Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotstquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijk
ik bedoel... ik topics enzo... best raar!
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
Geen tt om wrevel te veroorzaken.
Laten we het goede en slechte van elkaar omarmen zodat wij samen sterker worden.
We zijn op het punt beland om niet ons eigen belang te laten prevaleren.
We staan samen sterk in onze gebundelde individualiteiten.
Ik krijg er een Gerard Joling gevoel bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Voorstel voor de nieuwe TT:
No more Romano.
Ja wie niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotst
dat zijn wij allemaalquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotst
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er een Gerard Joling gevoel bij.
Wie zijn wij?quote:
ik wil die kliekjes OP wel weer, of is dat die lelijke vaste?quote:
Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmenquote:
@D. en wat is dat?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil die kliekjes OP wel weer, of is dat die lelijke vaste?
Ja... heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmen
Ben je snel klaar tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmen
Je krijgt weinig respons dat is wel jammerquote:
viel wel mee hoor...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je krijgt weinig respons dat is wel jammer
Ik heb die ellende in Myat. Nog even en RLS SC is weer een dingetjequote:
Ik heb die met alle avatars nog wel maar veel zijn er veranderd. Ik was ook met een standaard plaatje bezig. Maar die ideeën werden vierkant de grond ingeboord.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik wacht op de hulp van @:. of @:Superbadeendje.
Volgens mij is iedereen toch ineens weer voor een standaard iets hoor, kijk maar naar de OP.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb die met alle avatars nog wel maar veel zijn er veranderd. Ik was ook met een standaard plaatje bezig. Maar die ideeën werden vierkant de grond ingeboord.
Ja met Claudiaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
viel wel mee hoor...
Het was erg gezellig vanmorgen bij het koffie drinken...
Sterkte!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
Ik mag weer door de kou fietsen. Fijne avond.
Ik wil best wel iets maken maar niet als het voor Jan met de Korte achternaam is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen toch ineens weer voor een standaard iets hoor, kijk maar naar de OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |