Lekker de zon opzoekenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh lekker!
Hier staat voor volgend jaar een reisje op de planning. Waarheen nog geen idee. Maar wel ergens waar t warm is.
buurmeisjes in bikiniquote:
Ja, maar dan ook echt goedquote:
vandaar al die hongerige mensen hierquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen onder de douche gescrubd met cookie dough van LushNu ruik ik naar koekjes.
Ja, daarom drink ik nu liters thee en moet om de haverklap plassen.quote:
Zo ontloop je wel je collega's. Of je bent druk met drinken of met legen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom drink ik nu liters thee en moet om de haverklap plassen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen onder de douche gescrubd met cookie dough van LushNu ruik ik naar koekjes.
Het is een mooie manier om de tijd te verdoen. Bewegen en plassenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zo ontloop je wel je collega's. Of je bent druk met drinken of met legen.
Vreselijk lelijk!quote:
Als ik dat zou ruiken zo mijn maag constant rommelen denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Je had ook gewoon 2 kaakjes onder je oksels kunnen doen. Veel goedkoper.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de gemorste hagelslag van m'n bord zitten likken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zou ruiken zo mijn maag constant rommelen denk ik.
Het voelt als min 5.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt het idee alsof het ineens -10 is buiten. Welke van mijn twintig soorten jassen moet ik nou aantrekken.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de gemorste hagelslag van m'n bord zitten likken.
ik heb geen hagelslagquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja snap ik.
Soms heb ik gewoon zin om expres te veel hagelslag te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |