Het gebeurd wel eens... Alleen nu zitten we hier. Exclusief Haags die heeft zich nog niet gemeldt maar van de rest wat online is, zitten we hier.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies...wat een drama om een kaap
Yepquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het gebeurd wel eens... Alleen nu zitten we hier. Exclusief Haags die heeft zich nog niet gemeldt maar van de rest wat online is, zitten we hier.
Wow!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:22 schreef engine het volgende:
Is dit nog altijd het eerste deel van deze sc ook?
quote:
Hier zitten we echt wel goed. @Pompzakker is een toffe kerel, wordt niet gauw boos en heeft deze SC voor me afgestoft.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:22 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:22 schreef engine het volgende:
Er valt blijkbaar verdomd weinig te juichen!quote:
Ja we vallen hier niemand lastig, er was hier niemand voordat wij kwamen. Je moet wel een gentleman zijn vind ik.quote:
Misschien boeit het hem niet met wie die post, als die maar kan posten. Of wordt hij zoveel gementioned dat hij niet eens kijkt.quote:
Eens en ik vind dit een prima oplossing voor nuquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja we vallen hier niemand lastig, er was hier niemand voordat wij kwamen. Je moet wel een gentleman zijn vind ik.
We waren altijd wel positief en nu kunnen we juichen voor elke keer dat Geerd komt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens en ik vind dit een prima oplossing voor nu![]()
Juichen
Of hij zit in bespreking over het lot van DTS, vast nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Misschien boeit het hem niet met wie die post, als die maar kan posten. Of wordt hij zoveel gementioned dat hij niet eens kijkt.
Hoe zou het met hem gaan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
We waren altijd wel positief en nu kunnen we juichen voor elke keer dat Geerd komt.
Die voelt zich weer 17 denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe zou het met hem gaan?![]()
Hopelijk goed los gekneed
Zou zomaar kunnen, maar ze zetten nu heel onz op z'n kop, dat spreekt niet echt van goodwill.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of hij zit in bespreking over het lot van DTS, vast niet
We Are Here!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja we vallen hier niemand lastig, er was hier niemand voordat wij kwamen. Je moet wel een gentleman zijn vind ik.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Hier zitten we echt wel goed. @:Pompzakker is een toffe kerel, wordt niet gauw boos en heeft deze SC voor me afgestoft.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Er valt blijkbaar verdomd weinig te juichen!
haags zit in DTSagbaggerquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die voelt zich weer 17 denk ik.
[..]
Zou zomaar kunnen, maar ze zetten nu heel onz op z'n kop, dat spreekt niet echt van goodwill.
Wel jammer dat ze de boel zo overnemen.quote:
het is gewoon treurig , de meesten komen ook niet verder dan DTS dus dat zegt wel ietsquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze de boel zo overnemen.
@engine heeft wat gemaakt...quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het is gewoon treurig , de meesten komen ook niet verder dan DTS dus dat zegt wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |