quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:41 schreef TillyB het volgende:
Nouja toen moest ik lachen want ik had nog nooit bieten meegemaakt in die context. Dawast.
Mjaquote:
quote:
Matigjes Til, matigjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:41 schreef TillyB het volgende:
Nouja toen moest ik lachen want ik had nog nooit bieten meegemaakt in die context. Dawast.
quote:
One track brain....echt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan 1 ding he
Context hier, context daar
Ik zag 'm voorbij komen, en dat was hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
Iemand Eli al gezien op Netflix overigens? Tip: NIET DOEN, kutfilm.
Oh skippen maar danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
creepy ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
Wil jij Rec ook?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat ik details mis.
Is recce uitgehuwelijkt?
Zoiets zou ik nooit zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:40 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
kom je al kle'rr met je muil
Recce script
ECHT NIETquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:49 schreef sjampoeh het volgende:
living with yourself is een leuke serie (tot nu toe)
een 5,8 op imdbquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah neuh. Er zit een debiele twist in. Ik vond het debiel tenminste.
Ik geloof het niet, maar helemaal zeker weten doe je dat hier nooit!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat ik details mis.
Is recce uitgehuwelijkt?
Niet zover ik weet. Ik ben gewoon graag op de hoogte van details. En ik wil geen ruzie met Tillyquote:
Nee dat snap ik en Prish wou je ook al meppen geloof ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zover ik weet. Ik ben gewoon graag op de hoogte van details. En ik wil geen ruzie met Tilly
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Kap dan eerst eens met die closetpshycho
Niemand wil ruzie met A-Tilly de Hunquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zover ik weet. Ik ben gewoon graag op de hoogte van details. En ik wil geen ruzie met Tilly
Klinkt hard, maar wel een goede tip denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Kap dan eerst eens met die closetpshycho
en ook een beetje dom om dat op je werk te doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt hard, maar wel een goede tip denk ik
Genoeg mensen die een beetje dom op hun werk doen hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en ook een beetje dom om dat op je werk te doen
Zoveel mensen bij ons die hun partner op werk hebben leren kennen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en ook een beetje dom om dat op je werk te doen
Dat klinkt zorgwekkendquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoveel mensen bij ons die hun partner op werk hebben leren kennen.
klinkt niet als een potentiële partner, meer een scharrelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als-ie leuk zou zijn, prima, maar hij komt niet echt over als een sympathiek en respectvol type. Maar goed, als jij 'm leuk vindt.. who cares verder.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |