abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189677522

War of the Worlds (2019) is een Frans-Amerikaanse sciencefictionserie van de zenders Canal+ en FOX. De serie telt 8 afleveringen.

Let op: Dit topic gaat over de FOX-serie, niet over de film (2005) of de gelijknamige driedelige serie van de BBC (2019).

Wanneer astronomen een signaal uit een ander sterrenstelsel detecteren, is dit het doorslaggevende bewijs van intelligent buitenaards leven. De wereldbevolking wacht met ingehouden adem op verder contact, maar hoeft niet lang te wachten. Binnen enkele dagen is de mensheid bijna uitgeroeid, en blijven slechts kleine herinneringen van de mensheid achter in een griezelige, verlaten wereld. Terwijl buitenaardse schepen aan de hemel verschijnen, stellen de overlevenden een brandende vraag: wie zijn deze aanvallers en waarom zijn ze in de ban van onze vernietiging?

Te zien:
Vanaf zondag 27 oktober bij Ziggo Movies & Series
Vanaf dinsdag 29 oktober bij FOX Vlaanderen
Vanaf zondag 3 november bij FOX Nederland

pi_189677534
Gisteren en vanavond de eerste drie afleveringen gezien (de eerste twee via Ziggo, de rest staat al online uit Frankrijk). Moet toch zeggen dat het wel lekker wegkijkt, ook al heb je zo'n soort serie of film vast al vaker gezien. :Y

Het doet me een beetje denken aan de Vlaamse serie Cordon, maar dan met sci-fi.

Heel gave soundtrack zit er ook onder. Morgen weer verder kijken. :D
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 02:53:54 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189677665

We zitten in die safety loop weer. 1 netwerk doet zombies.. we doen allemaal zombies.. 1 netwerk doet sexy vampieren... hoppa wij doen sexy weerwolven... 1 netwerk graaft het in zijn graf rondtollende lichaam van H. G. Wells op om het te droogneuken... iedereen graaft het in zijn graf rondtollende lichaam van H. G. Wells op om het te droogneuken
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:16:12 #4
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_189690978
Edit: foutje
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_189696015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 01:24 schreef Flitskikker het volgende:
Gisteren en vanavond de eerste drie afleveringen gezien (de eerste twee via Ziggo,

Oh waar dan? Ik heb nl. ook ZIGGO en ik werd er pas van op de hoogte gebracht door de aankondiging via FOX 11 die er volgende week maandag 3 november mee begint (of was het nu komende zondag?) Of staat het bij ZIGGO Movies & Series?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:15:54 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_189696835
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:17 schreef rmrt2010 het volgende:

[..]

Oh waar dan? Ik heb nl. ook ZIGGO en ik werd er pas van op de hoogte gebracht door de aankondiging via FOX 11 die er volgende week maandag 3 november mee begint (of was het nu komende zondag?) Of staat het bij ZIGGO Movies & Series?
Het komt sowieso bij Fox en het staat dus ook bij movies en series. Ik dacht dat het daar pas na uitzending op zou komen te staan, maar blijkbaar staat het er nu al.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189700648
eerste aflevering gezien, zag het toevallig op ziggo films en series L staan. Onderwerpen zoals dit spreekt mij altijd wel aan. Viel me niet tegen de eerste ep maar het is meer zo een serie die je tussendoor eens kijkt. Als alles al in frankrijk uitgezonden is dan na de eerste 3 die maar eens op zoeken. Wel fijn bij zo een doorlopend verhaal
  vrijdag 1 november 2019 @ 01:03:39 #8
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189723752
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:41 schreef planethugo het volgende:
eerste aflevering gezien, zag het toevallig op ziggo films en series L staan. Onderwerpen zoals dit spreekt mij altijd wel aan. Viel me niet tegen de eerste ep maar het is meer zo een serie die je tussendoor eens kijkt. Als alles al in frankrijk uitgezonden is dan na de eerste 3 die maar eens op zoeken. Wel fijn bij zo een doorlopend verhaal
Er zijn twee compleet verschillende series, die van de BBC speelt zich af in het verleden en in Edwardiaans Engeland. De versie van Fox is in Frankrijk. De trailer in dit topic is van de BBC versie. Misschien dat het handig is om twee aparte topics te maken.

War of the Worlds (TV Series 2019– ) - IMDb
War of the worlds(Canal+,Ziggo, Fox)
The War of the Worlds (TV Mini-Series 2019– ) - IMDb
The war of the worlds (BBC)

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackNero op 01-11-2019 01:22:07 ]
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 25 november 2019 @ 21:05:01 #9
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_190124027
Niemand die dit gezien heeft?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_190132205
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 21:05 schreef Parafernalia het volgende:
Niemand die dit gezien heeft?
Jawel. Begon wel spannend, maar na aflevering 4 zakte het wel in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las gister dat ze eigenlijk 3 seizoenen wilden maken, maar gezien de recensies betwijfel ik of die er gaan komen.
pi_190133145
Het begon redelijk maar het werd vreselijk langdradig met bloed irritante personages zoals dat blinde meisje.
  woensdag 27 november 2019 @ 02:30:50 #12
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_190144848
Ja ik heb hetzelfde. Begin was erg tof m Ar Laatste 2 afleveringen gingen nergens meer over. Het eind snapte ik geen bal van
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 27 november 2019 @ 02:35:42 #13
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190144855
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 02:30 schreef Parafernalia het volgende:
Ja ik heb hetzelfde. Begin was erg tof m Ar Laatste 2 afleveringen gingen nergens meer over. Het eind snapte ik geen bal van
Het einde is een cliffhanger van weer eindeloos veel afleveringen (Lost, Walking dead) ben ik bang. Zonde hoor :{

De film heb ik al minstens 3x gezien, met Tom Cruise en dat was al niet veel soeps. :')
pi_190224866
Snapte het einde niet, kan iemand me het uitleggen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190226325
Was die vent niet haar ‘vriend’ die zei dat ze dezelfde tattoo moesten nemen? Ergens in een van de eerste eps?

Ik vond het een teleurstellend einde!
Begreep ik nou goed dat er meer afleveringen zouden komen maar dat het uiteindelijk gecanceld is?
pi_190294762
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 23:54 schreef illusions het volgende:
Snapte het einde niet, kan iemand me het uitleggen?

SPOILER
Leek wel een hybrid uit BSG.

Vond het eigenlijk wel vermakelijk en een tweede seizoen met einde zou tof zijn.

Sfeertje in de BBC versie is ook tof.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_190344558
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 07:45 schreef Hilzillah het volgende:
Was die vent niet haar ‘vriend’ die zei dat ze dezelfde tattoo moesten nemen? Ergens in een van de eerste eps?

Ik vond het een teleurstellend einde!
Begreep ik nou goed dat er meer afleveringen zouden komen maar dat het uiteindelijk gecanceld is?
kan er nergens iets over vinden. Dit heeft wel meer afleveringen nodig want eigenlijk wordt helemaal niks afgerond. Dus hopen op een 2de seizoen, maar heb er een hard hoofd in want anders zou er vast wel iets bekend gemaakt zijn lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')