Halloween is morgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef flowerbox het volgende:
Over minder dan een week is het zo ver, Halloween. De sterren pakken natuurlijk flink uit, wie heeft de mooiste outfit?
Heidi Klum heeft wel kans op de eerste plaats wat mij betreft:
[ afbeelding ]
Oftewel, post hier de sterren en/of hun kinderen in hun Halloween pakjes.
SHO / Sterren in Halloween outfitquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:34 schreef static het volgende:
Kan het vorige topic niet meer vinden.
Hoe dan ook elk jaar weer spannendquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:39 schreef static het volgende:
Dan gaat er iets mis met het koppelen.
Op zich een mooie outfit, maar niet erg Halloween.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef flowerbox het volgende:
Het is bijna Halloween. De sterren pakken natuurlijk flink uit, wie heeft de mooiste outfit?
Heidi Klum heeft wel kans op de eerste plaats wat mij betreft:
[ afbeelding ]
Oftewel, post hier de sterren en/of hun kinderen in hun Halloween pakjes.
Wat ook niet echt Halloween is zijn de vrouwen die zich als hoer verkleden. Daar gaan we straks weer genoeg van zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op zich een mooie outfit, maar niet erg Halloween.
Wow, jij bent ook het stralende middelpunt op feestjes of niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef IriYe het volgende:
[..]
Wat ook niet echt Halloween is zijn de vrouwen die zich als hoer verkleden. Daar gaan we straks weer genoeg van zien.
Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef IriYe het volgende:
[..]
Wat ook niet echt Halloween is zijn de vrouwen die zich als hoer verkleden. Daar gaan we straks weer genoeg van zien.
Klopt helemaal. Altijd stralend en gepast gekleed.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wow, jij bent ook het stralende middelpunt op feestjes of niet?
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:33 schreef IriYe het volgende:
Kylie J
[ afbeelding ]
Paris H
[ afbeelding ]
Madison B
[ afbeelding ]
Ik snap dat sommigen het helemaal geweldig vinden maar wat heeft het met Halloween te maken? Niks, nada, noppes.quote:
En wat dan wel? Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:56 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ik snap dat sommigen het helemaal geweldig vinden maar wat heeft het met Halloween te maken? Niks, nada, noppes.
Of je zoekt het zelf ff op ipv zo bijdehand te doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En wat dan wel? Ik ben benieuwd.
Ik haal er even een expert bij.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:35 schreef Karina het volgende:
Ja nou foto's dan maar he, geen gekissebis
Deze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Nicki Minaj en man als Harley Quinn en the Joker.
Ik wist dat dat zou komenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij.
@:ggmm wat vind jij hiervan?
.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:35 schreef Karina het volgende:
Ja nou foto's dan maar he, geen gekissebis
Deze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
De bedoeling van Halloween is om er een beetje eng uit te zien, mensen laten schrikken en zulks. Zombies, vampieren, spoken, dracula's, psycho nuns, hunchbacks, scary monsters, villains, dat soort dingen.quote:
Kijk zoiets dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:35 schreef Karina het volgende:
Maar waarom altijd meteen het statement naakt = slet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
De bedoeling van Halloween is om er een beetje eng uit te zien, mensen laten schrikken en zulks. Zombies, vampieren, spoken, dracula's, psycho nuns, hunchbacks, scary monsters, villains, dat soort dingen.
Paraderen in een sletterige outfit (of het zien als een "gewoon" verkleedpartijtje) past niet echt in die geest.
[..]
Kijk zoiets dus.
Je kunt toch moeilijk ontkennen dat enorm veel ‘bekende’ mensen dit aangrijpen om in een sletterig outfitje te stappen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar waarom altijd meteen het statement naakt = slet?
Zoals in dit voorbeeld blijkt kan naaktig prima samen met "eng".
Misschien vind ik het wel niet sletterig? Denk dat deze discussie verder weinig zin heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt toch moeilijk ontkennen dat enorm veel ‘bekende’ mensen dit aangrijpen om in een sletterig outfitje te stappen.
Zie de voorbeelden van IreYe hieronder...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:21 schreef Debsterr het volgende:
Maar waarom altijd meteen het statement naakt = slet?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:33 schreef IriYe het volgende:
Kylie J
[ afbeelding ]
Paris H
[ afbeelding ]
Madison B
[ afbeelding ]
Als je veel geld hebt moeten besteden aan borsten en/of billen, wil je die natuurlijk showen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ook niet beroemde. Ik maak er elk jaar weer een happening van. Voor de vorm flikker ik nog wat gekeurde lensen in zodat ik geen kont kan zien dus loop gewoon rond als een slet die overal tegenaan botst maar god, wat heb ik het enig!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt toch moeilijk ontkennen dat enorm veel ‘bekende’ mensen dit aangrijpen om in een sletterig outfitje te stappen.
Alleen daarom moeten ze al in Europa blijven.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:48 schreef IriYe het volgende:
Ondertussen in Engeland, voor de liefhebbers...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 2 dames die het enigzins wel hebben begrepen
[ afbeelding ]
Als ze jouw kont maar kunnen zienquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook niet beroemde. Ik maak er elk jaar weer een happening van. Voor de vorm flikker ik nog wat gekeurde lensen in zodat ik geen kont kan zien dus loop gewoon rond als een slet die overal tegenaan botst maar god, wat heb ik het enig!
En dan te bedenken hoe koud het was gisterenquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:48 schreef IriYe het volgende:
Ondertussen in Engeland, voor de liefhebbers...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 2 dames die het enigzins wel hebben begrepen
[ afbeelding ]
Koud en regen. Je ziet ze ook verkrampt lopen, maar een jas is natuurlijk niet geil.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe koud het was gisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |