Bieten? of noemen ze borsten daar zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik stik sowieso in mn soep als ie weer over bieten begint
Opgelostquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:36 schreef Prisha het volgende:
Goffer @:D. Wat n ouwelullenplaatje. Heb je niet iets met meer POW?
Heb je bietengate gemistquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bieten? of noemen ze borsten daar zo?
quote:
Ik heb het nog even nagevraagd het was zelfs kom je al kle'rrquote:
Fuckzooi ik ben het zinnetje eigk vergeten. Recce zei iets met bieten. Nou. Topverhaal of nie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wel geloof ik. Of ik ben 't vergeten.
Ik geloof er geen biet van?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fuckzooi ik ben het zinnetje eigk vergeten. Recce zei iets met bieten. Nou. Topverhaal of nie.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nagevraagd het was zelfs kom je al kle'rr
Ja. Hilarisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fuckzooi ik ben het zinnetje eigk vergeten. Recce zei iets met bieten. Nou. Topverhaal of nie.
In een sex context?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:41 schreef TillyB het volgende:
Nouja toen moest ik lachen want ik had nog nooit bieten meegemaakt in die context. Dawast.
Ach ja. Bieten zijn lekker.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh. Dat zeggen we hier ook wel. Of ik snap er geen biet van.
Doodnormaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |