Waarom is het raar dan?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat maak je je druk joh.
Nu heb je (hopelijk) lekker gegeten, en dat kost wat. Als je had gewild dan had het voor veel minder gekund. Daar koos je (begrijpelijk) niet voor, maar om dan te verwachten dat de luchtvaartmaatschappij jouw restaurantbezoek moet vergoeden is wel een beetje raar.
zo'n bonnetje is vaak een pasje waar je vaak bij de kassa pas weet wat er op staat. het pasje is vaak net voldoende voor de 'verfrissing'.quote:Op zaterdag 2 november 2019 05:28 schreef Drekkoning het volgende:
Je bent al akkoord gegaan met de compensatie die terplekke geboden werd door het bonnetje te accepteren en uit te geven.
Dat maakt dat je in een zwakke positie staat. Zou er verder dus geen tijd meer in steken.
Ik ben vouchers gewend.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:58 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
zo'n bonnetje is vaak een pasje waar je vaak bij de kassa pas weet wat er op staat. het pasje is vaak net voldoende voor de 'verfrissing'.
Dus je wist van tevoren al dat je die 55¤ nooit ging terugkrijgen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Dan had ik ze echt goed te pakken gehad. Had ik alsnog goor eten gehad, op het vliegveld gegeten en teveel geld voor die troep uitgegeven. En alsnog niks terug gekregen. Net als nu. Echt een briljant plan ja.
Zit veel verschil tussen airlines. Ooit ook zoiets gehad met KLM, die hadden alles binnen 2 weken geregeld. Met uitbetaling en al. En een met met Emirates, dat duurde meer dan een halfjaar. Vrij irritant. Vooral omdat ik liever op tijd ergens ben dan met compensaties in de weer moet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:52 schreef KimJong-un het volgende:
Welke airline?
Ik heb dit gehad met EasyJet vanaf Edinburgh. We hebben ons toen zelf maar als vrijwilliger opgegeven omdat er anders mensen gekozen zouden worden en een deel van onze groep kon echt niet later vertrekken.
Op dat moment deden ze alsof we helden waren. Zo fijn dat jullie vrijwillig een latere vlucht nemen. Alles zou vergoed worden. In de praktijk moet je alles zelf uitzoeken en gaat niemand over claims of vergoedingen, behalve wat wat klantenservicemedewerkers die overal nee op zeggen.
Ik heb over die vergoeding meer dan een jaar gedaan, uiteindelijk wel gekregen. Ook mijn vergoeding voor avondeten, treinticket naar huis omdat de vooraf bestelde shuttle uiteraard al weg was.
Maar de vraag is welke airliner in deze cases. Is het soms Thickthumb Air?quote:Op zondag 3 november 2019 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Zit veel verschil tussen airlines. Ooit ook zoiets gehad met KLM, die hadden alles binnen 2 weken geregeld. Met uitbetaling en al. En een met met Emirates, dat duurde meer dan een halfjaar. Vrij irritant. Vooral omdat ik liever op tijd ergens ben dan met compensaties in de weer moet.
Dat zou wel een gekke naam zijn voor een airline.quote:Op zondag 3 november 2019 12:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar de vraag is welke airliner in deze cases. Is het soms Thickthumb Air?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |