Daar zit ik wel al op maar beetje beweging is nooit verkeerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
We juichen onszelf kapot tot we ons streefgewicht hebben bereikt!
quote:
Wat een grapje al niet teweeg kan brengenquote:
Ja blijkbaar hebben ze geen huid van panzerglass... Maja tijd dat deze SC ook eens een beetje wordt vol gekliedert.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een grapje al niet teweeg kan brengen
Wel een goed idee eigenlijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:39 schreef Fernweh het volgende:
Zometeen eens een pannenkoek maken denk ik.
Haags in mijn scquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Jou kennende blijf je eindeloos doorspammenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het duurt
Valt wel mee johquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jou kennende blijf je eindeloos doorspammen
Ik ook ;') maar naar de winkel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:42 schreef engine het volgende:
Maar heb precies 0 van die ingrediėnten in huis
quote:De nicht van de Amerikaanse president Donald Trump mag het boek dat ze over haar familie heeft geschreven per direct uitgeven, zo oordeelde het hooggerechtshof in New York maandag.
Mwahquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Iedereen is druk denk ik. Was zelf aan het koken nu afwassen.
Hij staat al online.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef Metalfrost het volgende:
Iets om over te juichen:
https://www.nu.nl/cultuur(...)-van-de-rechter.html
[..]
Ik heb net de lunch afgerond en twijfel of ik eerst even naar buiten ga en daarna aan de dossiers of eerst de dossiers en dan naar buiten.quote:
Eerst de dossiers, dan kan je daarna lekker je hoofd weer even leeg maken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb net de lunch afgerond en twijfel of ik eerst even naar buiten ga en daarna aan de dossiers of eerst de dossiers en dan naar buiten.
Ik denk dit inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Eerst de dossiers, dan kan je daarna lekker je hoofd weer even leeg maken.
Ik ben aan het denken wat ik straks ga koken met kipfilet.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef Metalfrost het volgende:
Iets om over te juichen:
https://www.nu.nl/cultuur(...)-van-de-rechter.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |