Welkom in onze nieuwe paleisquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Amee het volgende:
We zijn verhuisd. Haha!
Juichen!![]()
Moet nu weer aan het werk. Laters.
Hmm ik ga zometeen eens kijken, denk dat ik wat ga wokken heb zin in Chinees denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dit inderdaad.
Bak er een beetje rijst bij en wat sperziebonen en gebakken uitjes.
Succes!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Amee het volgende:
We zijn verhuisd. Haha!
Juichen!![]()
Moet nu weer aan het werk. Laters.
Gaat om de mensen, niet een topicquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:56 schreef engine het volgende:
Wel jammer dat we Dagbagger 450 dat is echt fantastisch gaan missen
Dan heb je ze niet gelezen. Haha!quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
Ach ik vind het wel leuk dat mensen van DTS nu in Dagbagger zitten. Zodra de onderlinge irritaties een beetje gesettled zijn, kan het er echt wel weer gezellig worden!
Zonder het spel-element zullen er ook minder ruzies komen.
Het zij zo...quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:56 schreef engine het volgende:
Wel jammer dat we Dagbagger 450 dat is echt fantastisch gaan missen
Heel DTS zit er... Denk dat we nu ook niet ertussen kunnen komen. In DTS is het vooral posten om te posten, dan ga je toch de leuke grapjes missen of een reactie waar wel over is nagedacht. Maja als jij het wel leuk vindt, dan heb jij geluk. Ik zal er niet meer posten als die hele DTS gang er blijft.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
Ach ik vind het wel leuk dat mensen van DTS nu in Dagbagger zitten. Zodra de onderlinge irritaties een beetje gesettled zijn, kan het er echt wel weer gezellig worden!
Zonder het spel-element zullen er ook minder ruzies komen.
Had ik gedaan maar @Plompzakker was zo vriendelijke deze af te stoffen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:18 schreef Amee het volgende:
Maar deze SC is van vorig jaar. Whaaaha! Ik dacht dat er een ieuwe is gemaakt.
Dat is waar!quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Gaat om de mensen, niet een topic
Leuke mensen kunnen overal met elkaar praten. Haha!
Hier is wel leuk.
Ben wel een beetje klaar met sommige users.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het zij zo...
[..]
Heel DTS zit er... Denk dat we nu ook niet ertussen kunnen komen. In DTS is het vooral posten om te posten, dan ga je toch de leuke grapjes missen of een reactie waar wel over is nagedacht. Maja als jij het wel leuk vindt, dan heb jij geluk. Ik zal er niet meer posten als die hele DTS gang er blijft.
Ja maar ik snap het beleid op FOK! niet. Altijd ruzie in DTS gaat het dicht mogen ze elders verder gaan. Nu is het Dagbagger wat eigenlijk de rekening krijgtquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met sommige users.
Ja is wel een beetje krom.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het beleid op FOK! niet. Altijd ruzie in DTS gaat het dicht mogen ze elders verder gaan. Nu is het Dagbagger wat eigenlijk de rekening krijgt
Ja dat is zo. Alleen hoop ik dat Juichbaak wel blijft bestaan. Ik denk dat we allemaal per dag minimaal 5 reacties moeten plaatsen in Juichbaak (buiten dit topic) En misschien 1 topic per 3 dagen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje krom.
Maar laat gaan. Zitten hier toch prima
Ik klim meteen in de pen om ergens over te juichen!quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Alleen hoop ik dat Juichbaak wel blijft bestaan. Ik denk dat we allemaal per dag minimaal 5 reacties moeten plaatsen in Juichbaak (buiten dit topic) En misschien 1 topic per 3 dagen.
Dus 15 posts en 1 topic op drie dagen tijd.
Goed zo broederquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik klim meteen in de pen om ergens over te juichen!
Ja zeker!quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb leuke Tindermatch......is dat juichbaar genoeg?
Dat is wel tof! Maar is het geen Geerd, dan is er niemand die hem eert!quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb leuke Tindermatch......is dat juichbaar genoeg?
Oh maar ik blijf Geerdje wel eren hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is wel tof! Maar is het geen Geerd, dan is er niemand die hem eert!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
![]()
Handjes in de lucht allemaal!![]()
![]()
Ik weet niet ofi k ooit moet gaan tinderen, ik weet niet eens hoe dat werkt, je bent moderner dan ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh maar ik blijf Geerdje wel eren hoor
[..]![]()
Dit was ook gewoon een toevalstreffer hoor, net als bij exvriendje.....het is best gebruiksvriendelijk en je hoeft er niet voor te betalenquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet niet ofi k ooit moet gaan tinderen, ik weet niet eens hoe dat werkt, je bent moderner dan ik.
Misschien eens proberen. Kijken of iets is in de buurt. Maar eerst afvallen... Dat gezegd te hebben ik ga eens heel kort trainen voor mijn spiertjes.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit was ook gewoon een toevalstreffer hoor, net als bij exvriendje.....het is best gebruiksvriendelijk en je hoeft er niet voor te betalen
Succes!quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Misschien eens proberen. Kijken of iets is in de buurt. Maar eerst afvallen... Dat gezegd te hebben ik ga eens heel kort trainen voor mijn spiertjes.
Zal m'n ring fit weer eens afstoffenquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Misschien eens proberen. Kijken of iets is in de buurt. Maar eerst afvallen... Dat gezegd te hebben ik ga eens heel kort trainen voor mijn spiertjes.
Er is een rel om jou had ik begrepen. Iets met DTS ofzo. Wat is er aan de hand?quote:
Oh die heb ik ook nog. Is best tof some maar niet altijd... Ik doe het aanvullend. Okay nu ga ik echt...quote:
Ja het schijnt. Verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er is een rel om jou had ik begrepen. Iets met DTS ofzo. Wat is er aan de hand?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen afstoffen is niet genoeg hè
Ik vind het best leuk ja. Vind het vooral handig dat ik zelf niet hoef na te denken over oefeningen ofzo. Maar als aanvullend ja, alleen dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog. Is best tof some maar niet altijd... Ik doe het aanvullend. Okay nu ga ik echt...
Ja ben je al ver? Ik heb nog niet zo heel veel gespeeld.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het best leuk ja. Vind het vooral handig dat ik zelf niet hoef na te denken over oefeningen ofzo. Maar als aanvullend ja, alleen dat is niet genoeg.
Lekker!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hmm ik ga zometeen eens kijken, denk dat ik wat ga wokken heb zin in Chinees denk ik.
Nee totaal nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ben je al ver? Ik heb nog niet zo heel veel gespeeld.
Derde wereld geloof ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee totaal nietmaar is ook maar 20 minuten iedere keer.
Vierde wereld ofzo pas. En jij?
Klinkt gezond!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk dat het toch pasta wordt met cherry tomaten.
Gaan we niet dansen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Ik heb verkeerd gequote. Haha!
Ik bedoelde Fern met dat chinees eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |