Ook weer waarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als-ie leuk zou zijn, prima, maar hij komt niet echt over als een sympathiek en respectvol type. Maar goed, als jij 'm leuk vindt.. who cares verder.
Je zit er nogal mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom hebben we het er eigenlijk over?
Je moet die Koreaanse film kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit echt alleen maar klote dingen te bekijken voor 10 min steeds
Ik heb bij veel bedrijven gewerkt, maar nergens waren er 'zoveel mensen' die hun partner daar vondenquote:
Dit klinkt als een prima plan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
@:ieniminimuis het plan is dat wij om Recce gaan vechten zodat Prisha er met hem vandoor kan gaan
In modder, op webcam, toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
@:ieniminimuis het plan is dat wij om Recce gaan vechten zodat Prisha er met hem vandoor kan gaan
Het hangt ook beetje af van de bedrijfstak.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij veel bedrijven gewerkt, maar nergens waren er 'zoveel mensen' die hun partner daar vonden
Echt! Hallo check die reviews op letterboxd. En het is echt geen wijvenfilm oid. Alleen weet ik ook niet waar je 'm kan zien dus succes.quote:
Hoe heb jij hem gezien dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt! Hallo check die reviews op letterboxd. En het is echt geen wijvenfilm oid. Alleen weet ik ook niet waar je 'm kan zien dus succes.
Koolmezen zijn echte moordmachines, geloof ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die mezen op je balkon vechten elkaar de moeder omdat jij ze voert.
Verschillende, en hier en daar ontstaat weleens iets, soms een serieuze relatie, maar nooit 'zoveel mensen' binnen 1 bedrijfquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het hangt ook beetje af van de bedrijfstak.
Parasitequote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Welke? The Handmaiden? Hm, vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |