Oh waar dan? Ik heb nl. ook ZIGGO en ik werd er pas van op de hoogte gebracht door de aankondiging via FOX 11 die er volgende week maandag 3 november mee begint (of was het nu komende zondag?) Of staat het bij ZIGGO Movies & Series?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:24 schreef Flitskikker het volgende:
Gisteren en vanavond de eerste drie afleveringen gezien (de eerste twee via Ziggo,
Het komt sowieso bij Fox en het staat dus ook bij movies en series. Ik dacht dat het daar pas na uitzending op zou komen te staan, maar blijkbaar staat het er nu al.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:17 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Oh waar dan? Ik heb nl. ook ZIGGO en ik werd er pas van op de hoogte gebracht door de aankondiging via FOX 11 die er volgende week maandag 3 november mee begint (of was het nu komende zondag?) Of staat het bij ZIGGO Movies & Series?
Er zijn twee compleet verschillende series, die van de BBC speelt zich af in het verleden en in Edwardiaans Engeland. De versie van Fox is in Frankrijk. De trailer in dit topic is van de BBC versie. Misschien dat het handig is om twee aparte topics te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:41 schreef planethugo het volgende:
eerste aflevering gezien, zag het toevallig op ziggo films en series L staan. Onderwerpen zoals dit spreekt mij altijd wel aan. Viel me niet tegen de eerste ep maar het is meer zo een serie die je tussendoor eens kijkt. Als alles al in frankrijk uitgezonden is dan na de eerste 3 die maar eens op zoeken. Wel fijn bij zo een doorlopend verhaal
Jawel. Begon wel spannend, maar na aflevering 4 zakte het wel in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Las gister dat ze eigenlijk 3 seizoenen wilden maken, maar gezien de recensies betwijfel ik of die er gaan komen.
Het einde is een cliffhanger van weer eindeloos veel afleveringen (Lost, Walking dead) ben ik bang. Zonde hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 02:30 schreef Parafernalia het volgende:
Ja ik heb hetzelfde. Begin was erg tof m Ar Laatste 2 afleveringen gingen nergens meer over. Het eind snapte ik geen bal van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:54 schreef illusions het volgende:
Snapte het einde niet, kan iemand me het uitleggen?Leek wel een hybrid uit BSG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het eigenlijk wel vermakelijk en een tweede seizoen met einde zou tof zijn.
Sfeertje in de BBC versie is ook tof.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
kan er nergens iets over vinden. Dit heeft wel meer afleveringen nodig want eigenlijk wordt helemaal niks afgerond. Dus hopen op een 2de seizoen, maar heb er een hard hoofd in want anders zou er vast wel iets bekend gemaakt zijn lijkt mequote:Op maandag 2 december 2019 07:45 schreef Hilzillah het volgende:
Was die vent niet haar ‘vriend’ die zei dat ze dezelfde tattoo moesten nemen? Ergens in een van de eerste eps?
Ik vond het een teleurstellend einde!
Begreep ik nou goed dat er meer afleveringen zouden komen maar dat het uiteindelijk gecanceld is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |