quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:55 schreef Noudanzeg het volgende:
Maar goed, volgende week weer lekker op de beurs
ik ga definitief tweede helft van April naar Siberië.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:58 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Oh gos!
Wanneer vertrek je naar Siberië?
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:46 schreef Individual het volgende:
Nadat ik de posts over bunkers zag: TRV / Bunkers en forten wereldwijd
Mja, moet je wel eerst op het punt komen waar je genoeg verdiend hebt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je genoeg geld verdiend hebt: Ontslag nemen en gaan.
Zou ik doen als ik het over kon doen.
Tja, ik zat tegen het einde van mijn studie al in een iets te dure woning. Anders had ik makkelijk wel wat geld opzij kunnen leggen iedere maand om na een jaar wel een paar maanden weg te kunnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:02 schreef Fogel het volgende:
Mja, moet je wel eerst op het punt komen waar je genoeg verdiend hebt.
Huis verkopen enquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, ik zat tegen het einde van mijn studie al in een iets te dure woning. Anders had ik makkelijk wel wat geld opzij kunnen leggen iedere maand om na een jaar wel een paar maanden weg te kunnen.
Ben niet meer ongebonden nu. Dus huis verkopen gaat niet zo één twee drie. En mijn vrouw wil niet meer al te lang weg van haar familie en vrienden. Een maand vindt ze eigenlijk al te lang.quote:
En als je het over kon doen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als ik heel veel dingen heel anders gedaan had, ik ook wel
Dit ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben niet meer ongebonden nu. Dus huis verkopen gaat niet zo één twee drie. En mijn vrouw wil niet meer al te lang weg van haar familie en vrienden. Een maand vindt ze eigenlijk al te lang.
Heb ik ook ooit gedaan. Nooit spijt van gehad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je genoeg geld verdiend hebt: Ontslag nemen en gaan.
Zou ik doen als ik het over kon doen.
Je komt net kijken met reizen toch? Dan is de keuze juist veel makkelijker. Zoveel plekken waar je nog nooit bent geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
Help, het is zo onmogelijk om te bepalen waar je op vakantie gaat als je fulltime werkt, niet gebonden bent aan een bepaalde vakantieperiode, weinig vakantiedagen per jaar hebt, maximaal drie weken achter elkaar op vakantie mag, budgetreiziger bent en ieder land ter wereld eens wilt bezoeken.
Ik ook en kwam zelfs niet meer terugquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gedaan. Nooit spijt van gehad.
Plus: koop een dobbelsteen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
Help, het is zo onmogelijk om te bepalen waar je op vakantie gaat als je fulltime werkt, niet gebonden bent aan een bepaalde vakantieperiode, weinig vakantiedagen per jaar hebt, maximaal drie weken achter elkaar op vakantie mag, budgetreiziger bent en ieder land ter wereld eens wilt bezoeken.
Dan had ik in maart 2010 10.000 Bitcoins gekocht voor $50 en in dec 2017 verkocht voor 19.500 per stuk.quote:
Gaat ie nog wel een kijkje buiten het vliegveld nemen?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedkope vluchten uitdaging: https://www.facebook.com/(...)7/?sfnsn=mo&d=n&vh=e
Uiteindelijk in Kathmandu wel.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:50 schreef Individual het volgende:
Gaat ie nog wel een kijkje buiten het vliegveld nemen?
Mijn oom was dienstweigeraar en moest toen een jaar lang vrijwilligerswerk doen in Nepal maar blijf er uiteindelijk 5 jaar. De diestplicht was net afgeschaft toen ik zou moeten maar ik had ook wel gekozen voor een jaar lang buitenlands avontuur in plaats van je te vervelen in een kazerne.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:36 schreef flipsen het volgende:
Hoe zit het met de terugvlucht vraag ik me dan gelijk af. Of blijft ie maar gelijk in Nepal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |