er ging iets mis en ik had curry aan mn vingers dus ik dacht dat ik aan de beurt was, hele toetsenbord smerigquote:
Goed voor je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
er ging iets mis en ik had curry aan mn vingers dus ik dacht dat ik aan de beurt was, hele toetsenbord smerig
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
er ging iets mis en ik had curry aan mn vingers dus ik dacht dat ik aan de beurt was, hele toetsenbord smerig
Ja jij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zie ik eigenlijk in jouw ui? Iets onder een deken?
Nou vertel, wat moet het worden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was mijn beurt om een TT te maken.
40 -quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou vertel, wat moet het worden?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou vertel, wat moet het worden?
echt he, al denk ik dat @Voxs welquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar leven ze van god los. Hier zijn we beschaafd.
jaaaaaaaaaaaa Nieuwe TTquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach gossie, kom knuffelen dan.
rip juupquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ben hier wel eerder geweest hoor, voor Koeneloen en Juup
Juup heb ik hier nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ben hier wel eerder geweest hoor, voor Koeneloen en Juup
misschien ben ik in het warretjequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Juup heb ik hier nog nooit gezien.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:32 schreef MCH het volgende:
[..]
maakt niet uit, scrup is hier ook welkom
boontjes komt om zijn loontjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was hier vanmiddag nog. Die eet boontjes vanavond.
O, even kijken wat ik lang geleden heb ingevuldquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:02 schreef MCH het volgende:
[..]
het gaat nu ik je fobo heb gezien, je muzieksmaak daarentegen is wel echt om te kotsen
Bah, jij bent af.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, even kijken wat ik lang geleden heb ingevuld.
*Edit: O nee, daar is niet veel aan veranderd gelukkig. Ik mis alleen de happy hardcore nog in het lijstje.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
Hoe kun je als volwassen vent nou Krezip, The Corrs of Evanescence invullen
Omdat over smaak niet te twisten valt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
Hoe kun je als volwassen vent nou Krezip, The Corrs of Evanescence invullen
Ik vind het gewoon engquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat over smaak niet te twisten valt.
Is het geen angst lieve mch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ik ben ook een beetje lui
Zorg dat je blijft vechten voor je idealen en dat anderen geen deelgenoot moeten worden van jouw gemakzucht.quote:
Ik heb geen idealenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zorg dat je blijft vechten voor je idealen en dat anderen geen deelgenoot moeten worden van jouw gemakzucht.
Mattie dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Maatje klinkt als een bejaarden term omdat het apparaat daaronder niet meer werkt
Dan moet ik naar buiten ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leef gewoon je leven en de ideale Jodokus komt toch wel op je pad.
Ja weet niet of ik het daar mee eens ben. Weet niet of dat makkelijker gaat dan online.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel de manier om de meest geschikte partner te vinden.
Kost in ieder geval minder moeite.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik het daar mee eens ben. Weet niet of dat makkelijker gaat dan online.
Ik vind dat swipen wel makkelijk hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kost in ieder geval minder moeite.
Je bent dan leuk onder de mensen en loopt ineens tegen die leuke Fred aan.
Geen zorgen, geen gedoe, gewoon vrijheid.
Nu maar hopen dat Fred op tinder zit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind dat swipen wel makkelijk hoorLekker lui in mijn pyjama of op de wc ofzo
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Fred op tinder zit.
Als je een man wil laat je hem dat merken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van gasten soms wel maar doe ik niks mee. Collega's wel eens gebeurd maar geen interesse.
Niet zo snel nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je een man wil laat je hem dat merken?
Zo hey jij haalt veel info uit die 5 woordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je vindt het niet gezellig hier?
Oke. Ja jammer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo hey jij haalt veel info uit die 5 woorden
Ja opeens allemaal posts hier die langer zijn dan 2 lettergrepen.quote:
Ja zoveel moeite om te lezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja opeens allemaal posts hier die langer zijn dan 2 lettergrepen.
Ik kan om 11 uur koffie drinken en 12 uur prima slapenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou wel graag koffie drinken nu maar dan ga ik weer spoken.
Oh lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan om 11 uur koffie drinken en 12 uur prima slapen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan om 11 uur koffie drinken en 12 uur prima slapen
Soms, meestal in het weekend. Door de week alleen om een uur of 8quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh lekkerDrink je dan altijd koffie?
Ik heb daar gewoon russische darkweb sites voor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel de manier om de meest geschikte partner te vinden.
En hoe kom je dan hier verzeild?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:20 schreef FANN het volgende:
ik bedoel hier![]()
40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10
Waarom klikte ik hieropquote:
Die zijn nooit zo erg als dit, echt niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jouw linkjes ook altijd.
Dit is wel heel erg ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn nooit zo erg als dit, echt niet.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Wanneer ga je trouwen met bitterbal?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morge Karzquote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:29 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, beroerd geslapen
Wil even naar de huisarts maar die is gesloten vandaag
Ik moet drie uurtjes werken vandaag, geen zin in
Hoop voor je dat het niet te awkward wordtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komt goed hoor.
Weet de uitkomst al wel.
Tijd om te integreren op de werkvloer.
Louter positiviteitquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het niet te awkward wordt
Dat kunnen we de concurrentie niet aandoenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker man, anders kom je bij mij werken. Ik help je wel.
Meestal niet nee,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Je wordt nooit blij als je naar het uwv moet
Nee nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker man, nog een paar dagen Bang Cock op de planning?
Niet thuis zijn met Sint Maarten.quote:
Op dieet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:53 schreef Bos81 het volgende:
in 2 weken tijd al 3 kilo kwijt. Het gaat de goede kant op![]()
Hier in de bible belt ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet thuis zijn met Sint Maarten.Geen horde vals-zingende koters.
Ik heb alle voordelen dit jaar, wel het snoep, niet het bij de deur zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier in de bible belt ook niet.Sint Maarten vieren we hier niet en Halloween is een duivels feest waar kindjes ver van gehouden dienen te worden
en Sinterklaas? Mag dat wel?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier in de bible belt ook niet.Sint Maarten vieren we hier niet en Halloween is een duivels feest waar kindjes ver van gehouden dienen te worden
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn hier gemeenten waar de burgemeester weigert om Sinterklaas te ontvangen. Altijd burgemeesters van de SGP. Maar er is wel in elke gemeente een intocht. Zwarte Pieten hebben ze geen moeite mee, het gaat meer om de katholieke achtergrond van Sint-Nicolaas.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
en Sinterklaas? Mag dat wel?![]()
en de zwarte Pieten wat vinden ze dat van?
Hoeveel van die kids krijg je op zo’n avond aan de deur eigenlijk?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alle voordelen dit jaar, wel het snoep, niet het bij de deur zitten.(Tenminste, ik vermoed dat kerel gewoon thuis is. Dus is er snoep.)
Ah.... oké... wist ik niet...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn hier gemeenten waar de burgemeester weigert om Sinterklaas te ontvangen. Altijd burgemeesters van de SGP. Maar er is wel in elke gemeente een intocht. Zwarte Pieten hebben ze geen moeite mee, het gaat meer om de katholieke achtergrond van Sint-Nicolaas.
niet echt op dieet, Maar ik moet wel afvallen. Ben wel anders gaan eten en ben 2 weken terug bij een dietist geweest voor adviezen.quote:
Waarom woon je daar?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pompoenverkopers doen hier geen goede zaken
Oh dan gaat het wel heel snelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
niet echt op dieet, Maar ik moet wel afvallen. Ben wel anders gaan eten en ben 2 weken terug bij een dietist geweest voor adviezen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... oké... wist ik niet...
Hier vieren ze het wel... ik niet ... misschien als ik kinderen had gehad wél hoor...
vroeger vond ik dat wel leuk.. en spannend enzo.... schoentje zetten en dan heel vroeg
opstaan wat er in je schoen lag
Minder koolhydraten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
niet echt op dieet, Maar ik moet wel afvallen. Ben wel anders gaan eten en ben 2 weken terug bij een dietist geweest voor adviezen.
Smoothiesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon al 20 jaar in Dordrecht en omgeving (behalve toen in in Boedapest woonde). Die ‘omgeving’ is grotendeels bible belt. En het is prima hier. Ik heb zelf niks met religie, maar niemand valt je er hier mee lastig.quote:
Oh dan valt het wel meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon al 20 jaar in Dordrecht en omgeving (behalve toen in in Boedapest woonde). Die ‘omgeving’ is grotendeels bible belt. En het is prima hier. Ik heb zelf niks met religie, maar niemand valt je er hier mee lastig.
Verschilt. Bij mijn ouders is het eigenlijk altijd retedruk (denk aan drie zakken minimarsjes leeg) en wij hebben ook wel eens één groepje van drie koters langs gehad.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel van die kids krijg je op zo’n avond aan de deur eigenlijk?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en dan de wortel die je had neergelegd voor het paard half opgegeten terugvinden.
(daar had de hond aan liggen knagen, maar daar kwam ik pas jaren later achter)
Als kinderen had, zou ik het zeker vieren. Vind het een geweldig feest
Maar calorieën opeten is veel fijner dan ze opdrinken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Smoothiesen minder vlees.....
veel Groente en Fruit dan gaat het vanzelf
en een stukkie wandelen (als je dat kan)
ik vind het wel handig eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar calorieën opeten is veel fijner dan ze opdrinken.
Niks mis met smoothies, maar imo geen geweldig afvalmiddel. Hoogstens een "ik wil mijn vitamines binnenkrijgen, maar ik heb geen zin om fruit te eten"-middel.
Nou.. daar heb ik nog een mooi verhaal over...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel van die kids krijg je op zo’n avond aan de deur eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Bij ons was het mijn opa die ‘even buiten een luchtje ging scheppen’. En dan heel verrast was dat de cadeautjes waren bezorgd toen hij er net niet wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik deed ook een wortel waarschijnlijk de hele week de zelfde wortel natuurlijkwant op het laatst was ie niet zo vers meer... wist ik veel
![]()
Ja voor kinderen was het leuken vooral de Sinterklaasavond... dat er ineens gebeld werd
(door de buurvrouw natuurlijk) en dan stond er ineens een zak met kadootjes voor de deur![]()
was leuk
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou.. daar heb ik nog een mooi verhaal over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
O ja, in die flats kun je natuurlijk makkelijk scorenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt. Bij mijn ouders is het eigenlijk altijd retedruk (denk aan drie zakken minimarsjes leeg) en wij hebben ook wel eens één groepje van drie koters langs gehad.Moet ik daar wel bij zeggen dat mijn huis niet echt aan een doorlopende straat zit, dus wordt makkelijk overgeslagen in de haast richting de nabij gelegen flats.
Ik mag dat tegenwoordig zelf doen. En dan snel omlopen, en over de schutting achter kijken naar de kinderen die niet naar de deur durven lopen. Heerlijk wel altijd, en dan daarna stiekum weer door de voordeur naar binnen en overdreven de wc doortrekken...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons was het mijn opa die ‘even buiten een luchtje ging scheppen’. En dan heel verrast was dat de cadeautjes waren bezorgd toen hij er net niet was
Mooie herinneringen
In de basis niks tegen smoothies verder hoor, alleen niet perse als afvalmiddel. Want ex-fattie die gewoon moet kauwen op d'r voedsel om een beetje verzadigd te blijven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het wel handig eigenlijkje kan er van alles pleuren...
ook restjes enzo
Jij wel....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:08 schreef FANN het volgende:
Maar geeft niet....... kan jij ook niets aan doen.......
Niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
en Sinterklaas? Mag dat wel?![]()
en de zwarte Pieten wat vinden ze dat van?
Smoothies idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Smoothiesen minder vlees.....
veel Groente en Fruit dan gaat het vanzelf
en een stukkie wandelen (als je dat kan)
Meerdere keren per dagquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dan gaat het wel heel snelAt je elke dag bitterballen?
Ja, en gezondere vettenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou.. daar heb ik nog een mooi verhaal over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig had je een alibi
![]()
Troll.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het wel handig eigenlijkje kan er van alles pleuren...
ook restjes enzo
67 kg schoon aan de haak.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Smoothies idd.
Aan het bewegen ligt het niet, ik beweeg meer dan de gemiddelde Nederlander. Mede door mijn werk als postbezorger, Daarnaast heb ik een hond,die 3 a 4 keer per dag naar buiten gaat.
[..]
Meerdere keren per dagNee, dat viel wel mee, paar keer per maand.
[..]
Ja, en gezondere vetten
Zo mooi dat kinderen het niet doorhebben. Wij hebben ooit een sinterklaas over de vloer gehad. Dat was een buurman van een paar huizen verderop. Maar voor ons was het gewoon Sinterklaas. Al vond ik die spijkerbroek onder zijn jurk wel raar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik mag dat tegenwoordig zelf doen. En dan snel omlopen, en over de schutting achter kijken naar de kinderen die niet naar de deur durven lopen. Heerlijk wel altijd, en dan daarna stiekum weer door de voordeur naar binnen en overdreven de wc doortrekken...
Ja papa zat boven op de wc even... wat is er nu gebeurt!!
Bij ons kwam een oom als sinterklaas langs op het kinderfeestje van mijn broertje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo mooi dat kinderen het niet doorhebben. Wij hebben ooit een sinterklaas over de vloer gehad. Dat was een buurman van een paar huizen verderop. Maar voor ons was het gewoon Sinterklaas. Al vond ik die spijkerbroek onder zijn jurk wel raar.
Ja toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons was het mijn opa die ‘even buiten een luchtje ging scheppen’. En dan heel verrast was dat de cadeautjes waren bezorgd toen hij er net niet was
Mooie herinneringen
Och, zien we die hier ook weer eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Niet letten op Mo... die stalkt me al járen
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij ons kwam een oom als sinterklaas langs op het kinderfeestje van mijn broertje.
Blijven leuke herinneringen.
Hij wil je denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
dat ik waarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, zien we die hier ook weer eens.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis een stukje Sint-magie geloof ik.
Schijnbaar vond ik het altijd al een onwaarschijnlijk verhaal, m'n moeder twijfelt eraan of ik er überhaupt ooit in geloofde.
Wel een zware beschuldiging hoor, Stalking.quote:
Iedereen was er heel enthousiast over, dus ik deed soort van mee geloof ik. Wel goede herinneringen aan hoor, maar ik wist dondersgoed dat de cadeautjes van m'n ouders/grootouders kwamen en niet van een of andere ouwe kerel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je hebt het spelletje alleen meegespeeld voor de cadeaus?
Nah... ik kan hem wel aanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een zware beschuldiging hoor, Stalking.
Heb je de politie al ingeschakeld?
Ach, die valt hier zo af en toe eens binnen. Kort en hevig meestal.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
WTF? TR gemacht.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
we zien het welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, die valt hier zo af en toe eens binnen. Kort en hevig meestal.
een TR ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
WTF? TR gemacht.
Idioot, zou je willen.
- dit hoeft echt niet -quote:
Het blijkt. Is het te vroeg voor popcorn?quote:
En dit dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een zware beschuldiging hoor, Stalking.
Heb je de politie al ingeschakeld?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen was er heel enthousiast over, dus ik deed soort van mee geloof ik. Wel goede herinneringen aan hoor, maar ik wist dondersgoed dat de cadeautjes van m'n ouders/grootouders kwamen en niet van een of andere ouwe kerel.
Ben jij stiekem zijn broertje?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nou....kan wel iets minder Mo ......
Beetje kansloosquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijkt. Is het te vroeg voor popcorn?
Vlikker op..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nou....kan wel iets minder Mo ......
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Volgens mijn moeder was ik pisnijdig toen ze de waarheid vertelden. Maar ik heb het nog wel een paar jaar meegespeeld voor mijn broertje.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig hoe dat per kind verschilt. Zus was zo zenuwachtig dat ze de juf onderkotste (dus maar verteld dat het een fabeltje was), ik haalde toen ze het vertelden mijn schouders op.
Alsjeblieft niet zeg, gelukkig ver weg van elkaar ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben jij stiekem zijn broertje?
Slechte dronk/smoke dit waarschijnlijk. gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dit rustig is, wil ik niet weten hoe je bent als je onrustig bent
Lekker paranoīde.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Slechte dronk/smoke dit waarschijnlijk. gaat vanzelf over.
Hyper?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dit rustig is, wil ik niet weten hoe je bent als je onrustig bent
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig hoe dat per kind verschilt. Zus was zo zenuwachtig dat ze de juf onderkotste (dus maar verteld dat het een fabeltje was), ik haalde toen ze het vertelden mijn schouders op.
jij weet....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Slechte dronk/smoke dit waarschijnlijk. gaat vanzelf over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |