Zo eentje had ik een keer op het plafond van mijn camper in Australië, toen ik 's morgens wakker werdquote:Op zondag 17 november 2019 20:21 schreef flipsen het volgende:
Omdat er in KAA bijna niet meer gepost wordt, gooi ik het hier even neer. Dit was een berichtje van vorig jaar:
[..]
Goed, gistermiddag reed ik naar het centrum voor wat zaken. Half uurtje later parkeer ik bij de bank, motor uit, licht uit, gordel los, uitstappen... En ik zie iets op mijn bovenarm, in een reflex veeg ik het weg met mijn hand. En keek toen op de grond naar wat ik net had weggeveegd...
[ afbeelding ]
Fuck.......Dat had ik ook niet 5 minuten eerder moeten zien toen ik nog vrolijk op een driebaans weg reed
Je hebt Jimmy! Al een tijd niet meer gezien.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:40 schreef superkimmi het volgende:
Er glipte een kat mee naar binnen net. Nu ligt ‘ie op de bank te slapen. We hebben dus een nieuwe kat denk ik
Edit: foto
[ afbeelding ]
Als ik wist dat je ‘m kende had ik ‘m bij me gehouden. Na een halfuur pitten ging poezel op eigen gelegenheid weer verderquote:Op donderdag 21 november 2019 22:15 schreef Individual het volgende:
[..]
Je hebt Jimmy! Al een tijd niet meer gezien.
Deze Jimmy ken ik niet hoor, maar elke kat die vrolijk komt buurten heet Jimmy.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als ik wist dat je ‘m kende had ik ‘m bij me gehouden. Na een halfuur pitten ging poezel op eigen gelegenheid weer verder
Ah okequote:Op vrijdag 22 november 2019 16:12 schreef Individual het volgende:
[..]
Deze Jimmy ken ik niet hoor, maar elke kat die vrolijk komt buurten heet Jimmy.
En? Hebben jullie nu ribbelhandjes?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:58 schreef superkimmi het volgende:
Wij zijn inmiddels aangekomen op Fuerteventura. Hebben hier een heel luxe hotel. Een vd dingen die ze hebben is een ‘private spa’ die je voor 3 uur kan huren. Dat gaan we zondag eens ff doen
Rockni Charming Protocolquote:Op zondag 24 november 2019 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
*Rolt in bureaustoel naar baas, beiden biertjes in de hand*
"Hee [insert naam baas], hoe gaat dat hier eigenlijk met vrij vragen?"
"Wanneer wil je weg?"
"Uhhh, 5 en 6 december?"
"Oke is goed"
*Boekt vlucht*
Well, that was easy.
Valt mee! Maar het was wel echt ff heel lekker. Meestal maken wij grote rondreizen met simpele motelletjes aan de kant vd weg. Dit is wel even heel anders en her bevalt beter dan verwacht. Maar betekent niet dat we de rondreizen nu niet meer gaan doen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:55 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En? Hebben jullie nu ribbelhandjes?
Nice, waar ga je heen?quote:Op zondag 24 november 2019 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
*Rolt in bureaustoel naar baas, beiden biertjes in de hand*
"Hee [insert naam baas], hoe gaat dat hier eigenlijk met vrij vragen?"
"Wanneer wil je weg?"
"Uhhh, 5 en 6 december?"
"Oke is goed"
*Boekt vlucht*
Well, that was easy.
Heb foto’s! Maar uploaden wil ff niet. Komen dus nogquote:Op maandag 25 november 2019 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice, waar ga je heen?
@:Kimmi we willen uiteraard pics van de spa! En sowieso een reisverslag.
quote:
Ga je een auto huren?quote:Op maandag 25 november 2019 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat moeten we nog maar afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |