abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189740995
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2019 23:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat maak je je druk joh.

Nu heb je (hopelijk) lekker gegeten, en dat kost wat. Als je had gewild dan had het voor veel minder gekund. Daar koos je (begrijpelijk) niet voor, maar om dan te verwachten dat de luchtvaartmaatschappij jouw restaurantbezoek moet vergoeden is wel een beetje raar.
Waarom is het raar dan?
dag
  zaterdag 2 november 2019 @ 05:28:30 #252
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189741484
Je bent al akkoord gegaan met de compensatie die terplekke geboden werd door het bonnetje te accepteren en uit te geven.

Dat maakt dat je in een zwakke positie staat. Zou er verder dus geen tijd meer in steken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 2 november 2019 @ 08:58:26 #253
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189742072
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 05:28 schreef Drekkoning het volgende:
Je bent al akkoord gegaan met de compensatie die terplekke geboden werd door het bonnetje te accepteren en uit te geven.

Dat maakt dat je in een zwakke positie staat. Zou er verder dus geen tijd meer in steken.
zo'n bonnetje is vaak een pasje waar je vaak bij de kassa pas weet wat er op staat. het pasje is vaak net voldoende voor de 'verfrissing'.
Tot nooit .......
  zaterdag 2 november 2019 @ 09:05:35 #254
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189742128
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 08:58 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

zo'n bonnetje is vaak een pasje waar je vaak bij de kassa pas weet wat er op staat. het pasje is vaak net voldoende voor de 'verfrissing'.
Ik ben vouchers gewend.

Maar dan nog, dan vraag je daar toch naar? Nu accepteer je een compensatie en ga je achteraf klagen dat het niet genoeg was. Dan sta je niet sterk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189743411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja. Dan had ik ze echt goed te pakken gehad. Had ik alsnog goor eten gehad, op het vliegveld gegeten en teveel geld voor die troep uitgegeven. En alsnog niks terug gekregen. Net als nu. Echt een briljant plan ja.
Dus je wist van tevoren al dat je die 55¤ nooit ging terugkrijgen.
.
pi_189745882
Betaal dat eten van die vergoeding die je krijgt voor de vertraging.

En check je creditcard/reisverzekering voorwaarden of daar nog wat te halen valt. Heb je eerder succes dan gaan janken om die 55 eu
  zaterdag 2 november 2019 @ 22:52:35 #257
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_189753221
Welke airline?

Ik heb dit gehad met EasyJet vanaf Edinburgh. We hebben ons toen zelf maar als vrijwilliger opgegeven omdat er anders mensen gekozen zouden worden en een deel van onze groep kon echt niet later vertrekken.

Op dat moment deden ze alsof we helden waren. Zo fijn dat jullie vrijwillig een latere vlucht nemen. Alles zou vergoed worden. In de praktijk moet je alles zelf uitzoeken en gaat niemand over claims of vergoedingen, behalve wat wat klantenservicemedewerkers die overal nee op zeggen.

Ik heb over die vergoeding meer dan een jaar gedaan, uiteindelijk wel gekregen. Ook mijn vergoeding voor avondeten, treinticket naar huis omdat de vooraf bestelde shuttle uiteraard al weg was.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  zondag 3 november 2019 @ 11:35:32 #258
67670 Skv
Cynist.
pi_189758393
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 22:52 schreef KimJong-un het volgende:
Welke airline?

Ik heb dit gehad met EasyJet vanaf Edinburgh. We hebben ons toen zelf maar als vrijwilliger opgegeven omdat er anders mensen gekozen zouden worden en een deel van onze groep kon echt niet later vertrekken.

Op dat moment deden ze alsof we helden waren. Zo fijn dat jullie vrijwillig een latere vlucht nemen. Alles zou vergoed worden. In de praktijk moet je alles zelf uitzoeken en gaat niemand over claims of vergoedingen, behalve wat wat klantenservicemedewerkers die overal nee op zeggen.

Ik heb over die vergoeding meer dan een jaar gedaan, uiteindelijk wel gekregen. Ook mijn vergoeding voor avondeten, treinticket naar huis omdat de vooraf bestelde shuttle uiteraard al weg was.
Zit veel verschil tussen airlines. Ooit ook zoiets gehad met KLM, die hadden alles binnen 2 weken geregeld. Met uitbetaling en al. En een met met Emirates, dat duurde meer dan een halfjaar. Vrij irritant. Vooral omdat ik liever op tijd ergens ben dan met compensaties in de weer moet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_189759217
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 11:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Zit veel verschil tussen airlines. Ooit ook zoiets gehad met KLM, die hadden alles binnen 2 weken geregeld. Met uitbetaling en al. En een met met Emirates, dat duurde meer dan een halfjaar. Vrij irritant. Vooral omdat ik liever op tijd ergens ben dan met compensaties in de weer moet.
Maar de vraag is welke airliner in deze cases. Is het soms Thickthumb Air?
  zondag 3 november 2019 @ 12:34:05 #260
67670 Skv
Cynist.
pi_189759248
quote:
15s.gif Op zondag 3 november 2019 12:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar de vraag is welke airliner in deze cases. Is het soms Thickthumb Air?
Dat zou wel een gekke naam zijn voor een airline.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')