Wat een vertrouwenquote:Op maandag 25 november 2019 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat moeten we nog maar afwachten
Hen, Piet, Klaas, Wim? Wie zijn jullie en wat doen jullie hierquote:Op woensdag 27 november 2019 19:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wel een ontzettend cool idee om zo’n reis te plannen.
Georgië lijkt mij ook onwijs tot.
Heb je seat61 al gecheckt?
Zelf heb ik in de planning staan om mijn vriend op te pikken in Thessaloniki en dan met de trein naar huis te reizen. Mocht iemand daar nog tips voor hebben; ik hoor ze graag!
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 november 2019 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit de trein naar uiteindelijk Norwichhet is weer tijd voor een snoepreisje
Met de trein in Naaldwijk terecht komen? Dat is best knap.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Thankswe zitten nu in Naaldwijk aan de hap. Gelukkig mochten we een half uur vroeger aan tafel. Eerste excursiepunt hebben we over moeten slaan door de files. We wilden het Westlands museum in Honselersdijk bezoeken, waren 3 kwartier voor sluiting ter plaatse toen er eoa chagrijnige trol met 3 tanden en een grote wrat met haren erop, naar buiten kwam en ons te verstaan gaf dat ze er geen zin meer in had, dat alles al afgesloten was en dat we niet meer naar binnen konden.
DAN NIET.
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Eten
Is gelukt. We zitten nu op de boot naar Engeland
Kun je goed de bossen in bij Lanaken.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:59 schreef MaJo het volgende:
Weer een (klein) reisje in de planning! In januari 3 dagen naar Lanaken in België, vlakbij Maastricht. Dus goed eten en een dagje Thermae2000
Wat fijn!quote:Op donderdag 5 december 2019 17:59 schreef MaJo het volgende:
Weer een (klein) reisje in de planning! In januari 3 dagen naar Lanaken in België, vlakbij Maastricht. Dus goed eten en een dagje Thermae2000
Ja, kun je daar goed wandelen?quote:Op donderdag 5 december 2019 23:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kun je goed de bossen in bij Lanaken.
Zekerquote:
Inderdaad. Een middagje wandelen in de bossen rond Pietersheim of andere bosgebieden is een normaal uitje voor een Maastrichtenaar.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inderdaad. Een middagje wandelen in de bossen rond Pietersheim of andere bosgebieden is een normaal uitje voor een Maastrichtenaar.
Ja echt heerlijk! Voor ons doen heel veel gerelaxed maar dat was blijkbaar echt even nodig. Als dat niet zo was hadden we wel meer gedaan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja, kun je daar goed wandelen?
[..]
Zeker![]()
Hoe was jouw vakantie?
Ik had dit bericht helemaal gemist. Zoals je inmiddels misschien op Facebook voorbij hebt zien komen was ik in Dublin en Cork. Weer een flinke update op Polarsteps geplaatstquote:Op maandag 25 november 2019 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice, waar ga je heen?
@:Kimmi we willen uiteraard pics van de spa! En sowieso een reisverslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |