abonnement Unibet Coolblue
pi_190293462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

In 2021 is Maastricht aan de beurt. Daar klotst het geld toch tegen de plinten.
Als ze nou alvast het Mecc verhogen of iets nieuws bouwen. xp
Hotapnyc
  vrijdag 6 december 2019 @ 08:08:31 #102
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190293480
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ik denk niet dat we iets van een hint voor de artiest zullen krijgen he?
Naaaah denk t ook niet. Ik hoop zoals dit jaar alleen dan zonder Boulevard spoiler. In 1 keer alles: artiest, lied, videoclip.
Just do it »
pi_190297536
Als je dit verhaaltje van William Rutten leest lijkt het net alsof hij de artiest van volgend jaar ook al op de foto heeft gezet

https://www.instagram.com/p/B5rp7NlnDh-/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 december 2019 @ 15:21:14 #104
163650 Greys
pi_190298371
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:15 schreef Em31 het volgende:
Als je dit verhaaltje van William Rutten leest lijkt het net alsof hij de artiest van volgend jaar ook al op de foto heeft gezet

https://www.instagram.com/p/B5rp7NlnDh-/
Ja! Die laatste zinnen inderdaad, die zou je zo op kunnen vatten. :D

Ik denk ook dat ze al echt wel weten wie er gaat. Ze zeggen alleen niks omdat Boulevard enzo dan weer gaan graven en artiesten gaan proberen te boeken en zo weer de officiėle reveal verpesten net als vorig jaar.

BOULEVARD ALS JE MEELEEST, KAPPEN NOU, NIET DOEN, IS NIET TOF. }:|

Er komt vast weer een mooie complete reveal met clip en al. *O* O+

(Of was het Shownieuws? Weet het al niet meer.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:34:42 #105
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190298540
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Die laatste zinnen inderdaad, die zou je zo op kunnen vatten. :D

Ik denk ook dat ze al echt wel weten wie er gaat. Ze zeggen alleen niks omdat Boulevard enzo dan weer gaan graven en artiesten gaan proberen te boeken en zo weer de officiėle reveal verpesten net als vorig jaar.

BOULEVARD ALS JE MEELEEST, KAPPEN NOU, NIET DOEN, IS NIET TOF. }:|

Er komt vast weer een mooie complete reveal met clip en al. *O* O+

(Of was het Shownieuws? Weet het al niet meer.)
Ja precies. 1 verpeste reveal (kuch Maastricht kuch) per ESF-seizoen is meer dan genoeg
Just do it »
pi_190299820
Ik hoop het ook niet, al lijkt het me sowieso aardig lastig om de artiest geheim te houden tot maart. Misschien een geluk dat er nu veel andere dingen zijn om op te focussen.
pi_190305748
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:15 schreef Em31 het volgende:
Als je dit verhaaltje van William Rutten leest lijkt het net alsof hij de artiest van volgend jaar ook al op de foto heeft gezet

https://www.instagram.com/p/B5rp7NlnDh-/
Hij weet iig meer! Ik hoef het voorlopig ook nog niet te weten. Laten ze het eind januari of ergens in februari maar bekend maken. Ik ben wel even verzadigd met al het nieuws de laatste dagen.
~The present is all there is~
pi_190305958
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 23:45 schreef grazz het volgende:

[..]

Hij weet iig meer! Ik hoef het voorlopig ook nog niet te weten. Laten ze het eind januari of ergens in februari maar bekend maken. Ik ben wel even verzadigd met al het nieuws de laatste dagen.
Gewoon op de dag bekendmaken dat we het running order lootje moeten pakken (9-3).

Het gastland als laatste bekendmaken en dan diegene gelijk het lootje laten pakken! _O_
leven zoals het leven is
pi_190306249
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 23:56 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Gewoon op de dag bekendmaken dat we het running order lootje moeten pakken (9-3).

Het gastland als laatste bekendmaken en dan diegene gelijk het lootje laten pakken! _O_
Ik vind het best :P ik hoop vooral dat het weer net als Arcade een sterk lied is waarvan men onder de indruk is en dat we in rap tempo op 1 staan bij de bookies *O* Vond dat toch wel erg leuk afgelopen jaar. En hoe lang is het geleden dat de inzending van de host country echt bovenaan stond. Laten we het nieuwe Zweden worden...voor een tijdje dan, anders wordt het saai. Er gaat over een aantal jaar vast weer een donkere periode komen :X
~The present is all there is~
  zaterdag 7 december 2019 @ 01:52:59 #110
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190307357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:15 schreef Em31 het volgende:
Als je dit verhaaltje van William Rutten leest lijkt het net alsof hij de artiest van volgend jaar ook al op de foto heeft gezet

https://www.instagram.com/p/B5rp7NlnDh-/
*O* *O* *O* *O* *O* *O* kan niet wachten!!!!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  ESF Reporter zaterdag 7 december 2019 @ 08:35:33 #111
87554 Cee
Welluk?
pi_190308246
Ik denk eigenlijk dat William het niet meer of minder bedoelt dat op ESF gebied de inzending voor 2020 het volgende best bewaarde geheim is of gaat worden. Niet omdat hij er direct iets mee te maken heeft. Wil niet zeggen dat er nog niet gekozen is, maar ik lees er echt niet meer in dan puur dezelfde nieuwsgierigheid als die wij hebben.
En dit jaar had hij Duncan ook niet gefotografeerd (alhoewel zijn naam gelekt was dus het was ook niet mogelijk), had ook niet gepast binnen de stijl van de clip, zo’n soort portret.
Bedenk me nu ineens dat ie wel bij de clip opname van Lights and Shadows was om meteen foto’s te maken dus ARGH IK WEET HET OOK NIET, VAL ME NIET LASTIG.

Oh wacht, ik begon er zelf over. :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 december 2019 @ 10:29:26 #112
163650 Greys
pi_190309375
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190309386
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:35 schreef Cee het volgende:
Ik denk eigenlijk dat William het niet meer of minder bedoelt dat op ESF gebied de inzending voor 2020 het volgende best bewaarde geheim is of gaat worden. Niet omdat hij er direct iets mee te maken heeft. Wil niet zeggen dat er nog niet gekozen is, maar ik lees er echt niet meer in dan puur dezelfde nieuwsgierigheid als die wij hebben.
En dit jaar had hij Duncan ook niet gefotografeerd (alhoewel zijn naam gelekt was dus het was ook niet mogelijk), had ook niet gepast binnen de stijl van de clip, zo’n soort portret.
Bedenk me nu ineens dat ie wel bij de clip opname van Lights and Shadows was om meteen foto’s te maken dus ARGH IK WEET HET OOK NIET, VAL ME NIET LASTIG.

Oh wacht, ik begon er zelf over. :P
:o :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190341409
quote:
Linda en Wendy verpesten tv-carričre Kim-Lian

Kim-Lian van der Meij werd jarenlang geen strobreed in de weg gelegd in de amusementsprogrammering van SBS 6: ze reeg de ene na de andere tv-flop aan elkaar. Maar sinds dit jaar staan de zaken er anders voor: John de Mol heeft de halve presentatorenstal van RTL 4 leeggetrokken en nu is het Linda de Mol en Wendy van Dijk wat de klok slaat op SBS 6. Kim-Lian is naar de achtergrond verdwenen, zoals recent ook pijnlijk duidelijk werd tijdens een interview op Radio Veronica.

Sidekick Jeroen Latijnhouwers vroeg haar: “Maar je gaat ook een nieuw programma doen, toch, Kim-Lian?”

Kim-Lian, die totaal niets nieuws in het verschiet heeft, daarop: “Nou, Thank You For The Music is nieuw in de zin van dat we een nieuw seizoen gaan draaien.”

Jeroen: “Een ander programma, dacht ik? Ik meen zoiets te hebben gelezen.”

Kim-Lian: “Ehmm, nou, ik denk dat je dat bedoelt. Dat dat het is, maar er zijn absoluut wel dingen – zoals dat zo mooi heet – die in de pijplijn zitten.”

Dj Giel Beelen: “Maar ik zie hier op je Wikipedia in elk geval – maar misschien is dat al geweest en heb ik het gemist – Helden Door De Modder VIPS.”

Kim-Lian: “Nee, dat is oud. Dat heb ik al gedaan, dat is al uitgezonden.”

Giel: “En De Mannen van Taal? O, nee, dat heb ik nog wel gezien.”

Kim-Lian: “Nee, De Mannen van Taal, nee, nee.”

Het is inmiddels zo erg gesteld met de tv-carričre van Kim-Lian dat ze maar met haar gezin naar Zweden is verhuisd. “Ik ben heel veel in Nederland voor mijn werk en om mijn familie en vrienden te zien, maar als ik niet werk reis ik heel snel weer naar Zweden toe. Daar ben ik bij mijn familie en mijn gezin. Mijn man werkt echt in Zweden en mijn kinderen gaan daar echt naar school. Die zijn daar permanent, elke dag. Dit is sinds vorig jaar aan de gang.”

Als het allemaal niks meer wordt op SBS 6, wil ze dan meedoen aan het Eurovisie Songfestival? “Ik zou zowel voor Zweden als Nederland willen uitkomen, maar alleen als ik 100 procent zeker weet dat ik het winnende liedje zou hebben.”

Tja, hčhč, dat wil iedereen wel.


https://www.mediacourant.(...)v-carriere-kim-lian/
:D
pi_190347786
Heb ik niks op tegen als zij meedoet met een goed nummer. :D
Hotapnyc
pi_190349890
Ze heeft al eens een nummer opgenomen met Melodifestivalen-veteraan Linda Bengtzing.

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_190591352
Dit zal toch ook wel snel bekend worden of niet
pi_190591514
Voor wat het waard is:

quote:
De kerstdagen viert Davina Michelle bij haar ouders en daarna gaat de focus op 2020. Waar ze volgend jaar in elk geval geen tijd voor heeft, is deelnemen aan het Eurovisie Songfestival in Rotterdam. Haar naam zingt al maanden rond, maar Davina Michelle wordt het niet. ,,Ik vind het een eer dat mensen aan mij denken om Nederland te representeren. Dat vind ik heel aardig. Ik heb aangegeven dat het hem voor mij komend jaar niet gaat worden, omdat er gewoon geen tijd is.’’

De zangeres wil zichzelf verder ontwikkelen voor ze op zo’n enorm podium wil staan. ,,Je hebt maar één kans en als je die niet goed benut, kun je niet zeggen: de eerste keer ging zo slecht, we gaan het nog een keer proberen. Ik voel het niet om er nu te gaan staan. Misschien over vijf of tien jaar wel. Misschien nooit. Ik weet het niet. Ik werk vanuit mijn hart. Als ik het niet voel, dan moet ik het niet doen.’’

De zangeres zou zelf weer een artiest naar voren schuiven die voor het publiek redelijk onbekend is. ,,Je ziet dat het bij Duncan gewerkt heeft en ik denk dat er echt enorm veel mensen zijn die heel goed kunnen zingen, maar gewoon dat steuntje in de rug nodig hebben. En die er ook enorm voor open staan om te doen. Nu kan ik zelf niet zo 1, 2, 3 op iemand komen.’’

Hoewel begin deze maand bekend is gemaakt wie het Eurovisie Songfestival gaan presenteren (Chantal Janzen, Edsilia Rombley en Jan Smit red.), hoopt Davina Michelle stiekem dat er ook een rolletje is weggelegd voor YouTuber Nikkie de Jager. Zij zag de online ster -met meer dan 12 miljoen abonnees op haar kanaal - als de uitgelezen kandidaat voor de presentatieklus. ,,Vote for Nikkie! Zij is een van de meest bekende Nederlandse influencers wereldwijd. Hoe tof is het als zij daar iets mag doen? Ze is heel modern, open minded. Ik zie het helemaal voor me’’, fantaseert ze.
Bron
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190592863
Ik denk dat Romy Monteiro wordt klaargestoomd voor deelname. Zomaar een gokje.
pi_190608498
De antwoorden die Chantal krijgt in haar Instastory op de vraag wie Nederland moet vertegenwoordigen laat ook meteen weer even zien dat het goed is dat het Nederlandse publiek daar niets over te zeggen heeft :+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 december 2019 @ 10:21:21 #121
163650 Greys
pi_190608992
Davina heeft er gewoon echt geen zin in. Vorige keer had ze het al over blokjes kaas en het Songfestival enzo en nu heeft ze 'geen tijd'. Misschien moeten de interviewers gewoon ook eens stoppen met het haar elke keer vragen. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190609247
Voor de gein heb ik naar aanleiding van m'n eigen suggestie even in die Duitse database voor muziekrechten gezocht op Romy Monteiro en ik krijg één hit. Het nummer Everest, geschreven door o.a. Fluitsma en Van Tijn. De rest laat ik graag over aan RTL Boulevard ;)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 december 2019 @ 10:51:11 #123
163650 Greys
pi_190609308
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 10:44 schreef blackswangreen het volgende:
Voor de gein heb ik naar aanleiding van m'n eigen suggestie even in die Duitse database voor muziekrechten gezocht op Romy Monteiro en ik krijg één hit. Het nummer Everest, geschreven door o.a. Fluitsma en Van Tijn. De rest laat ik graag over aan RTL Boulevard ;)
:D

Maar ik mag toch wel hopen dat ze een schrijver van één van de eventuele inzendingen niet een aanstelling geven bij het Eurovisie als Head of Music Productions (of wat is Eric ook alweer geworden onlangs)? :P Om gelul over belangenverstrengeling te voorkomen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190609559
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 10:51 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Maar ik mag toch wel hopen dat ze een schrijver van één van de eventuele inzendingen niet een aanstelling geven bij het Eurovisie als Head of Music Productions (of wat is Eric ook alweer geworden onlangs)? :P Om gelul over belangenverstrengeling te voorkomen?
Het zal ook vast niet kloppen. Het nummer is volgens mij ook niet nieuw, maar nog niet gereleased.

Ze mocht wel het Televiziergala openen, en komt natuurlijk uit de Avrotros-stal. Het zou mij niet verrassen, in elk geval.
pi_190609908
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 10:21 schreef Greys het volgende:
Davina heeft er gewoon echt geen zin in. Vorige keer had ze het al over blokjes kaas en het Songfestival enzo en nu heeft ze 'geen tijd'. Misschien moeten de interviewers gewoon ook eens stoppen met het haar elke keer vragen. :') _O-
Wacht maar tot mei. Dan gaan alle 'journalisten' van RTL Boulevard en Shownieuws deze vraag 40 keer stellen:

"Wat vind je van de Nederlandse inzending?" :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 december 2019 @ 11:44:25 #126
163650 Greys
pi_190610012
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:13 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het zal ook vast niet kloppen. Het nummer is volgens mij ook niet nieuw, maar nog niet gereleased.

Ze mocht wel het Televiziergala openen, en komt natuurlijk uit de Avrotros-stal. Het zou mij niet verrassen, in elk geval.
Ik hoop iig heel erg dat ze niet weer in het 'eerst het poppetje, dan het lied erbij zoeken' trappen en ik denk het niet. Dus als ze ooit gaat is het omdat ze met een allejezus goed lied kwam. *O* En dan maakt het me weinig uit wie er gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190611172
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 11:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop iig heel erg dat ze niet weer in het 'eerst het poppetje, dan het lied erbij zoeken' trappen en ik denk het niet. Dus als ze ooit gaat is het omdat ze met een allejezus goed lied kwam. *O* En dan maakt het me weinig uit wie er gaat.
Amen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190611323
Volgens mij zei Cornald bij DWDD nog dat ze geen meisje met een simpel up-tempo deuntje o.i.d. wilden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 december 2019 @ 13:33:53 #129
163650 Greys
pi_190611415
Iedereen die onder de instapost van Chantal alweer MAAAANNNNNNN gilt en nul rekening houden met Het Lied. Wacht nog maar een jaar of honderd tot we weer een Nationaal Songfestival houden. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190611637
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij zei Cornald bij DWDD nog dat ze geen meisje met een simpel up-tempo deuntje o.i.d. wilden.
Dan krijgen we gewoon een meisje met een moeilijk up-tempo deuntje, wat dat ook moge zijn
~The present is all there is~
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 13:55:33 #131
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190611724
Heb liever iemand onbekend met een goed liedje dan een bn-er die matig zingt en geen muzikale identiteit heeft.
pi_190611796
[quote]10s.gif Op maandag 23 december 2019 13:48 schreef grazz het volgende:

[..]

Dan krijgen we gewoon een meisje met een moeilijk up-tempo deuntje, wat dat ook moge zijn
[
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190611949
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 11:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop iig heel erg dat ze niet weer in het 'eerst het poppetje, dan het lied erbij zoeken' trappen en ik denk het niet. Dus als ze ooit gaat is het omdat ze met een allejezus goed lied kwam. *O* En dan maakt het me weinig uit wie er gaat.
Ik ben het met je eens hoor, het is niet dat ik zelf pleit voor Romy Monteiro. Al moet ik zeggen dat ik dit nog best wel een aardig nummer vind.

  ESF Reporter maandag 23 december 2019 @ 14:32:48 #134
87554 Cee
Welluk?
pi_190612244
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:00 schreef GeorgeM het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 december 2019 13:48 schreef grazz het volgende:

[..]

Dan krijgen we gewoon een meisje met een moeilijk up-tempo deuntje, wat dat ook moge zijn
[
Jeuk, overal. :X
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 december 2019 @ 15:06:24 #135
163650 Greys
pi_190612672
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, het is niet dat ik zelf pleit voor Romy Monteiro. Al moet ik zeggen dat ik dit nog best wel een aardig nummer vind.

Joah maar we (de commissie) moeten geen genoegen meer willen nemen met 'best wel aardig nummer'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190612934
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 14:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Jeuk, overal. :X
En uitslag :R |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 december 2019 @ 17:11:36 #137
163650 Greys
pi_190614806
Zo. Namens ons allemaal.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190614974
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, het is niet dat ik zelf pleit voor Romy Monteiro. Al moet ik zeggen dat ik dit nog best wel een aardig nummer vind.

pi_190615147
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2019 17:11 schreef Greys het volgende:
Zo. Namens ons allemaal.

[ afbeelding ]
Goed zo *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190700104
entertainnu twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 09:14:32 Floor Jansen over Eurovisie Songfestival: 'Dit jaar nog niet' https://t.co/o5DrVkA8Z5 reageer retweet
Vind haar reactie steeds zo leuk. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat het niets voor haar is of wat ook maar, maar ze vindt het juist een eer dat mensen haar graag zouden willen zien als kandidaat. Plus dat ze gewoon eerlijk is dat ze het Songfestival eerst niks vond, maar het de laatste jaren beter is geworden.

Veel artiesten kunnen nog steeds zo defensief reageren en dat doet zij juist helemaal niet. En als er iemand is die het niet hoeft te doen en het niet nodig heeft is juist zij het :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 december 2019 @ 11:15:02 #141
163650 Greys
pi_190701940
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:21 schreef Em31 het volgende:
entertainnu twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 09:14:32 Floor Jansen over Eurovisie Songfestival: 'Dit jaar nog niet' https://t.co/o5DrVkA8Z5 reageer retweet
Vind haar reactie steeds zo leuk. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat het niets voor haar is of wat ook maar, maar ze vindt het juist een eer dat mensen haar graag zouden willen zien als kandidaat. Plus dat ze gewoon eerlijk is dat ze het Songfestival eerst niks vond, maar het de laatste jaren beter is geworden.

Veel artiesten kunnen nog steeds zo defensief reageren en dat doet zij juist helemaal niet. En als er iemand is die het niet hoeft te doen en het niet nodig heeft is juist zij het :D
:Y ze reageert inderdaad zonder neerbuigend te doen erover. Heel prettig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 28 december 2019 @ 12:27:36 #142
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190703337
Eigenlijk zouden we wat meer Floors op deze wereld moeten hebben.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_190703697
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef ijs_beer het volgende:
Eigenlijk zouden we wat meer Floors op deze wereld moeten hebben.
Bezoek een wolkenkrabber!
  † In Memoriam † zaterdag 28 december 2019 @ 12:47:17 #144
368283 ato
pi_190703767
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:21 schreef Em31 het volgende:
entertainnu twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 09:14:32 Floor Jansen over Eurovisie Songfestival: 'Dit jaar nog niet' https://t.co/o5DrVkA8Z5 reageer retweet
Vind haar reactie steeds zo leuk. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat het niets voor haar is of wat ook maar, maar ze vindt het juist een eer dat mensen haar graag zouden willen zien als kandidaat. Plus dat ze gewoon eerlijk is dat ze het Songfestival eerst niks vond, maar het de laatste jaren beter is geworden.

Veel artiesten kunnen nog steeds zo defensief reageren en dat doet zij juist helemaal niet. En als er iemand is die het niet hoeft te doen en het niet nodig heeft is juist zij het :D
Zo anders dan tutje Davina.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 29 december 2019 @ 09:30:47 #145
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190731093
Sinds wanneer is Dwight Dissels een rumour geworden? Het is echt de eerste keer dat ik die naam dit seizoen voorbij hoor komen
https://wiwibloggs.com/20(...)ovision-2020/247043/
Just do it »
pi_190731520
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 09:30 schreef Niels93 het volgende:
Sinds wanneer is Dwight Dissels een rumour geworden? Het is echt de eerste keer dat ik die naam dit seizoen voorbij hoor komen
https://wiwibloggs.com/20(...)ovision-2020/247043/
Sinds ongeveer een uurtje ;)

Er zijn helemaal geen geruchten, dus dan maakt Wiwi er gewoon eentje.
pi_190731609
quote:
But it’s the third similarity that’s got everyone talking — according to the concert’s host, the pair could be further tied together by Eurovision 2020. He claims that Dwight might be representing his country in Rotterdam.
Misschien een nummer ingezonden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 11:39:26 #148
163650 Greys
pi_190733249
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef Em31 het volgende:

[..]

Misschien een nummer ingezonden.
Dat schijnt de presentator van dat concert te hebben gevraagd, maar ik zag dat Jan Slagter het presenteerde. Zou die weten wat er is ingezonden?

quote:
As we prepare to enter the new year there are three names in the Dutch media. One is allegedly in the mix — Dwight Dissels. Meanwhile, the other two — Floor Jansen and Davina Michelle — have ruled themselves out.
Moest wel lachen om dat stukje in het Wiwi artikel. Heb z'n naam amper/niet gehoord inzake ESF? :@

Maar als ie een mega goed nummer heeft, ga vooral. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190733642
Dwight :')
Over jeuk en uitslag gesproken }:|
  † In Memoriam † zondag 29 december 2019 @ 11:58:24 #150
368283 ato
pi_190733676
Dwight zingt goed, verder ken ik zijn repertoire niet.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')