Vindt het ook geen type die ooit van Utopia gehoord heeft en dacht natuurlijk in de eerste instantie dat het hem goed zou doen.....op tv...nummer opnieuw door rasechte reppers.quote:
Febo zit er tussen, dus dat zou nu ook weer kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
He maar dit hebben ze toch al eens eerder gehad.
Dat iemand ineens niet meer wou en die konden ze ook niet meer bereiken.
Dat weten we niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo zit er tussen, dus dat zou nu ook weer kunnen.
Rockster allures...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Remco laat zich ook flink gebruiken door Jessie en Gerrit. Hij moet alles maar regelen.
groot gelijk, lekker naar huus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef puzziepie het volgende:
Shell gaat vrijdag haar vertrek aanvragen zodat ze zondag haar 24 uur aan kan vragen om maandag naar huis te gaan
Dat weten 'we' wel na jaren Utopia inmiddels....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Hans kan ook de streams hebben gevolgd en zelf zoiets hebben gehad van: Ja doei met dat tuig ga ik niet mee in zee.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weten 'we' wel na jaren Utopia inmiddels....
Vindt het echt goed van haar, zo jammer dat andere nog aan die borg vast zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
groot gelijk, lekker naar huus.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Wat heeft die wannabee Rob de Nijs, Hans de Booij nou ook te winnen met een samenwerking met Abdul en Knoflooksausbuik, niks toch ...... Ik geef m geen ongelijk.
Misschien kan Jessie iets met Marsupilami van Dennie Christianquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik zit even met ze mee te denken. Wat dachten we van Vader Abraham (leeft nog toch?)
Die heeft er in z'n Duo Venus & Penis ook wel wat schunnige teksten uitgegooid.
Aha, het de hele dag zingen van Hans de Booij-liedjes door de 2 gansta-rappers, Gerrit en Jessie, zal dan ook wel abrupt ten einde zijn.quote:
De arrogantie van Jessie ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Remco laat zich ook flink gebruiken door Jessie en Gerrit. Hij moet alles maar regelen.
Nee, zelfs hij niet,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Wat heeft die wannabee Rob de Nijs, Hans de Booij nou ook te winnen met een samenwerking met Abdul en Knoflooksausbuik, niks toch ...... Ik geef m geen ongelijk.
Ik vind haar steeds sterker worden, die kleine bitch zegt, "mij stemmen ze niet weg, dat genoegen gun ik ze niet, ik ga zelf wel, daaaaaag stumperds" I like it, Shelly krijgt cojonesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef krabje het volgende:
shel zet zich iedere dan meer en meer voor schut,wat een triest mens is het ook.
Echt welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds sterker worden, die kleine bitch zegt, "mij stemmen ze niet weg, dat genoegen gun ik ze niet, ik ga zelf wel, daaaaaag stumperds" I like it, Shelly krijgt cojones
Die is leuk voor die twee plakkers!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan Jessie iets met Marsupilami van Dennie Christian
Hoeba hoeba hoeba hop hop hop wij zijn twee vrienden tot de laatste snik![]()
Oeh, dat is ook een goeie jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan Jessie iets met Marsupilami van Dennie Christian
Hoeba hoeba hoeba hop hop hop wij zijn twee vrienden tot de laatste snik![]()
Beetje een ijzig sfeertje he.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben de tortelduifjes weer ruzie?
Je hebt toch nog die zanger op zijn brommertje met zijn vriendin die ook danst.quote:
fixedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben de tortureduiveltjes weer ruzie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |