Ben je daar ook al te vinden? Wat is je favoriete SC?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
Ik dacht dat Elvi en Cherryflips rare wijven waren totdat je in de 40+ sc bent geweest
Elke SC waar ik niet uit gebanned benquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je daar ook al te vinden? Wat is je favoriete SC?
Eens gekeken, die zijn echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
Ik dacht dat Elvi en Cherryflips rare wijven waren totdat je in de 40+ sc bent geweest
Vooral erg apartquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eens gekeken, die zijn echt verschrikkelijk.
Ja heel vreemd. En het zeurt dag en nacht door. Tenminste toen wel. Naar mijn idee waren er veel daklozen, of psychoten bij.quote:
prima plek voor befbekje dusquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heel vreemd. En het zeurt dag en nacht door. Tenminste toen wel. Naar mijn idee waren er veel daklozen, of psychoten bij.
Ja en wel meer doordrammers.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gemod hier?
Even testen.![]()
dat hadden we hier ook een keer met de date van budapestenaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
MCH toen ik net in de SC was werd ik live getuige van iemand die een suicide aankondigde en na 5 min de post had gewist.
En dat test je met zo'n foto. Maak er dan een popcornrel van. pleur er weer een foto op met je eigen naam in het adres.quote:
Das dezelfde.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
dat hadden we hier ook een keer met de date van budapestenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |