Petertje?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef Appeltje het volgende:
Duidelijker Petertje dan dit kan niet
.. en terecht!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zag je dat mes niet, die ze ondertussen in Mylene d'r rug duwde
Zag er 10......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zag je dat mes niet, die ze ondertussen in Mylene d'r rug duwde
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Merel in de camera kijkend:' HA haaaah ik kom niet meer bij...ik kom echt niet meer bij Poes'
Merel lijkt me echt zo 'n type die bij 'n ongeluk gaat staan lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Merel in de camera kijkend:' HA haaaah ik kom niet meer bij...ik kom echt niet meer bij Poes'
Mylene zei daarstraks in de caravan dat ze hoopte te blijven tot de laatste vijf en dan gaat ze voor de pot.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef sjampoeh het volgende:
Ik neem ff aan dat myl een spel speelt bij de andere groep. inlikken en dan bam stemmen
zal wel weer niet
En die bij een aula gefeliciteerd zegt in plaats van gecondoleerd....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel lijkt me echt zo 'n type die bij 'n ongeluk gaat staan lachen
Ja het is een in en in vies wijf die hele Merelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Die judasknuffel van Merel aan Mylene......
Die kan net als haar neukertje zo een eigen faal topic krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe gaat t met t modellencarriere van merel
Hoe gaat t met t kinderboek van merel
Hoe gaat t met t vloggen van merel
Hoe gaat t met t afvallen van merel
Hoe gaat t met t presenteren van merel
Hoe gaat t met t dj-en van merel
zelfs de columns hoeven niet meer geschreven te worden...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
Welnee, dit is het voorlopig weer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
Heb het gevoel dat er vandaag nog iets gaat gebeuren.
Maar dat kan ook komen omdat deze stemmingsronde niet bepaald een verzadigd gevoel geeft.
columns ook nog jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
zelfs de columns hoeven niet meer geschreven te worden...
Ja met 'n fles wijn in d'r hand! Proostquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die bij een aula gefeliciteerd zegt in plaats van gecondoleerd....
Het is een vreselijk gemaakt wijf, die denkt dat ze erg aantrekkelijk is, maar in werkelijkheid in zak en as zit over haar figuur en uiterlijk, anders begin je niet op zo'n jonge leeftijd met jezelf al te verminken...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een in en in vies wijf die hele Merel
Dat was hiske. Zo leukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja met 'n fles wijn in d'r hand! Proost
Ja in zijn matrasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
Nou, je laat een grote indruk achter hoor dyl
Toen ik dat gisteren ongeveer beweerde sloeg het nog als Kut op Dirk ...... Flexibiliteit kan je niet ontzegd worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt precies uittekenen wat er gaat gebeuren de komende tijd. Niets geen verrassende twists wat je in 1 tijdens de finale periode nog wel had, oud deelnemers die terug kwamen en zulks waardoor de hele dynamiek anders werd en de kaarten opnieuw geschud werden. Niets van dat alles in 2....hoe graaf je je eigen graf als programma...
ligtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Op naar Delf dat licht op de helf...
Gewoon niks .............K*T meid is hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
Dat zou maar zo kunnen, het straalt ook geen zelf vertrouwen uit net als haar vriendje trouwensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een vreselijk gemaakt wijf, die denkt dat ze erg aantrekkelijk is, maar in werkelijkheid in zak en as zit over haar figuur en uiterlijk, anders begin je niet op zo'n jonge leeftijd met jezelf al te verminken...
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Spelling checken is voor mietjes....
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Toen ik dat gisteren ongeveer beweerde sloeg het nog als Kut op Dirk ...... Flexibiliteit kan je niet ontzegd worden.
Dan heb je dat verkeerd begrepen....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Toen ik dat gisteren ongeveer beweerde sloeg het nog als Kut op Dirk ...... Flexibiliteit kan je niet ontzegd worden.
Oh ja, maar natuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd begrepen....
ze zal er oprecht mee zitten dat Dyl nu weggaat, denk ikquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mylene weer de hoofdrol in 'n eenakter?
Echt die is pas valsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:53 schreef ThunderBitch het volgende:
De hypocriete Franny staat er nog bij.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:54 schreef PTLe het volgende:
He zou toch wat zijn als Myléne zou winnen .
Voor de sympathie van het publiek is dit heel gunstig voor hem.quote:
Er zijn geen stemmingen meer voorlopig voor het publiek.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:55 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Voor de sympathie van het publiek is dit heel gunstig voor hem.
Arme jongen moet een voor een z'n maatjes zien vertrekken.
Die staat boven aan de lijst wat smerig hypocriet gedrag betreft.quote:
ach wat zieligquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:55 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Voor de sympathie van het publiek is dit heel gunstig voor hem.
Arme jongen moet een voor een z'n maatjes zien vertrekken.
Die waren er al niet meerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn geen stemmingen meer voorlopig voor het publiek.
De laatste (als het hetzelfde gaat als in 1)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn geen stemmingen meer voorlopig voor het publiek.
Dat ze 4 dagen na binnenkomst al weg wilde en nu ineens het spel gaat spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zeiden ze, mn streams zitten steeds vast
Mwah, dat is pas in december. Dan kunnen de kaarten wel weer heel anders geschud zijn. Ligt er aan wat er gaat gebeuren verder buiten de wekelijkse stemmingen...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
De laatste (als het hetzelfde gaat als in 1)
Wel een z.g.n. peiling hoe een ieder er voor staat wat hier ook van klopt allemaal.quote:
wispelturig meisjuhquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ze 4 dagen na binnenkomst al weg wilde en nu ineens het spel gaat spelen
Vreselijk saai.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt precies uittekenen wat er gaat gebeuren de komende tijd. Niets geen verrassende twists wat je in 1 tijdens de finale periode nog wel had, oud deelnemers die terug kwamen en zulks waardoor de hele dynamiek anders werd en de kaarten opnieuw geschud werden. Niets van dat alles in 2....hoe graaf je je eigen graf als programma...
Als Shelley gaat dan zal er geen stemming zijn, anders gaat het wel erg hard ineens...ze zullen het gaan uitsmeren...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:59 schreef Inca het volgende:
Dus volgende week Mylene en Lex op de bank?
En gaat staan vloggenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel lijkt me echt zo 'n type die bij 'n ongeluk gaat staan lachen
Jordie of Dree en Mylenequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:59 schreef Inca het volgende:
Dus volgende week Mylene en Lex op de bank?
Link?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:00 schreef Paco55 het volgende:
Mandy van Live aan de poort exits gaat zo live streamen.
Hoe eerder ze kunnen sluiten hoe beter zullen ze bij de regie denken, kost nu alleenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als Shelley gaat dan zal er geen stemming zijn, anders gaat het wel erg hard ineens...ze zullen het gaan uitsmeren...
Maris is handig ...voor groepje Jessiequote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
maris denkt ook dat ze veilig is en erbij hoort.. ik zie meer dat ze gedoogd wordt
Ah, thanks, ff facebook een slinger gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:00 schreef Paco55 het volgende:
Mandy van Live aan de poort exits gaat zo live streamen.
als er eentje is die "misbruikt" wordt omdat ze een stem heeft, dan is het Maris wel. Die stelt werkelijk geen ene moer voor daar, niemand die zich ook maar iets van haar aantrekt,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
maris denkt ook dat ze veilig is en erbij hoort.. ik zie meer dat ze gedoogd wordt
lekker lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef puzziepie het volgende:
Dree gaat roti maken ...dat heb ik gisteren gemaakt
met lamsvlees of kippepootjes of kipfilét, zal het laatste wel zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef puzziepie het volgende:
Dree gaat roti maken ...dat heb ik gisteren gemaakt
niet gezien, maar dat zei merel gisteren ook al, terwijl ze gewoon samen in het huisje hebben gepraat en gehuild. merel lult maar wat. denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:08 schreef puzziepie het volgende:
Is er vanmorgen ets gebeurd tussen Shell en Dree?
Ik hoor Ger en Merel praten over Dree en Shell en dat ze helemaal niet meer bij elkaar in de buurt zijn
Geen kipfilet wel Kippen dijenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
met lamsvlees of kippepootjes of kipfilét, zal het laatste wel zijn
Vreemdquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:08 schreef puzziepie het volgende:
Is er vanmorgen ets gebeurd tussen Shell en Dree?
Ik hoor Ger en Merel praten over Dree en Shell en dat ze helemaal niet meer bij elkaar in de buurt zijn
Ah dat idd ..Merel heeft weinig mensenkennis ,maar dat was al duidelijk uiteraardquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet gezien, maar dat zei merel gisteren ook al, terwijl ze gewoon samen in het huisje hebben gepraat en gehuild. merel lult maar wat
Een mens kan toch van inzicht veranderen door de gebeurtenissen? Ik hoop (maar misschien is dit tegen beter weten in) dat ze voor een verrassing gaat zorgen met een dubbelrol of zo.quote:
Dit dus. Het is dat ze haar nodig hebben voor de stemmen anders hadden ze haar allang afgemaakt en afgeserveerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
Ik begrijp die rijstwafels niet. Brandon is toch van het gezonde eten? Die dingen zijn helemaal niet zo gezond.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je dan, met je rijstwafel pindakaas en een halve tattoo
zal wel bang zijn dat hij dik wordt van een boterham ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik begrijp die rijstwafels niet. Brandon is toch van het gezonde eten? Die dingen zijn helemaal niet zo gezond.
En wat voor tattoo!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je dan, met je rijstwafel pindakaas en een halve tattoo
zeker weten, echt topquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
Meest eigenzinnige chick van de hele toko![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zeker weten. Ze laat het duidelijk blijken als ze het ergens niet mee eens is en ze doet niet aan bondjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nopequote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Ze laat het duidelijk blijken als ze het ergens niet mee eens is en ze doet niet aan bondjes.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel weer met haar "niemand weet...."
Dat ik Repelsteeltje heet?
Het is altijd tosti, brood met ei of pannenkoek. Eten ze weleens gewoon een boterham met kaas?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:33 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Homp, homp, homp, mjam, schrok, homp, homp ....
Die/zij verdiend een trofee...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:36 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die/zij verdiend een trofee...
Nee, ze moet haar vetpercentage op peil houden voor als ze buiten moet slapen, hetgeen ze geen enkel probleem vindt, de walrus!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is altijd tosti, brood met ei of pannenkoek. Eten ze weleens gewoon een boterham met kaas?
brandson doet niet mee aan het stemmen op myleentje omdat ze haar dus elke keer valse hoop geven dat ze naar huis mag. of zo iets was hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Wat zeiden Brandy en Jordie nou precies over het stemmen , Mylene en iets over valse hoop ?
Dan heb ik het toch goed gehoord gelukkigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
brandson doet niet mee aan het stemmen op myleentje omdat ze haar dus elke keer valse hoop geven dat ze naar huis mag. of zo iets was het
Een hoop geslijm en weinig spanning inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef 5thencounter het volgende:
Sht ik heb de opnameknop vergeten.. heel de nominatie gemist.. niet dat ik nu verrast ben
tja brandsonquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:43 schreef puzziepie het volgende:
Brandy is dus eindelijk wakker geschud ..maar wel te laat
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/a(...)en-hier-met-pensioen
is maar van korte duur,wacht maar tot zijn batterij weer halfvol isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:43 schreef puzziepie het volgende:
Brandy is dus eindelijk wakker geschud ..maar wel te laat
Awww ..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/a(...)en-hier-met-pensioen
Kinderboerderij? Met al dat geschreeuw van die kinderen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Awww ..Katie gaat weer lekker terug naar mijn naamgenoot van wie de kinderboerderij is
![]()
Denk ik
Of dierenboerderij oid ...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Kinderboerderij? Met al dat geschreeuw van die kinderen?
even dat rust momentje, even tijd voor jezelfquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:50 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat ga ik nog het meest missen...
Koffie...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even dat rust momentje, even tijd voor jezelf
Ook zo vreemd inderdaad, ze gaan allemaal eerst op vakantiequote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sherry dat ze maandag naar huis gaat, eerst op vakantie piept ze............ ze heeft verdommen
net 15 maanden vakantie gehad!
Nou vakantie.... kan je een verblijf daar ook niet echt noemen ... sorryquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zo vreemd inderdaad, ze gaan allemaal eerst op vakantie
Linkie?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Facebook live aan de poort op facebook is nu live
Linkje?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Facebook live aan de poort op facebook is nu live
zou ik ook wel doen denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zo vreemd inderdaad, ze gaan allemaal eerst op vakantie
thnx!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/302284057148179/
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:59 schreef puzziepie het volgende:
Oh moet ik eerst lid worden ...lama
Ja dat had ik ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:59 schreef puzziepie het volgende:
Niet beschikbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
GM misschien werkt deze
https://apps.facebook.com(...)eos/1972167736263009
Gaat ff kijken of ik een youtube stream aan kan slingerren\quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:59 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
GM misschien werkt deze
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
dat zou tof zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaat ff kijken of ik een youtube stream aan kan slingerren\
Jij kan er niets aan doen , maar ik ben gewoon niet lid van al die groepenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaat ff kijken of ik een youtube stream aan kan slingerren\
Hier nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah wat raar, hier doet hij het ......
https://apps.facebook.com(...)009/?hc_location=ufi
Het commentaar daar is vaak om te lachen...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik las dat Christel onderweg was.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het commentaar daar is vaak om te lachen...
Christel is onderweg schreef ze, de ouders van Kaylee zijn er ook
De ouders van Dylan, Brenda zou misschien komen
Thnx!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Voor iedereen:
Dylan gaat de poort uit
heldquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Voor iedereen:
Dylan gaat de poort uit
Ja, ik lees het niet allemaal. Ik was zoekende eerder of er wel wat zou gebeuren en scande de berichten om dat te weten en las dat berichtje van Christel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het commentaar daar is vaak om te lachen...
Christel is onderweg schreef ze, de ouders van Kaylee zijn er ook
De ouders van Dylan, Brenda zou misschien komen
oh ik luisterde naar het commentaar dat de dames daar op het filmpje gaven... over Shelley en anderen, of ze dan wel of niet gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik lees het niet allemaal. Ik was zoekende eerder of er wel wat zou gebeuren en scande de berichten om dat te weten en las dat berichtje van Christel.
heeft keelie nou rood haar?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Kaylee met de ouders van Dylan en haar eigen ouders
[ afbeelding ]
Klopt, zag het ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ik luisterde naar het commentaar dat de dames daar op het filmpje gaven... over Shelley en anderen, of ze dan wel of niet gaan.
De vrouw van John kwam ook live in beeld......
Ik weet nou niet meer hoe Christal zat met Dylan en Kaylee.... Heb daar dubbele gevoelens over. Weet het niet precies meer, maar ze waren toen ook best sneaky bezig volgens mij. Weet het nier precies meer. Vond het toen niet zo interessant.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
christel is er ook met haar zus. komt net aanlopen.
volgens mij komt die puur voor haar eigen shine....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet nou niet meer hoe Christal zat met Dylan en Kaylee.... Heb daar dubbele gevoelens over. Weet het niet precies meer, maar ze waren toen ook best sneaky bezig volgens mij. Weet het nier precies meer. Vond het toen niet zo interessant.
Sorry Giz, zal de link niet meer spammenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehm Beelden van buiten de poort graag in de SC.
Geeft niks eventjes is geen probleem.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Sorry Giz, zal de link niet meer spammen
Zou heel goed kunnen. Weet wal dat ze net als Hiske zogenaamd opkwam voor die twee, maar het was niet altijd. Weet ook niet of ze ook op haar gestemd heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij komt die puur voor haar eigen shine....
maar ik weet het ook niet precies
das niet zo Booy, err mooiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
serieus probleem zegt meneer aan telefoon bij jessie
hans wil niet meer
Ik vind het geweldigquote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
HIj treed ook niet op op de hollandse avond![]()
Jessie snapt er geen bal van,
Lira,geen euro`s.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom haalt ze haar seksleven er bij? En alsof 40.000 zo'n zacht prijsje is
ik vind dit zo leuk, ik word helemaal blijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gokje.![]()
Wat een ongemakkelijk gesprek, valt steeds helemaal stil.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn er drie die wel wat willen
Een Harry velkers, focus
Ronnie tober![]()
Jacques Herbs
Ben je gek man, we zijn al blij dat je er staat met al die halve zolenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Beelden van buiten de poort zijn interessanter![]()
Voor de liefhebbers zonder faceboek nogmaals ff spammen:
Mijn excusses voor de kwaliteit.
Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vind dit zo leuk, ik word helemaal blij
quote:
Wees niet te blij, drie overjarige artiesten hebben zich aangebodenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Arie staak isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
Harrie Stokers wil wel,Ronnie Tober en Jaques Herb.
jessie voelt het niet echtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees niet te blij, drie overjarige artiesten hebben zich aangeboden
Alleen Jessie en Ger kennen ze nietGer kent wel Ronnie Tober
ik leef opeens helemaal opquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dit is stream van de facebook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ben je gek man, we zijn al blij dat je er staat met al die halve zolen
Ken jij die Harry Stokers?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
Harrie Stokers wil wel,Ronnie Tober en Jaques Herb.
verstandige keuze van hansquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:
denk gewoon dat ie naar die repnummers van ze geluisterd heeft
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Kans is grootquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat zit er dik in.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze lag daar op de grond..........quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow het nummer Manuela, ik dacht ene Manuela.
O arie staak, die Remco was zo moeilijk te verstaanquote:
Oooooh, stom van mijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dit is stream van de facebook.
Staat der zelf niet![]()
Nou Nou Nou........die kan echt geen nee horen......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie heeft echt een bord voor z'n kop
krijgen we dat gejank de hele dag op de streamsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:35 schreef Mumbojumbo het volgende:
Leuk toch. Een rapversie van Manuela of Ik vind je geweldig
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Hij wil er helemaal niks mee te maken hebben en de reden is niet bekend.
Jessie gooit het op ''Misschien heeft hij een slechte dag.''
Hansie heeft de foon al uitgezet denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie: we gaan hem zo nog even bellen, misschien dat hij een slechte dag had
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
krijgen we dat gejank de hele dag op de streams
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Er moet iemand gevonden worden die mee MOET doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |