SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Daarom dragen ze dat masker en een flink harnas...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:03 schreef Rafeiro het volgende:
Kreeg die catcher nog wel een redelijke mep voor zijn mask tijdens het vorige topic.
Volgens mij is er hier tijdens een internationaal toernooi nog iemand overleden door een bal tegen zijn hoofd. Bleek wel een zwakte in zijn schedel te hebben, gaat ook wel keihard.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom dragen ze dat masker en een flink harnas...
Ik hoor niksquote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:09 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we weer een plofkraak of zo hier?
Er dendert continue een heli boven onze wijk...
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
En ik ga er maar vanuit dat Raf en MadMaster nu liggen te slapen na hun nachtelijke escapades.
Hallo!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
En ik ga er maar vanuit dat Raf en MadMaster nu liggen te slapen na hun nachtelijke escapades.
Goedemorgen dan. En succes vandaag! Ik zit gelukkig al aan de koffie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 05:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Slapen lukt niet, ik ga zo aan de koffie!
Thanks!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen dan. En succes vandaag! Ik zit gelukkig al aan de koffie.
Neem de auto van de buren dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
autoruiten zijn bevroren
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem de auto van de buren dan.
Goeiemorgen.
Gratis ijs!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
autoruiten zijn bevroren
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem de auto van de buren dan.
Goeiemorgen.
En klopt dat?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:04 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, kwam deze tegeltjeswijsheid tegen net:
"Soms praat ik met mezelf en moeten we allebei lachen"
Auw dat doet pijnquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef spijkerbroek het volgende:
"Soms praat ik tegen de spiegel en dan doet mijn spiegelbeeld een facepalm"
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef spijkerbroek het volgende:
"Soms praat ik tegen de spiegel en dan doet mijn spiegelbeeld een facepalm"
Vooral voor mijn spiegelbeeld als ik hem dan neerhoek!quote:
Hoeveel spiegels verslijt je per jaar?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vooral voor mijn spiegelbeeld als ik hem dan neerhoek!
Ik heb al een aantal millennia ongeluk voor de boeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoeveel spiegels verslijt je per jaar?
Maar snel klavertjes vier zoeken danquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal millennia ongeluk voor de boeg.
Fun story: ik liep een tijdje geleden met mijn moeder te wandelen door een bosje bij haar in de buurt en daar was ook een veldje vol met klaver. We lopen erlangs, maar na een aantal stappen stop ik en loop terug. En pak feilloos het klavertje vier dat ik kennelijk onderbewust gezien hadquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar snel klavertjes vier zoeken dan
Het geluk is met de dommequote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fun story: ik liep een tijdje geleden met mijn moeder te wandelen door een bosje bij haar in de buurt en daar was ook een veldje vol met klaver. We lopen erlangs, maar na een aantal stappen stop ik en loop terug. En pak feilloos het klavertje vier dat ik kennelijk onderbewust gezien had
Waarom vind jij geen klavertjes vier dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het geluk is met de domme
Wel heel slecht deze.
Lekker dan. Niet vergeten je geld terug te vragen van de NS.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:46 schreef CindieY het volgende:
Ik zou om 9.15 in Leeuwarden zijn. Net al een half uur staan verkleumen in Heerenveen en inmiddels sta ik een station verder dan Akkrum, vanaf hier gaan geen treinen meer verder. Lijkt het er op dat ze welgeteld 1 bus in hebben gezet
Damn dat is kwalitatief uitermate teleurstellend. Kom je er nog wel voor de lunch?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:46 schreef CindieY het volgende:
Ik zou om 9.15 in Leeuwarden zijn. Net al een half uur staan verkleumen in Heerenveen en inmiddels sta ik een station verder dan Akkrum, vanaf hier gaan geen treinen meer verder. Lijkt het er op dat ze welgeteld 1 bus in hebben gezet
De metro rijdt ook niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:46 schreef CindieY het volgende:
De beroemde metro van Akkrumquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:46 schreef CindieY het volgende:
Ik kwam rond 10 over 11 binnenlopen. Ik heb een uur op dat stationnetje gestaan waar helemaal niks is. Ene na de andere bus zien komen, waar iedereen massaal op afstormde, dus ook weer zien gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook fijn dan. En nu? Hoe laat ben je op het werk dan?
En je verloren tijd, die je niet gewerkt hebt?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kwam rond 10 over 11 binnenlopen. Ik heb een uur op dat stationnetje gestaan waar helemaal niks is. Ene na de andere bus zien komen, waar iedereen massaal op afstormde, dus ook weer zien gaan.
Over geld terug vragen: dat mag de baas dan regelen, ik betaal niet
Die moet ze op zaterdag inhalenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En je verloren tijd, die je niet gewerkt hebt?
Betaald de baas wel door?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die moet ze op zaterdag inhalen
Ookquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En je verloren tijd, die je niet gewerkt hebt?
Betaald de baas wel door?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ookmaar dit compenseert ook wel voor alle keren dat ik al bestookt wordt met vragen terwijl ik nog maar net binnen ben en m'n jas nog niet eens uit heb
Wat goed van je! Bij mij staat hij al wat langer aanquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:40 schreef zorro28 het volgende:
Paar weken geleden nog te hoge luchtvochtigheid, nu te laagBlijf bezig. Ook voor het eerst maar eens de verwarming aangezet.
Geen idee, ik ga straks de kroeg inquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Gaat ome Melting zo de donderdagavond nog vullen, voor zover iemand weet?
Zelf krijg 'm niet te pakken...
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Want anders ga jij de donderdagavond vullen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Tijger ze!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga straks de kroeg in
Maak je geen zorgenquote:
Gezien het tijdstip inmiddels weet ik het bijna wel zeker van niet...quote:
Ik moet nog eten en om eerlijk te zijn was mijn nacht wel erg kort, waardoor ik er met mijn hoofd niet echt meer bij ben. Ik kan straks eventueel wel iets draaien wat nog op de plank ligt, maar live gaat 't 'm niet worden...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want anders ga jij de donderdagavond vullen?
de meest onschuldige date ooitquote:
En als ik zeg dat ik met mijn oud-collega op stap ga en dat zijn man er ook bij zal zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat je met de dames van de golfclub ging borrelen, had ik je ook geloofd...
Ik weet nog niet waar m'n hoofd naar staat vanavond. Bleef de hele dag maar dat opgejaagde ik-loop-achter-gevoel houden. Ben net thuis, dus nu eerst opwarmen met thee. Dan maar eens zien of het een boek, Netflix of muziek wordtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip inmiddels weet ik het bijna wel zeker van niet...
[..]
Ik moet nog eten en om eerlijk te zijn was mijn nacht wel erg kort, waardoor ik er met mijn hoofd niet echt meer bij ben. Ik kan straks eventueel wel iets draaien wat nog op de plank ligt, maar live gaat 't 'm niet worden...
Dan geloof ik je zeker ook...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik met mijn oud-collega op stap ga en dat zijn man er ook bij zal zijn
Rustig aan, misschien is een avondje radiostilte ook wel eens prettig...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar m'n hoofd naar staat vanavond. Bleef de hele dag maar dat opgejaagde ik-loop-achter-gevoel houden. Ben net thuis, dus nu eerst opwarmen met thee. Dan maar eens zien of het een boek, Netflix of muziek wordt
Haha, wel geinig, heb je ook een foto van de voorkant?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha, wel geinig, heb je ook een foto van de voorkant?
Ik dacht alles in eenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat om de rugzak, Raf. Niet de dame.
Psssst.... het is stiekem CindieY op die foto.quote:
Mijn kont ziet er wel beter uit dan datquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Psssst.... het is stiekem CindieY op die foto.
En wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn kont ziet er wel beter uit dan dat
En ik maar denken dat je andere vogels hadquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar was gisteren pas om 23.15 thuis na een heel vermoeiende dag, dus ben nu eigenlijk wel heel erg moe. Het weekend is weer een dag te laat zullen we maar zeggen.quote:
Werkweek en weekend moeten gewoon omgedraaid wordenquote:Op vrijdag 1 november 2019 05:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar was gisteren pas om 23.15 thuis na een heel vermoeiende dag, dus ben nu eigenlijk wel heel erg moe. Het weekend is weer een dag te laat zullen we maar zeggen.
Hei-dagen zouden verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 1 november 2019 05:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Werkweek en weekend moeten gewoon omgedraaid worden
Ik kan het me heel goed voorstellen, Raf. Hoewel ik af en toe wel klaag, ben ik toch wel heel erg blij dat ik werk heb.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:05 schreef Rafeiro het volgende:
Maar moe zijn is echt kut.Als ik geen pammetje neem slaap ik 1-2 uur momenteel.
Kan gelukkig wel veel liggen omdat ik afgekeurd ben. Maar ik wil gewoon 40+ uur per week werken. Niet echt een optie nu though, haha.
En dan zitten er lui thuis die prima kunnen werken, maar gewoon niet willen. Doe me wat van hun gezondheid en ik knal weer als een malle.
Weet ik, de "handrem" wordt er niet voor niks op gehouden. Maar het is wel frustrerend, ik wil alleen te graag.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan het me heel goed voorstellen, Raf. Hoewel ik af en toe wel klaag, ben ik toch wel heel erg blij dat ik werk heb.
Maar jij vecht nu tegen jezelf en dat helpt vast niet. Ik vrees dat je moet leren accepteren dat het nu even niet anders is qua werk voor jou. Je wordt niet voor niets afgekeurd.
Goedemorgen Melting. Je weekend is al begonnen, begrijp ik?quote:
Nee, "vrije" dag.quote:
Min of meer. Vandaag is er niemand op onze afdeling. Normaal met 3-en. Gisteren is de moeder van 1 collega overleden, en van de ander heeft de vader woensdag een herseninfarct gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Je weekend is al begonnen, begrijp ik?
Sterkte.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
Je zal maar alweer op het station staan te wachten 😱
Busje komt zo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
Je zal maar alweer op het station staan te wachten 😱
Je stond toch op het stationquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die zonder koptelefoon gaan zitten FaceTimen in de trein
quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die zonder koptelefoon gaan zitten FaceTimen in de trein
Als blikken konden doden zouden er geen erwten in zittenquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heel irritant, ja. ik vuur dan altijd wat dodelijke blikken af. Zonder succes overigens.
En dat zijn dan toch meestal oudere mensen is mijn ervaring.
Ik ga nu afsluiten. Moet echt even op gaan schieten. Dank je wel Rafeiro. Hopelijk pak je zometeen nog wat slaap.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:45 schreef Rafeiro het volgende:
Om 7 uur ongeveer stop ik weer, dan heb ik er weer 2 uur opzitten.
Ga ik nog even liggen voor de vogels weer herrie gaan maken, haha.
Een deel wel een deel niet, wou het niet al te ontoegankelijk maken zo vroeg.quote:
Ja en meestal stap je daarna in een treinquote:
Dit was iemand die met zo'n schreeuw kind ging bellenquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heel irritant, ja. ik vuur dan altijd wat dodelijke blikken af. Zonder succes overigens.
En dat zijn dan toch meestal oudere mensen is mijn ervaring.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit was iemand die met zo'n schreeuw kind ging bellen
Dat is niet heel lastigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:01 schreef Melting het volgende:
Dit was het einde, Raf?
Dank voor de muziekjes. Welterusten.
Slapen zal het wel niet wordenquote:
quote:05:02 : Manchester Orchestra, Frightened Rabbit - Architect
05:05 : Manchester Orchestra - I Could Be With Anyone
05:09 : Manchester Orchestra - All That I Really Wanted
05:12 : Manchester Orchestra - Never Really Been Another Way Out
05:15 : Arvingarna - Om Jag Var En Annan Man
05:19 : YG FLOCKA - Trap Work 2
05:21 : Veronica Maggio - Jag Kastar Bort Mitt Liv
05:24 : The Rampage From Exile Tribe - Swag & Pride
05:29 : Ute Freudenberg - jeder fehler wie ein wunder
05:32 : Ute Freudenberg - das bin ich!
05:35 : Andrea Berg - Mosaik
05:39 : Maite Kelly - Heute Nacht für immer
05:43 : Laura Wilde - Einfach nur Lust
05:47 : Francine Jordi - Ich gehe durch die Hölle für dich
05:50 : Nik P. - Dieser Typ
05:53 : dArtagnan - Sing mir ein Lied (Skye Boat Song, Theme from Outlander)
05:57 : Lewis Capaldi, Pete Kelleher, Tom Barnes, Phil Cook, Benjamin Kohn - Someone You Loved
06:00 : Shawn Mendes, Camila Cabello, Watt, Benny Blanco, Cashmere Cat, Camilla Cabello - Señorita
06:03 : Chris Brown, Drake - No Guidance
06:08 : Lil Tecca, Nick Mira, Taz Taylor - Ransom
06:10 : Dan + Shay, Justin Bieber - 10,000 Hours
06:13 : Selena Gomez, Mattman & Robin, Bart Schoudel, Mattias Johansson, David Bukovinszky, Mattias Bylund, Julia Michaels, Justin Tranter - Lose You To Love Me
06:17 : Post Malone, Swae Lee, Louis Bell, Carter Lang - Sunflower
06:19 : Wale, Jeremih - On Chill (feat. Jeremih)
06:22 : Sam Smith, Normani, Mikkel S. Eriksen, Tor Hermansen - Dancing With A Stranger
06:25 : NLE Choppa - Camelot
06:28 : Youngboy Never Broke Again - Lonely Child
06:32 : Tones and I - Dance Monkey
06:35 : Frank Ocean - DHL
06:40 : Ariana Grande, Miley Cyrus, Lana Del Rey, Max Martin, Ilya - Don’t Call Me Angel (Charlie’s Angels)
06:43 : Y2K, Bbno$ - Lalala
06:46 : Sech, Darell - Otro Trago
06:50 : Lady Antebellum, Dann Huff, David Huff, Dave Haywood, Ilya Toshinskiy, Derek Wells, Jimmie Lee Sloas, Charlie Judge, Aaron Sterling - What If I Never Get Over You
06:53 : Al H Weston and Irene Young - at the Circus 1921
06:57 : Allen McQuhae - Laddie Buck of Mine 1921
07:02 : Billy Murray - Hinky Dinky Parlay Voo - 1924
07:05 : Meyer Davis & His Le Paradis Band with Billy Murray - Let It Rain, Let It Pour (1925)
07:07 : Erhard Bauschke Tanz - Blindekuh!
Ja echt welquote:
Het is een ander soort Joker, ander soort film. En beide zijn op hun eigen manier super sterk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar "Joker".
Denk niet dat iemand na wijlen Heath Ledger hem nog sterker kan vertolken, maar ben toch benieuwd.
Goedemorgen en prettig weekend.quote:
ik wil a Knight's tale wel weer eens zien. Briljante film is dat.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:28 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar "Joker".
Denk niet dat iemand na wijlen Heath Ledger hem nog sterker kan vertolken, maar ben toch benieuwd.
dan moeten we alvast maar wat emmers en flessen vullen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het waterleidingbedrijf is er op tijd bij: ze melden middels een brief werkzaamheden van 15 t/m 19 juli.
Dan mogen ze wel opschietenquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ze maar even gebeld, en de data zijn inderdaad fout, het is namelijk komende week, er komt zsm een nieuwe brief
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ze maar even gebeld, en de data zijn inderdaad fout, het is namelijk komende week, er komt zsm een nieuwe brief
Mooi weer, domme instanties die het erger maken dan het is.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is helemaal geen mooi weer en ik moet nu naar mijn golftrainingquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi weer, domme instanties die het erger maken dan het is.
Je moet niks. Kun je geen golfsimulator kopen en die in het clubhuis zetten?quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:00 schreef just me het volgende:
[..]
Het is helemaal geen mooi weer en ik moet nu naar mijn golftraining
Aiquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoop dat mijn buurman aan het boren is, anders heeft ie behoorlijk last van zijn darmen. Qua geluid kan het beide zijn
quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:37 schreef peaceman het volgende:
Rage against the machine is weer bij elkaar
Nee, ik ben wakker. Maar ik ga zo toch wel terug naar bed. Ik vind het namelijk wel erg vroeg nog.quote:
Succes met het voetballen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:37 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo naar het voetbalveld en daarna naar Amsterdam.
Thnx.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Succes met het voetballen.
Leuk dagje uit gepland?
Maken jullie er geen dagje uit van, als je er toch bent? Of ben je lang genoeg onderweg?quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx.
We gaan naar de musical Lazarus. Middag voorstelling en daarna weer naar huis.
We kunnen sws pas rond 12:30 vertrekken en om 16:00 uur begint de voorstelling. Dat is dus niet heel veel tijd in Amsterdam. Na de voorstelling misschien nog wat eten en dan naar huis.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maken jullie er geen dagje uit van, als je er toch bent? Of ben je lang genoeg onderweg?
En gaan de jongens ook mee?
Enjoy!quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We kunnen sws pas rond 12:30 vertrekken en om 16:00 uur begint de voorstelling. Dat is dus niet heel veel tijd in Amsterdam. Na de voorstelling misschien nog wat eten en dan naar huis.
Ook prima wat mij betreft.
De jongens gaan niet mee. We gaan met z'n tweeën.
Veel plezier in Amsterdam. ❌❌❌quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx.
We gaan naar de musical Lazarus. Middag voorstelling en daarna weer naar huis.
Dankje!quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier in Amsterdam. ❌❌❌
Vanmiddag/vanavond een whiskyproeverij met whisky gedistilleerd in de jaren 70 van inmiddels gesloten distilleerderijen, onder de 46 procent alcohol én een distilleerderij mag maar 1 keer op tafel komen.
Leuk thema, maar lastig om er invulling aan te geven. Dat heeft wat maanden zoeken gekost.
Maar het is gelukt, we hebben 8 unieke whisky's gevonden die aan de eisen voldoen.
Nu eerst koffie...![]()
Goedemorgen!
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier in Amsterdam. ❌❌❌
Vanmiddag/vanavond een whiskyproeverij met whisky gedistilleerd in de jaren 70 van inmiddels gesloten distilleerderijen, onder de 46 procent alcohol én een distilleerderij mag maar 1 keer op tafel komen.
Leuk thema, maar lastig om er invulling aan te geven. Dat heeft wat maanden zoeken gekost.
Maar het is gelukt, we hebben 8 unieke whisky's gevonden die aan de eisen voldoen.
Misschien voeren wij vanavond Lazarus dus zelf wel op...![]()
Nu eerst koffie...![]()
Goedemorgen!
quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje!
Wat een leuke zoektocht! Veel plezier vanmiddag.
Thanks!quote:
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:22 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
veel plezier, gij die de hort opgaan
Dat is minder.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden eigenlijk een familiefeestje, maar ja, Symph kan nauwelijks praten en eten al helemaal niet, dus we hebben afgezegd. Nu gaan we naar een crematie
Nee ik ga morgen naar een boekpresentatiequote:Op zaterdag 2 november 2019 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Ga jij vandaag ook de hort op?
Oh balen dat Symph nog zoveel last heeftquote:Op zaterdag 2 november 2019 08:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden eigenlijk een familiefeestje, maar ja, Symph kan nauwelijks praten en eten al helemaal niet, dus we hebben afgezegd. Nu gaan we naar een crematie
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar een boekpresentatie
Sterker nog een oldbie foksterquote:Op zaterdag 2 november 2019 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt?
Bekende van je?
Veel plezier dan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Sterker nog een oldbie fokster
Maar voor mij de 1e keer. Ik zou samen met 'n andere oldbie gaan maar die is door haar werk verhinderd,
Komt vast goedquote:
Oh dat is idd nog goed te doen, sterkte voor straks, crematies horen er wel bij maar zijn niet de leukste dingen om naar toe te gaan!quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:52 schreef Doedezemaar het volgende:
We hoeven nu een keer niet ver voor de crematie, het is in Schagen
quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:43 schreef peaceman het volgende:
11-5 winst... ik dacht toch echt dat mijn zoon op voetbal zat en niet op korfbal.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:43 schreef peaceman het volgende:
11-5 winst... ik dacht toch echt dat mijn zoon op voetbal zat en niet op korfbal.
Dat gaat vast foutquote:19:59 - 21:00 Brother52 - Test
Dat noemen we hier Voutquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:01 schreef brother52 het volgende:
Omdat ik het nu lang genoeg uitgesteld heb...
[..]
Dat gaat vast fout
Ja, tof!quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat gaat vast fout
Anders kom ik niet uitquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, tof!
Wat een random begintijdstip trouwens
Het is niet erg als je een minuutje uitloopt hè?quote:
Klopt maar als ik dat van te voren al weet, kan ik beter eerder beginnen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is niet erg als je een minuutje uitloopt hè?
Ik kon er moeilijk onderuitquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:06 schreef Rafeiro het volgende:
Maar tof dat je een keer gaat draaien
In de praktijk is het meestal zo dat je minder tijd draait van opgetelde tijd dan je vooraf dacht. Ivm mp3’s waar stilte aan het einde zit.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt maar als ik dat van te voren al weet, kan ik beter eerder beginnen.
Goed punt, daar had ik nog geen rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de praktijk is het meestal zo dat je minder tijd draait van opgetelde tijd dan je vooraf dacht. Ivm mp3’s waar stilte aan het einde zit.
Dan druk je er maar een extra nummer tussenquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed punt, daar had ik nog geen rekening mee gehouden.
Dan loop ik weer uitquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan druk je er maar een extra nummer tussen
Yeahquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat gaat vast fout
SPOILER: zeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
dat dusquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:14 schreef livelink het volgende:
Ja maar Raf. Mensen maken zich zorgen en dan komen ze met goedbedoelde adviezen.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik snap jeSPOILER: zeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken de problemen van Rafeiro een beetje. Ik had die problemen niet in dezelfde ernst, maar in de tijd dat ik werkloos was, sliep ik ook heel slecht en onregelmatig. Ik was overdag soms doodmoe en ging dan maar een poosje liggen. Vaak bleef ik tot diep in de nacht - soms tot de ochtend aan toe - wakker.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:14 schreef livelink het volgende:
Ja maar Raf. Mensen maken zich zorgen en dan komen ze met goedbedoelde adviezen.
Ik snap wel dat jij daar nu niks mee kan, maar ik denk wel dat er eens uitgebreid naar gekeken moet worden. En dan zowel naar de oorzaken als naar iets dat misschien wel helpt (buiten medicatie om).
Want zo gaat het ook niet langer. Wij leken zijn niet degene die je er bij kunnen helpen, maar er moeten toch wel professionals zijn die dat traject met jou in kunnen gaan?
Ik herken het ook, mijn slaapritme is ook behoorlijk verschoven. Slaap meestal niet voor 2 uur maar nu ik weer een paar dagen per week vrijwilligerswerk doe, schuift het gelukkig weer de goede kant op. Al sliep ik gister pas rond een uur of 4.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik herken de problemen van Rafeiro een beetje. Ik had die problemen niet in dezelfde ernst, maar in de tijd dat ik werkloos was, sliep ik ook heel slecht en onregelmatig. Ik was overdag soms doodmoe en ging dan maar een poosje liggen. Vaak bleef ik tot diep in de nacht - soms tot de ochtend aan toe - wakker.
Toen ik weer werk had, keerde de regelmaat terug en is de nachtrust ook weer een stuk beter. Misschien heeft Raf ook baat bij zulke regelmaat. Gewoon de wekker op 09:00 uur, eruit, iets doen. En zeker ook naar buiten gaan; zeker in de wintermaanden is het belangrijk om buitenlucht en daglicht mee te krijgen.
Bijnaquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:14 schreef CindieY het volgende:
En Brother52, ben je al klaar voor je debuut op R49?
Ga je vanavond draaien?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna
Bedacht me net dat het wel handig is om vandaag wat vroeger te eten. Draaien en koken lijkt me geen goede combinatie.
Draai gewoon deze terwijl je het recept voor een cherry pie in de lyrics volgt:quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:20 schreef brother52 het volgende:
Bijna
Bedacht me net dat het wel handig is om vandaag wat vroeger te eten. Draaien en koken lijkt me geen goede combinatie.
Over een kwartiertje ga ik even een uurtje testen.quote:
Dat red ik niet zo snelquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Draai gewoon deze terwijl je het recept voor een cherry pie in de lyrics volgt:
4 cups of cherries or more, maybe 5 just to be sure
1 cup of sugar or more if the berries are sour
Let your belly say when, when you put in
A good pinch cinnamon
Groovin', twistin' your leg, when you add the yoke of an egg
Crumble some butter with four small cups of flour
And in the wink of an hour, if you're lucky you'll try
My great grannys cherrypie
Well listen, once back in 1865
My great granny served her very first cherry pie
And it's been doin' wonders
Ever since she spread
Her lovin' crumbles
She mended broken hearts
And won every price in the local country markeds
She was the sweetest thing
Invited everybody in to share
Tender love and care
And some pie here and there
Well listen, once back in 1869
My great grandad walked in and caught her eye
And he's been doing tumblers ever since he tasted her lovin' crumbles
She once said to me one day you're gonna thank me for this recipe
You gotta follow it to the T
It takes more than just a twinkle in your eye
So when you find your guy
Invite him in for some pie
Zeker geen kersen in huisquote:
Wil deze eigenlijk gebruiken als jingle maar hij is wel een beetje lang...quote:
Je kunt vast iets met alleen het stukje 'Brother52'?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wil deze eigenlijk gebruiken als jingle maar hij is wel een beetje lang...
Stond op toen ik dit account aanmaakte.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef Melting het volgende:
Weten we meteen waar de naam vandaan komt.
Je zou nu Talk Show moeten horen.quote:
Mag je blij zijn dat Asshole van Denis Leary niet op stond..quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stond op toen ik dit account aanmaakte.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat Asshole van Denis Leary niet op stond..
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zou nu Talk Show moeten horen.
Dan had ik wel wat langer over een usernaam nagedachtquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat Asshole van Denis Leary niet op stond..
En trommelsquote:
En toetsenquote:
Broer van mverstappen?quote:
Heb ik alweer een andere energie leverancier nodig?quote:
Terechte vraag wel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom zou je van thee willen overstappen?
Omdat koffie.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh.... was dat de bedoeling. In dat geval.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:20 schreef CindieY het volgende:
Tot nu toe heb je nog niemand weggejaagd, Brother52
Dan moet ik nog wat beter mijn best doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:20 schreef CindieY het volgende:
Voor de caffeine natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb BZN al opgezet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:20 schreef CindieY het volgende:
Het doet me wel denken aan avondjes Doc en later Jack'squote:Op zaterdag 2 november 2019 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog wat beter mijn best doen
Jup, op de alternatieve Radio49-stream.quote:
Het is vandaag wel redelijk stevig, kon ook zo snel niks anders vinden wat binnen het thema past.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het doet me wel denken aan avondjes Doc en later Jack's
Wat is het thema?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is vandaag wel redelijk stevig, kon ook zo snel niks anders vinden wat binnen het thema past.
Testenquote:
Maandag om 12:00 uur weerquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Testen
Met een paar andere nummers tussendoor.
Prima muziekquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is vandaag wel redelijk stevig, kon ook zo snel niks anders vinden wat binnen het thema past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Wel slim gekozen, op maandag.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel slim gekozen, op maandag.
Als ze het alarm hadden getest op de eerste vrijdag van de maand om 12:00 uur, dan had half Nederland dat gezien als "Oh! Weekend!" en was naar huis gegaan.
Als ik maandag op tijd m'n bed uitkom, dan is het alarm het einde van m'n werkdagquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel slim gekozen, op maandag.
Als ze het alarm hadden getest op de eerste vrijdag van de maand om 12:00 uur, dan had half Nederland dat gezien als "Oh! Weekend!" en was naar huis gegaan.
En maar hopen dat je niet ergens in een weiland staat waar de NS je heeft achtergelaten met 1000 anderen met maar 1 bus die jullie allemaal moet vervoeren.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik maandag op tijd m'n bed uitkom, dan is het alarm het einde van m'n werkdag
Ik werk thuis maandag, dus daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En maar hopen dat je niet ergens in een weiland staat waar de NS je heeft achtergelaten met 1000 anderen met maar 1 bus die jullie allemaal moet vervoeren.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:28 schreef CindieY het volgende:
[ afbeelding ]Dat is niet erg voor een keertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Elke maandag, of alleen komende maandag?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik maandag op tijd m'n bed uitkom, dan is het alarm het einde van m'n werkdag
Survival of the fittestquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En maar hopen dat je niet ergens in een weiland staat waar de NS je heeft achtergelaten met 1000 anderen met maar 1 bus die jullie allemaal moet vervoeren.
Alleen komende maandag. Normaal gesproken werk ik één keer in de 2 weken op vrijdag 4 uurtjes thuis, maar dat heb ik komende week omgeruild naar de maandag in verband met bezetting op kantoor vrijdag.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Elke maandag, of alleen komende maandag?
Test had ik er ook uitgehaald.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor trouwens om het nummer iets met 'test' en dan het andere nummer 'rock', klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |