Petertje?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef Appeltje het volgende:
Duidelijker Petertje dan dit kan niet
.. en terecht!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zag je dat mes niet, die ze ondertussen in Mylene d'r rug duwde
Zag er 10......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zag je dat mes niet, die ze ondertussen in Mylene d'r rug duwde
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Merel in de camera kijkend:' HA haaaah ik kom niet meer bij...ik kom echt niet meer bij Poes'
Merel lijkt me echt zo 'n type die bij 'n ongeluk gaat staan lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Merel in de camera kijkend:' HA haaaah ik kom niet meer bij...ik kom echt niet meer bij Poes'
Mylene zei daarstraks in de caravan dat ze hoopte te blijven tot de laatste vijf en dan gaat ze voor de pot.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef sjampoeh het volgende:
Ik neem ff aan dat myl een spel speelt bij de andere groep. inlikken en dan bam stemmen
zal wel weer niet
En die bij een aula gefeliciteerd zegt in plaats van gecondoleerd....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel lijkt me echt zo 'n type die bij 'n ongeluk gaat staan lachen
Ja het is een in en in vies wijf die hele Merelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Die judasknuffel van Merel aan Mylene......
Die kan net als haar neukertje zo een eigen faal topic krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe gaat t met t modellencarriere van merel
Hoe gaat t met t kinderboek van merel
Hoe gaat t met t vloggen van merel
Hoe gaat t met t afvallen van merel
Hoe gaat t met t presenteren van merel
Hoe gaat t met t dj-en van merel
zelfs de columns hoeven niet meer geschreven te worden...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
Welnee, dit is het voorlopig weer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
Heb het gevoel dat er vandaag nog iets gaat gebeuren.
Maar dat kan ook komen omdat deze stemmingsronde niet bepaald een verzadigd gevoel geeft.
columns ook nog jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
zelfs de columns hoeven niet meer geschreven te worden...
Ja met 'n fles wijn in d'r hand! Proostquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die bij een aula gefeliciteerd zegt in plaats van gecondoleerd....
Het is een vreselijk gemaakt wijf, die denkt dat ze erg aantrekkelijk is, maar in werkelijkheid in zak en as zit over haar figuur en uiterlijk, anders begin je niet op zo'n jonge leeftijd met jezelf al te verminken...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een in en in vies wijf die hele Merel
Dat was hiske. Zo leukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja met 'n fles wijn in d'r hand! Proost
Ja in zijn matrasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
Nou, je laat een grote indruk achter hoor dyl
Toen ik dat gisteren ongeveer beweerde sloeg het nog als Kut op Dirk ...... Flexibiliteit kan je niet ontzegd worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt precies uittekenen wat er gaat gebeuren de komende tijd. Niets geen verrassende twists wat je in 1 tijdens de finale periode nog wel had, oud deelnemers die terug kwamen en zulks waardoor de hele dynamiek anders werd en de kaarten opnieuw geschud werden. Niets van dat alles in 2....hoe graaf je je eigen graf als programma...
ligtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Op naar Delf dat licht op de helf...
Gewoon niks .............K*T meid is hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
Dat zou maar zo kunnen, het straalt ook geen zelf vertrouwen uit net als haar vriendje trouwensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een vreselijk gemaakt wijf, die denkt dat ze erg aantrekkelijk is, maar in werkelijkheid in zak en as zit over haar figuur en uiterlijk, anders begin je niet op zo'n jonge leeftijd met jezelf al te verminken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |