Het ging over Nascarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
Ze rijden dan ook niet op een oval, maar op COTA. En daar zijn de F1 wagens veel sneller, zowel qua topsnelheid als acceleratie.
IndyCars hebben een iets hogere topsnelheid (op ovals) dan F1 wagens zonder DRS, maar zijn op COTA een stuk langzamer in de ronde.
De eerste alinea ging ook over Nascar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het ging over Nascar
Maar F1 is natuurlijk veel sneller. De aerodynamica van F1 is veel beter en zelfs met al die downforce halen ze enorme snelheden. Op een oval heb je dat veel minder nodig en dus kunnen ze nog een flinke klap harder dan de snelheden die ze nu halen.
Hij zegt zelf dat het DTM-verhaal niet waar is, maar wil verder niks bevestigen of ontkennen..quote:Op maandag 4 november 2019 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Hulk gaat volgend jaar waarschijnlijk DTM rijden.
Zonde, had hem graag in de Haas gezien
"Ik ontken het, maar ik ontken niks!"quote:Op maandag 4 november 2019 18:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat het DTM-verhaal niet waar is, maar wil verder niks bevestigen of ontkennen..
zegt ook wel veel dat er weinig uit het Red Bull-opleidingsprogramma komt. TR gaat gewoon door met twee afgedankte rijdersquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:11 schreef realbase het volgende:
Albon confirmed Red Bull 2020 en huidige TR team blijft ook.
Volgens mij zijn de stoeltjes wel op dan voor Hulk?
Ze moeten dat chinese grietje inlijven.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zegt ook wel veel dat er weinig uit het Red Bull-opleidingsprogramma komt. TR gaat gewoon door met twee afgedankte rijders
Yep, in theorie Williams nog maar het is natuurlijk publiek geheim dat Latifi daar komt vanwege zijn Canadese dollars.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:11 schreef realbase het volgende:
Albon confirmed Red Bull 2020 en huidige TR team blijft ook.
Volgens mij zijn de stoeltjes wel op dan voor Hulk?
Tja inderdaad bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zegt ook wel veel dat er weinig uit het Red Bull-opleidingsprogramma komt. TR gaat gewoon door met twee afgedankte rijders
Ja jammer dat Williams voor het geld moet gaan voor de ontwikkeling.. Ik had ergens verwacht dat Merc ze meer zou helpen ( ook om zo betere data voor henzelf te kunnen krijgen) maar een 2 a 3 sec gat heb je natuurlijk niets aanquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Yep, in theorie Williams nog maar het is natuurlijk publiek geheim dat Latifi daar komt vanwege zijn Canadese dollars.
Liever dat iemand die niet snel is in een williams gaat dan in een auto die mee kan doen. Ik vond het echt zonde dat Gasly in die RB reed. Dat een paydriver op 3 rondes gezet wordt ipv 2 rondes is mij om het even.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:36 schreef realbase het volgende:
[..]
Ja jammer dat Williams voor het geld moet gaan voor de ontwikkeling.. Ik had ergens verwacht dat Merc ze meer zou helpen ( ook om zo betere data voor henzelf te kunnen krijgen) maar een 2 a 3 sec gat heb je natuurlijk niets aan
Bij gebrek aan superlicentie punten van de rest. Dus ze hebben weinig keus. In 2021 verwacht ik dat een van de twee blijft als ervaren kracht in het nieuwe F1 tijdperk om de nieuwe rookie op te leiden. Matsushida verwacht ik. Gasly en Kvyat mogen dit jaar gaan vechten voor wie er mag blijven hangenquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tja inderdaad bij gebrek aan beter.
Je bedoelt de middelmatige F2 coureur die al veel te lang in die klasse is blijven hangen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij gebrek aan superlicentie punten van de rest. Dus ze hebben weinig keus. In 2021 verwacht ik dat een van de twee blijft als ervaren kracht in het nieuwe F1 tijdperk om de nieuwe rookie op te leiden. Matsushida verwacht ik. Gasly en Kvyat mogen dit jaar gaan vechten voor wie er mag blijven hangen
Moet Matsushita wel beter presteren dan dit jaar (minimaal 4de worden), anders red hij het alsnog niet. Maar veel gegadigden voor 2021 hebben ze ook niet. Vips moet zo ongeveer winnen in de Super Formula volgend jaar om genoeg punten te halen voor een superlicentie.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij gebrek aan superlicentie punten van de rest. Dus ze hebben weinig keus. In 2021 verwacht ik dat een van de twee blijft als ervaren kracht in het nieuwe F1 tijdperk om de nieuwe rookie op te leiden. Matsushida verwacht ik. Gasly en Kvyat mogen dit jaar gaan vechten voor wie er mag blijven hangen
En protege van Honda is, die jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bedoelt de middelmatige F2 coureur die al veel te lang in die klasse is blijven hangen?
Nu heb je 60% van het veld beschreven....quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bedoelt de middelmatige F2 coureur die al veel te lang in die klasse is blijven hangen?
van de F2 of de F1?quote:Op woensdag 13 november 2019 08:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nu heb je 60% van het veld beschreven....
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 14-11-2019 om 13:32:00De FIA heeeft voorafgaand aan de GP van Brazilie weer een technical directive uitgegeven; deze keer over brandbare vloeistoffen die in het koelsysteem zitten. daarmee kan bv olie via de luchttoevoer naar de motor en dat mag niet...meer.Vele denken dat ook nadeel Ferrari is. reageer retweet
Wanneer gaan ze de merc trucs aanpakken?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:33 schreef Knut het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 14-11-2019 om 13:32:00De FIA heeeft voorafgaand aan de GP van Brazilie weer een technical directive uitgegeven; deze keer over brandbare vloeistoffen die in het koelsysteem zitten. daarmee kan bv olie via de luchttoevoer naar de motor en dat mag niet...meer.Vele denken dat ook nadeel Ferrari is. reageer retweet
niet, want dan stappen ze opquote:Op donderdag 14 november 2019 19:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze de merc trucs aanpakken?
Nee johquote:Op maandag 18 november 2019 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Opa Frans Verstappen is overleden: https://www.1limburg.nl/o(...)te-hospice-overleden
Ochquote:Op maandag 18 november 2019 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Opa Frans Verstappen is overleden: https://www.1limburg.nl/o(...)te-hospice-overleden
RIP Fransquote:Op maandag 18 november 2019 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
corruptiequote:Op zaterdag 30 november 2019 17:08 schreef sasquatsch het volgende:
Ferrari behoudt haar vetorecht voor 2021 en verder volgens Ferrari baas Camilleri.
https://www.motorsportweek.com/news/id/25411
dat weet hij blijkbaar wel anders had hij wel minder gehadquote:Op donderdag 5 december 2019 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Papa Stroll zou Aston Martin willen kopen
Volgens dit artikel
Het is heel vervelend als je niet weet wat je met je geld moet
Stroll in de Red Bull straksquote:Op donderdag 5 december 2019 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet hij blijkbaar wel anders had hij wel minder gehad
Nee Stroll in een Aston Martin straks, vraag me wel af hoe ze Aston Martin met het roze van DWT gaan combinerenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee Stroll in een Aston Martin straks, vraag me wel af hoe ze Aston Martin met het roze van DWT gaan combineren
Die auto (2000) was eigenlijk best gaaf. Niettemin traag.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Minardi met Telefonica sponsoring vroeger![]()
[ afbeelding ]
Die onderste is best tof! Die bovenste lijkt op de Lotus uit 2010quote:
twitter:redbullracing twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 11:28:46Want some news that'll get you like... ??#YesBoys https://t.co/UCqpHqhRZ6 reageer retweet
twitter:redbullracing twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 11:30:28Pushing to the MAX to 2023 🦁🔥@Max33Verstappen signs an extended multi-year deal with the Team! 😁#YesBoys reageer retweet
twitter:Max33Verstappen twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 11:30:37Very proud and happy that @redbullracing will stay my home until 2023. We started this journey together and they have supported me from day 1. I want to win with @redbull and @HondaRacingF1, our goal is to fight for a World Championship together. The best is yet to come! #YesBoys https://t.co/gal9QVTEFO reageer retweet
quote:maxverstappen1
Geverifieerd
Very proud and happy to announce that Red Bull Racing will stay my home until 2023. We started this journey together and they have supported me from day 1. Honda coming onboard and the progress we have made over the last 12 months gives me even more motivation and the belief that we can win together. I want to win with Red Bull and our goal is of course to fight for a World Championship together. This long term commitment shows we believe in each other and the best is yet to come #YesBoys/
'Salaris' werd geschat op 13 miljoen, geloof ik. Zal wel iets meer geworden zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:32 schreef rubbereend het volgende:
Hij zal nu bij de allerbest betaalden horen vermoed ik
Ligt eraan hoe goed die Honda motor wordt. Als die gelijkwaardig wordt aan de Mercedes geef ik Max een goede kans.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:01 schreef Joene het volgende:
jammer dat die zo vroeg bijtekent in mijn beleving. Er was niet veel keuze want Ferrari koos duidelijk voor Charles , en mercedes weet tot nog toe niet of ze doorgaan en als dat zo is niet met 2 kapiteinen op 1 schip. Verwacht wel dat er mooie exit clausule inzit als honda mocht vertrekken. Maar goed verstappen in de komende 3 jaar geen kampioen ?
Waarom niet? 2021 is vooralsnog totaal onvoorspelbaar, daar geeft ik de topteam gelijke kansen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:01 schreef Joene het volgende:
jammer dat die zo vroeg bijtekent in mijn beleving. Er was niet veel keuze want Ferrari koos duidelijk voor Charles , en mercedes weet tot nog toe niet of ze doorgaan en als dat zo is niet met 2 kapiteinen op 1 schip. Verwacht wel dat er mooie exit clausule inzit als honda mocht vertrekken. Maar goed verstappen in de komende 3 jaar geen kampioen ?
Volgens de geruchten meer dan ¤ 40 miljoen per seizoen. Voor bronnen zie algemene F1 topic.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:32 schreef rubbereend het volgende:
Hij zal nu bij de allerbest betaalden horen vermoed ik
Maak elke maand maar 3333333 euro over, dank Uquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens, doe eens ¤ 40 miljoen gedeeld door 12...
dat is de snelste manier om miljonair te wordenquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:16 schreef shiz het volgende:
Woont in Monaco... geeft alleen geld uit aan nieuwe simonderdelen en snel internet, dus spaart een aardig spaarpotje bij elkaar. Begint daarna gewoon z'n eigen F1 team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft toch een vriendin, denk dat in die kringen ook handen vol geld kostquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:16 schreef shiz het volgende:
Woont in Monaco... geeft alleen geld uit aan nieuwe simonderdelen en snel internet, dus spaart een aardig spaarpotje bij elkaar. Begint daarna gewoon z'n eigen F1 team.
Maar wat doen Ferrari en Mercedes? Max kan wel een stap vooruit zien bij Red Bull, maar als de concurrentie er twee zet, koop je er niks voor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:38 schreef Tuttebella het volgende:
Ik denk dat Max al meer over de auto en motor weet als wij. Als het er niet goed uit had gezien had hij nu al niet bijgetekend.
Precies. Ik geloof ook niet dat Mercedes afgelopen jaar het achterste van hun tanden heeft laten zien. Waarom zou je voluit gaan als de rest sowieso al niet in de buurt komt? Je kan je kaarten dan beter dicht bij je borst houden...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:44 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Maar wat doen Ferrari en Mercedes? Max kan wel een stap vooruit zien bij Red Bull, maar als de concurrentie er twee zet, koop je er niks voor.
Mercedes heeft steevast (waar mogelijk) een gap van x seconden getrokken en daarna de motorstand teruggeschroeft om de hele auto te sparen. Dat hebben ze ook openlijk zo gezegd. Wie weet hoeveel standje 11 ze kunnen rijden in een race als dat nodig is?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies. Ik geloof ook niet dat Mercedes afgelopen jaar het achterste van hun tanden heeft laten zien.
En toch hebben ze races op snelheid verloren van Ferrari en Red Bull Racing.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:58 schreef twiFight het volgende:
[..]
Mercedes heeft steevast (waar mogelijk) een gap van x seconden getrokken en daarna de motorstand teruggeschroeft om de hele auto te sparen. Dat hebben ze ook openlijk zo gezegd. Wie weet hoeveel standje 11 ze kunnen rijden in een race als dat nodig is?
Qua aero en chassis hebben ze echt wel hun best gedaan. Ze hebben dan ook een van de beste chassix(meervoud chassis?) in het veld.
RBR kan best kans maken, maar dan moet Honda minimaal gelijkwaardig worden aan de mercedesmotor en zullen ze ook een sterk chassis moeten hebben. Met een van de twee op gemiddeld gaan ze het niet redden.
Yep. Ten eerste heeft Ferrari ze redelijk bijgebeend op motorgebied en ook de honda van afgelopen jaar was niet beroerd. Daarnaast heb je op een aantal circuits gezien dat Mercedes consessies moest doen vanwege koeling (oa Oostenrijk of Hongarije, als ik me goed herinner).quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En toch hebben ze races op snelheid verloren van Ferrari en Red Bull Racing.
Het lijkt wel of de F1 uit alleen motoren bestaat, wat niet de werkelijkheid weer geeft. Het chassis is ook belangrijk, Williams reed 4 sec achter de Mercs met dezelfde motoren, maar een dweil van een chassis.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed die Honda motor wordt. Als die gelijkwaardig wordt aan de Mercedes geef ik Max een goede kans.
Voor het Mercedestijdperk werden ze vier jaar achter elkaar kampioen
Klopt, maar ik verwacht dat RBR wel een goed chassis kan produceren, waardoor de motor de doorslaggevende factor kan worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de F1 uit alleen motoren bestaat, wat niet de werkelijkheid weer geeft. Het chassis is ook belangrijk, Williams reed 4 sec achter de Mercs met dezelfde motoren, maar een dweil van een chassis.
Klinkt meer als geruchtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Lewis heeft ook bijgetekend.
https://racingnews365.nl/(...)ontract-bij-mercedes
Racingnews365....quote:
Gazetta dello Sportquote:
Bevestigd dat ie per direct opstapt.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:57 schreef vosss het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)r-bratches-aanstaand
• 17 feb. - Racing Pointquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:54 schreef ondeugend het volgende:
Bevestigde presentaties
• 11 feb. - Ferrari
• 12 feb. - Renault
• 13 feb. - McLaren
• 14 feb. - AlphaTauri
• 14 feb. - Mercedes
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
• 17 feb. - Racing Point
https://www.motorsport.co(...)2020-launch/4670951/
beterquote:
No way!!quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:59 schreef Joene het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)t-presentatie-sf1000
Ja kwam in de knoop met sturen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
Die baard van Bottas 3.0 is wel heel snel verdwenen ...
Te veel Sainz, te weinig Steinerquote:
Spannend!quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:25 schreef rubbereend het volgende:
om 15.00 uur een persconferentie bij Ferrari met Vettel
twitter:GPUpdate_nl twitterde op woensdag 26-02-2020 om 12:26:47Williams zet trots opzij en besteedt deel productie uit https://t.co/7dSuqU14gQ https://t.co/LRdhRiGsHw reageer retweet
Vettel heeft Corona?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:25 schreef rubbereend het volgende:
om 15.00 uur een persconferentie bij Ferrari met Vettel
Vettel gaat een swap doen met Kimi. Per direct.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |