem eens leuke karaoke liedjes
Ik leef voor karaokequote:Op vrijdag 1 november 2019 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zing jij karaoke?!!!
Maar boys van Sabrina is wel een goeie
Disturbia. Rihanna.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Jongens noem eens leuke karaoke liedjes
Jimmy's lievelingsliedquote:
Wow hele nieuwe kant van Amaquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik leef voor karaokeOok al heb ik wel beetje podiumvrees maar ja. Moet ook altijd met mensen meezingen haha. Oeh boys is wel een goeie haha, even oefenen nu.
Ook even bedenken waar ik de karaoke mee ga aftrappen haha want dat ik ga beginnen staat altijd vast.
Haha doen en durven is een verschil hoor. Ik zak altijd bijna door mijn benen van angst maar ja sta er altijd wel de halve avond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow hele nieuwe kant van Amaleuk wel! Je durft al meer dan ik in elk geval.
Ja boeie je staat er wel inderdaad en doet het ook dus. Hoe vaker je zoiets doet hoe gewoner het word ja...quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha doen en durven is een verschil hoor. Ik zak altijd bijna door mijn benen van angst maar ja sta er altijd wel de halve avond.
Die moet wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja boeie je staat er wel inderdaad en doet het ook dus. Hoe vaker je zoiets doet hoe gewoner het word ja...
Shake it off van taylor swift is ook een goeie denk ik.
i believequote:
Ben je even op bezoek?quote:
TARDIS.quote:
Driving home for Christmas mag je het hele jaar draaien.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Zin in kerstmuziek maar het is nog maar begin november.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Driving home for Christmas mag je het hele jaar draaien.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Jaaaaquote:
Hey sitaquote:
Is die niet op vakantie naar Afrika?quote:
is bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 1 november 2019 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die niet op vakantie naar Afrika?
Pff dus ik moet aan het werk?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die niet op vakantie naar Afrika?
Lieverd, wie houdt je tegen? Alleen jij op dit moment.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Lieverd, wie houdt je tegen? Alleen jij op dit moment.
Heb je al zin in nieuwe Star Wars?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een slimme en emotioneel stabiele jongen.
Ja, maar nog meer in the Mandalorian.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je al zin in nieuwe Star Wars?
Ja heb ik ook zin in.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:25 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja, maar nog meer in the Mandalorian.
Duhquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:26 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hoop wel dat je betaalt voor Disney+ in dat geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |