abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189702752
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef FANN het volgende:

[..]

jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijk

ik bedoel... ik topics enzo... best raar! :D
Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotst
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702760
Voorstel voor de nieuwe TT:
No more Romano.
pi_189702761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
Geen tt om wrevel te veroorzaken.

Laten we het goede en slechte van elkaar omarmen zodat wij samen sterker worden.

We zijn op het punt beland om niet ons eigen belang te laten prevaleren.

We staan samen sterk in onze gebundelde individualiteiten.


Dat bedoel ik dus :D
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:45:52 #29
184769 crew  Deisyy
pi_189702766
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Voorstel voor de nieuwe TT:
No more Romano.
Ik krijg er een Gerard Joling gevoel bij.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotst
Ja wie niet? :+
pi_189702769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotst
dat zijn wij allemaal |:)
...
pi_189702771
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik krijg er een Gerard Joling gevoel bij.
:Y
pi_189702782
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:46 schreef sacha het volgende:

[..]

dat zijn wij allemaal |:)
Wie zijn wij?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702783
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:44 schreef MCH het volgende:

[..]

moet je liedje in de OP?
:D

Claudia? maar wel die mooie dan :P
pi_189702791
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja wie niet? :+
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:46 schreef sacha het volgende:

[..]

dat zijn wij allemaal |:)
:D
pi_189702793
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heb jij die lelijk vaste OP nog?
ik wil die kliekjes OP wel weer, of is dat die lelijke vaste?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189702794
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja wie niet? :+
Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702803
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef pullup het volgende:

[..]

:Y Tuulek
@D. en wat is dat?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:48:41 #39
184769 crew  Deisyy
pi_189702805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik wil die kliekjes OP wel weer, of is dat die lelijke vaste?
Ik ook O+

Ik wacht op de hulp van @. of @Superbadeendje
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmen
Ja... heerlijk :+
pi_189702812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmen
Ben je snel klaar tegenwoordig.
pi_189702819
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja... heerlijk :+
Je krijgt weinig respons dat is wel jammer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702831
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Je krijgt weinig respons dat is wel jammer
viel wel mee hoor...

Het was erg gezellig vanmorgen bij het koffie drinken...
pi_189702838
quote:
3s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:49 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Ben je snel klaar tegenwoordig.
Ik heb die ellende in Myat. Nog even en RLS SC is weer een dingetje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:51:28 #45
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702841
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ook O+

Ik wacht op de hulp van @:. of @:Superbadeendje.
Ik heb die met alle avatars nog wel maar veel zijn er veranderd. Ik was ook met een standaard plaatje bezig. Maar die ideeën werden vierkant de grond ingeboord.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:52:08 #46
184769 crew  Deisyy
pi_189702846
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik heb die met alle avatars nog wel maar veel zijn er veranderd. Ik was ook met een standaard plaatje bezig. Maar die ideeën werden vierkant de grond ingeboord.
Volgens mij is iedereen toch ineens weer voor een standaard iets hoor, kijk maar naar de OP.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702849
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:50 schreef FANN het volgende:

[..]

viel wel mee hoor...

Het was erg gezellig vanmorgen bij het koffie drinken...
Ja met Claudia
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702853
Ik mag weer door de kou fietsen. Fijne avond. :W
pi_189702861
quote:
9s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
Ik mag weer door de kou fietsen. Fijne avond. :W
Sterkte!
En ook een fijne avond.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:53:49 #50
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702863
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen toch ineens weer voor een standaard iets hoor, kijk maar naar de OP.
Ik wil best wel iets maken maar niet als het voor Jan met de Korte achternaam is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')